Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@22:44:21 GMT

مصاف پرگل اینزاگی‌ها به سود بردار غایب

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۳۲۸۸۰

یکی از جالب توجه ترین مصاف های هفته فوتبال ایتالیا در ورزشپاه المپیکوی رم رقم خورد و دو تیمی به مصاف هم رفتند که رهبری آنها برعهده برادران اینزاگی بود.

به گزارش "ورزش سه"، این مصاف در چارچوب هفته سی و یکم رقابت های لیگ سری آ برگزار شد و در پایان تیم فوتبال لاتزیو موفق شد با پیروزی 5 بر 3 زمین مسابقه را در مصاف با بنونتو ترک کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این پیروزی روحیه خوبی برای فیروزه ای پوشان شهر رم بود و آنها که حالا فاصله ای خود را البته با یک بازی بیشتر نسبت به یوونتوس تیم چهارم جدول رده بندی به عدد 4 رسانده اند،امیدوارند در بازی های باقی مانده بتوانند جواز حضور در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا را به دست بیاورند.

 

 


نکته جالب این مسابقه اما مصاف فیلیپو اینزاگی و سیمونه اینزاگی بود که علاقمندان به فوتبال کالچیو درخشش این دو مهاجم را در ترکیب تیم های مختلف، در سال های نه چندان دور گذشته به یاد دارند. در آن سال ها فیلیپو که درخشش قابل توجهی در تیم های یوونتوس و میلان و ترکیب تیم ملی ایتالیا داشت، مهاجم به مراتب بهتری نسبت به سیمونه بود که تنها یک دوره درخشان در لاتزیو داشت و در اکثر دوران فوتبال یک مهاجم معمولی در فوتبال پرستاره ایتالیا به شمار می آمد.


در دوران مربیگری اما شرایط متفاوت شده و این سیمونه است که با لاتزیو توانسته روزهای خوبی در فوتبال ایتالیا داشته باشد و در سوی دیگر فیلیپو که با هدایت میلان فرصت خوبی برای نمایش توانایی هایی خود در مسئولیت جدید به دست آورده بود، با نتایج ضعیفی که با روسونری به دست آورد، از هدایت این تیم کنار گذاشته شد.

 

 

 


امروز اما این مصاف در غیاب سیمونه 45 ساله برگزار شد و او به دلیل ابتلا به ویروس کرونا نتوانست در مقابل برادر 47 ساله اش در این دوئل جذاب که اتفاقا پرگل هم از آب درآمد، شرکت داشته باشد و ماکسیمیلیانو فاریس روی نیممکت لاتزیو نشسته بود؛ با این حال شاگردان سیمئونه با پیروزی مهمی که به دست آوردند، همچنان همچنان برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا امیدوار ماندند.

 

پیپو اینزاگی (سرمربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پیپو اینزاگی سرمربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۳۲۸۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورزشگاه امام خمینی اراک در حال بازسازی/ حضور هواداران لغو می شود؟

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال آلومینیوم و پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی روز جمعه ۷ اردیبهشت در ورزشگاه امام خمینی (ره) شهر اراک رو در روی هم قرار می‌گیرند. روز گذشته خبرهایی منتشر شد مبنی بر اینکه حضور هواداران در بازی این بازی ممنوع است که هم سازمان لیگ و هم هیأت فوتبال استان مرکزی این موضوع را تکذیب کردند.

در همین حال محمدرضا غفاری رئیس هیأت فوتبال استان مرکزی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، خبر از تعمیرات و بازسازی در بخش‌هایی از ورزشگاه امام خمینی (ره) را داد. او در این رابطه افزود: با توجه به اینکه پیش بینی می‌شود تا استقبال زیادی از این بازی انجام شود و با توجه به اینکه بخش‌هایی از ورزشگاه امام خمینی شامل نرده‌ها، آبخوری و … در حال بازسازی است، تصمیم نهایی برای حضور هواداران در این بازی فردا پنج‌شنبه ۶ اردیبهشت گرفته می‌شود.

لازم به ذکر است که پرسپولیس و آلومینیوم یک بار و در سال ۱۴۰۱ در جام حذفی به مصاف هم رفته بودند که این بازی در پایان با نتیجه ۳ بر ۲ به سود نماینده استان مرکزی به پایان رسیده بود و بازی روز جمعه، دومین مصاف دو تیم در ادوار رقابت‌های جام حذفی است.

کد خبر 6087333

دیگر خبرها

  • پیوستن اینتر به صف تیم‌های خواهان یاشوا زیرکزی
  • ورزشگاه امام خمینی اراک در حال بازسازی/ حضور هواداران لغو می شود؟
  • غایب بزرگ استقلال برابر تراکتور
  • تکرار یک رکورد تاریخی در سری A با قهرمانی اینتر
  • هفته بد مشهدی‌ها در لیگ دسته سوم فوتبال
  • زمان برگزاری دو دیدار تیم ملی فوتبال ایران
  • مان برگزاری دو دیدار تیم ملی فوتبال ایران مشخص شد
  • زمان برگزاری دو دیدار تیم ملی فوتبال ایران مشخص شد
  • سیمونه اینزاگی و کسب مهم‌ترین جام‌های ایتالیا به عنوان بازیکن و مربی
  • سیمونه اینزاگی پس از فتح اسکودتو: کاری باورنکردنی انجام دادیم