Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-18@03:58:40 GMT

۲ طلا، یک نقره و یک برنز برای کشتی ایران

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۳۲۴۴۷

دومین روز پیکار‌های کشتی آزاد قهرمانی آسیا با کسب ۲ نشان طلا، یک نقره و یک برنز برای نمایندگان کشورمان همراه بود. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، در دومین روز از سی و چهارمین دوره این مسابقات که به میزبانی شهر آلماتی قزاقستان برگزاری شد، در وزن ۸۶ کیلوگرم، حسن یزدانی حریفان ژاپن و عراق را شکست داد و در دیدار پایانی هم با نتیجه ۱۰ به صفر دیپاک پونیا - دارنده مدال نقره جهان را از هند مغلوب کرد و نشان طلا بر گردن آویخت؛ در ۹۲ کیلو، کامران قاسم پور نمایندگان هند و ازبکستان را از پیش رو برداشت و راهی دیدار دیدار پایانی شد و در این دیدار هم ۱۰ به صفر بر مونخ باتار از مغولستان چیره شد و به نشان طلا رسید؛ در ۷۴، مصطفی حسین خانی با پیروزی مقابل ازبکستان، کره جنوبی و ترکمنستان راهی دیدار پایانی شد، اما در این مرحله ۲ به ۶ نتیجه را به نور کوژا کای پانوف - دارنده مدال نقره جهان از قزاقستان واگذار کرد و نشان نقره گرفت؛ در ۱۲۵، امین طاهری با برتری برابر سوریه و فبول شکست برابر قرقیزستان، در دیدار رده بندی ۱۰ به صفر دانگ هوانگ کیم از کره جنوبی را مغلوب کرد و نشان برنز بر گردن آویخت و در وزن ۶۱ کیلوگرم مجید داستان نتیجه را به هند واگذار کرد و حذف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم ایران در ۵ وزن نخست هم یک نشان طلا، ۲ نقره و یک برنز دریافت کرده بود. برچسب ها: کشتی ، آسیا ، ایران ، یزدانی ، قاسم پور ، قزاقستان

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: کشتی آسیا ایران یزدانی قاسم پور قزاقستان نشان طلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۳۲۴۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشتی فرنگی قهرمانی آسیا- قرقیزستان؛ ده بزرگی به مدال برنز رسید

امیررضا ده بزرگی ملی‌پوش کشتی فرنگی در مرحله رده بندی مسابقات قهرمانی آسیا در مصاف با حریف خود پیروز و به مدال برنز رسید.

به گزارش مهر، در دومین روز از مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی آسیا که به میزبانی بیشکک قرقیزستان در حال برگزاری است، در پنج وزن دوم تیم اعزامی به این مسابقات، چهار کشتی‌گیر به فینال راه پیدا کردند و یک کشتی‌گیر به دیدار رده بندی رفت.

در وزن ۶۰ کیلوگرم امیررضا ده بزرگی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه ۹ بر صفر جوی هوانگ از چین تایپه را از پیش رو برداشت. وی در دور سوم مقابل اسلام جان عزیزاف از تاجیکستان را با نتیجه ۸ بر ۵ از پیش رو برداشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این دیدار مقابل ژولامان شارشنبیکوف قهرمان دنیا از قرقیزستان با نتیجه ۱۱ بر صفر مغلوب شد و راهی دیدار رده بندی شد.

او در مرحله رده بندی مقابل بهرام اف از ازبکستان قرار گرفت و با نتیجه ۹ بر صفر به پیروزی رسید و صاحب مدال برنز شد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: لالوویچ: نسل جدید کشتی فرنگی ایران موفق می‌شود ایران سوم شد ، آذربایجان قهرمان!

دیگر خبرها

  • تیم ملی کشتی فرنگی ایران به مقام قهرمانی رسید / ۴ مدال طلا،۳ نقره و ۲ برنز
  • یک مدال نقره و یک برنز سهم کشتی گیران فارسی در مسابقات آسیایی
  • ۲ طلا، ۲ نقره و یک برنز سهم پنج وزن دوم فرنگی کاران
  • کشتی فرنگی قهرمانی آسیا؛ محمدرضا رستمی به نشان نقره رسید
  • کشتی فرنگی قهرمانی آسیا- قرقیزستان؛ ده بزرگی به مدال برنز رسید
  • امیررضا ده بزرگی صاحب نشان برنز شد
  • امیررضا ده بزرگی صاحب نشان برنز شد*
  • ۲ نشان طلا، ۱ نقره و ۱ برنز برای نمایندگان ایران در پنج وزن نخست
  • کشتی فرنگی قهرمانی آسیا| کسب ۲ مدال طلا، یک نقره و یک برنز توسط نمایندگان کشورمان
  • کشتی فرنگی قهرمانی آسیا؛ ایمان محمدی به نشان برنز رسید