Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-03-29@10:16:37 GMT

جزئیات پرداخت وام مسکن به بازنشستگان

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۳۲۸۳۶

آفتاب‌‌نیوز :

اسماعیل لله گانی در دیدار با هیأت مدیره کانون بازنشستگان سازمان تأمین اجتماعی گفت: در سال جدید با توجه به سهمیه ای که برای این بانک در قانون بودجه در نظر گرفته شده است، پرداخت تسهیلات مسکن به بازنشستگان سازمان تأمین اجتماعی فاقد مسکن در اولویت قرار دارد.

وی افزود: با برنامه ریزی های اولیه قرار است وزارت مسکن و شهرسازی، زمین مورد نیاز را تأمین کند و بانک رفاه کارگران نیز با همراهی و کمک سازمان تأمین اجتماعی، تسهیلات به بازنشستگان فاقد مسکن پرداخت کند تا این افراد بتوانند نسبت به تهیه مسکن مورد نیاز خود اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در ادامه با اشاره به پرداخت تسهیلات قرض الحسنه به بازنشستگان و مستمری بگیران تصریح کرد: در سال گذشته مبلغ تسهیلات قرض الحسنه به این گروه از مشتریان از ۲۳۰ میلیارد به ۲۲۳۰ میلیارد تومان افزایش یافت و با توجه به شیوع ویروس کرونا و لزوم حفظ سلامتی آن ها، ۳۳۰ هزار فقره تسهیلات به صورت غیرحضوری و حضوری پرداخت شد.

وی افزود: پرداخت این تعداد تسهیلات غیرحضوری و بدون مراجعه بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تأمین اجتماعی به شعب بانک، اتفاق بی نظیری در نظام بانکی است و با توجه به آماده شدن زیرساخت های فناوری اطلاعات و سامانه های مورد نیاز، پرداخت های غیرحضوری در سال جدید نیز ادامه خواهد داشت.
لله گانی تأکید کرد: با وجود همه مشکلات و فشار کاری، این بانک موفق شد علاوه بر پرداخت عیدی، در آخرین روزهای سال گذشته پرداخت های مابه التفاوت همسان سازی حقوق بازنشستگان را به حساب آن ها واریز کند که این اقدام بزرگ، حاصل کار جمعی و مشارکت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، سازمان تأمین اجتماعی، کانون بازنشستگان و بانک بود.

در این جلسه، بیات، رئیس کانون بازنشستگان سازمان تأمین اجتماعی نیز گفت: در شرایط خاص شیوع ویروس کرونا، با فراهم شدن زمینه پرداخت غیرحضوری تسهیلات، کمک بزرگی به حفظ سلامتی بازنشستگان شده است که جای تقدیر دارد.


وی افزود: در سال گذشته پرداخت تسهیلات غیرحضوری، پرداخت به موقع عیدی بازنشستگان و مستمری بگیران و پرداخت مابه التفاوت همسان سازی حقوق ها در آخرین روزهای سال گذشته از جمله مهم ترین خدمات بانک رفاه کارگران به قشر بازنشسته کشور بود که موجب خرسندی و رضایت مندی بیش از پیش آن ها شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: بازنشستگان تامین اجتماعی وام مسکن سازمان تأمین اجتماعی سال گذشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۳۲۸۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر خوش وزرات کار به بازنشستگان تامین اجتماعی

 به گزارش پارس نیوز به نقل از ایلنا،  صولت مرتضوی در مورد زمان اعمال افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی گفت: طبق آنچه قانون تصویب کرده است باید در فروردین ماه افزایش حقوق بازنشستگان اعمال شود و کام بازنشستگان عزیزمان هم ان‌شاالله شیرین شود.

دولت از پرداخت مطالبات تجدیدپذیرها استنکاف کرد/ قیمت واقعی برق ۳ هزار تومان است

وی در پاسخ به این سوال که در رابطه با بازنشستگان کشوری و لشکری وضعیت پرداخت‌ها چگونه است، گفت: در نورد بازنشستگان کشوری هم به همین شکل است و اعزایش حقوق‌ها در فروردین اعمال می شود اما در مورد بازنشستگان لشکری موضوع دست ما نیست و قطعا هر چه قانون باشد اجرا می‌شود.

دیگر خبرها

  • بانک‌ها به جای اعطای تسهیلات مسکن، تجارت می‌کنند
  • پرداخت تسهیلات ساخت، مردم را به بازار مسکن هدایت می‌کند
  • خبر خوش وزرات کار به بازنشستگان تامین اجتماعی
  • جزییات وام ازدواج ۱۴۰۳؛ پرداخت فقط با یک ضامن!
  • هدف‌گذاری برای تسهیل پرداخت تسهیلات خرد توسط بانک‌ها
  • ۲۷ هزار میلیارد تومان از سهام پالایشگاه شازند به سازمان تأمین‌اجتماعی واگذار شد
  • ابلاغ قانون پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزند در سال ۱۴۰۳
  • زمان واریز افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی در سال ۱۴۰۳ مشخص شد
  • افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی چه زمانی پرداخت می‌شود؟
  • واگذاری ۲۷ هزار میلیارد تومان از سهام پالایشگاه شازند به تأمین‌ اجتماعی