Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-19@19:44:55 GMT

اعلام برندگان مسابقه نقاشی و دلنوشته ای به امام زمان(عج)

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۳۲۰۹۴

اعلام برندگان مسابقه نقاشی و دلنوشته ای به امام زمان(عج)

خورشیدی از اعلام برندگان مسابقه نقاشی و دلنوشته ای به امام زمان(عج) خبر داد.

«حسین خورشیدی» امروز(یکشنبه، ۲۹ فروردین) با بیان این مطلب به خبرنگار خبرگزاری شبستان در آستارا گفت: مسابقه نقاشی و دلنوشته ای به امام زمان(عج) به مناسبت ولادت با سعادت حضرت مهدی موعود(عج) برگزار شد.

 

رییس جمعیت هلال احمر بندر آستارا از اعلام برندگان مسابقه نقاشی و دلنوشته ای به امام زمان(عج) خبر داد و افزود: محسن سجادی مقدم، محدثه انوری، محمد امین اقتدائی، آیناز حمیدنیا، ثنا بیگ زاده، آریا اکبری، امیرعباس نشاطی، ال آی نشاطی، محمدطاها اژدرپور از آستارا و سیده صغری خودکامه از اصفهان، خدیجه تیمار از استان مرکزی، زهرا براتی از تهران، مجید بوری از همدان، صدری ملامحمد علی زاده از رشت و فهیمه شیخ لطیفی از دماوند به عنوان نفرات برتر این مسابقه اعلام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی تصریح کرد: به نفرات برتر اعلام شده که از سوی هیئت داوران مسابقه مشخص شده اند، جوایز نفیسی اهدا می شود.

 

خورشیدی گفت: هدف از اجرای این مسابقه، بزرگداشت نیمه شعبان سالروز ولادت ولیعصر (عج) و ترویج و تعمیق فرهنگ مهدویت و انتظار بود.

 

رییس جمعیت هلال احمر بندر آستارا با اشاره به اینکه این مسابقه به همت امور جوانان جمعیت هلال احمر این شهرستان برگزار شد، خاطرنشان کرد: مسابقه نقاشی ویژه اعضای کانون غنچه های هلال و مسابقه دلنوشته نویسی ویژه اعضای کانون های دانشجویی، طلاب و روستایی بود.

پایان پیام/163

منبع: شبستان

کلیدواژه: دلنوشته به امام زمان عج جمعیت هلال احمر بندر آستارا گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۳۲۰۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی هلال احمر کرمان به بیش ۱۵۰۰ نفر در جریان سیل اخیر

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان از امدادرسانی به یک هزار و ۵۱۷ نفر متاثر از سیل در ۵۳ شهر و روستای متاثر از سیل در نقاط مختلف استان خبر داد.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو رضا فلاح اعلام کرد: در پی وقوع باران‌های شدید، سیل آسا و آبگرفتگی در نقاط مختلف استان کرمان نیرو‌های امدادی هلال احمر از روز‌های اخیر تا کنون یک هزار و ۵۱۷ نفر متاثر از سیل امدادرسانی کردند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان با اشاره به خدمات رسانی جمعیت هلال احمر در ۵۵ شهر و روستا افزود: ۱۱۱ نفر توسط هلال احمر نیز اسکان داده شدند.

وی به حضور ١۳۳ نیروی امدادی در قالب ٢۹ تیم در مناطق سیل زده اشاره کرد و گفت: تا کنون بسته‌های غذایی، پتو، چادر و موکت به مقدار لازم در مناطق متاثر از سیل توسط هلال احمر توزیع شده است.

لازم به ذکر است تا کنون شهرستان‌های رودبارجنوب، منوجان، قلعه گنج، جیرفت، عنبرآباد، کهنوج، سیرجان، رابر، ریگان و بافت تحت تاثیر حوادث جوی قرار گرفته اند.

دیگر خبرها

  • هلال احمر به ۱۱ هزار سیل‌زده در سیستان و بلوچستان امدادرسانی کرد
  • ۹ مصدوم در واژگونی یک پیکان
  • پرداخت بیش از ۳۹ میلیارد ریال کمک‌هزینه درمانی به نیازمندان
  • امدادرسانی به بیش از ۵ هزار نفر در سیلاب سیستان و بلوچستان
  • ۲ مصدوم در حادثه رانندگی در محور قزوین - رشت
  • امدادرسانی هلال احمر به بیش ۱۵۰۰ نفر متاثر از سیل کرمان
  • امدادرسانی هلال احمر کرمان به بیش ۱۵۰۰ نفر در جریان سیل اخیر
  • اعزام ۱۰ تیم هلال احمر یزد به سیستان و بلوچستان
  • کمک بیش از یک میلیارد ریالی زنجانی ها به مردم غزه
  • کمک بیش از یک میلیارد ریالی زنجانی‌ها به مردم غزه