Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، یوسف پایدار معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌شرقی  گفت:برای حمایت از حقوق مصرف کنندگان با برنامه ریزی‌های انجام شده و هماهنگی با سایر دستگاه‌های متولی در فرایند اجرای طرح نظارتی ویژه نوروز ۱۴۰۰ و با لحاظ اولویت کالایی در اقدامات نظارتی و با توجه به ابلاغیه‌های سازمان حمایت، عملیاتی شدن مطلوب طرح نظارتی با جدیت دنبال شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به ۲۶ هزار مورد بازرسی در بازه ۲ ماهه اجرای طرح افزود: ۱۵۹۷ فقره پرونده تخلفاتی به ارزش ۱۸۵ میلیارد ریال در این مدت برای متخلفین تشکیل و به مراجع صاحب صلاحیت جهت رسیدگی معرفی شدند.

اوبا بیان اینکه اقلام پروتئینی شامل گوشت قرمز، گوشت مرغ، تخم مرغ و ماهی، نان، پوشاک، کیف و کفش، روغن نباتی و میوه به ترتیب بیشترین تعداد بازرسی و پرونده‌های تخلفاتی را شامل بوده است ادامه داد:سازمان صمت آذربایجان شرقی از آغاز طرح نظارتی نوروز ۱۴۰۰ در ۱۵ بهمن ماه لغایت ۱۵ فروردین سال جاری، از طریق همکاری و تعامل با فرمانداری، جهاد کشاورزی، تعزیرات حکومتی، بهداشت، اتاق اصناف و اتحادیه‌ها روند نظارت و بازرسی به صورت جداگانه و همچنین در قالب گشت‌های مشترک بازرسی با قوت اجرایی شد و تمامی دستگاه‌های مسئول در این زمینه آماده خدمت رسانی به شهروندان در ایام پایانی سال بوده اند.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌شرقی با اشاره به سامانه‌های مختلف سازمان جهت دریافت گزارش‌ها و رسیدگی به شکایات مردمی به صورت تلفنی و حضوری در تمامی ایام سال به صورت ۲۴ ساعته، افزود: در جهت نظارت بر تأمین و توزیع اقلام اساسی و مایحتاج عمومی مورد نیاز شهروندان، طرح ویژه نظارتی در ایام ماه مبارک رمضان با جدیت دنبال خواهد شد.

پایدار با تأکید بر رصد سیستمی و پایش روند تأمین و توزیع کالا از مبداء تا مقصد از طریق سامانه‌های جامع انبار و جامع تجارت گفت: در کنار نظارت‌های میدانی و حضور مستمر بازرسان در سطح بازار اعم از عمده فروشی و خرده فروشی، مراکز تجاری، انبار‌های توزیع کالا و شرکت‌های پخش، فرایند نظارت از تأمین تا سطح عرضه به کمک سامانه‌های یاد شده تداوم دارد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نظارت و بازرسی پرونده تخلفاتی آذربایجان شرقی طرح نظارتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۳۲۹۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۴ آزادراه به سامانه پرداخت الکترونیکی عوارض مجهز شدند

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، بر اساس تکلیف قانونی مندرج در بند (ی) تبصره ۱۸ قانون بودجه سال ۱۴۰۱ و بند (ک) تبصره ۱۱ قانون بودجه سال ۱۴۰۲ کل کشور مبنی بر اتصال تمامی آزادراه‌های کشور به پرداخت عوارض به صورت الکترونیکی، به دلیل عدم تحقق این امر معاونت نظارت و بازرسی امور تولیدی سازمان بازرسی کل کشور به موضوع ورود کرد.

با ورود سازمان بازرسی، در مجموع از ۲۹ آزادراه در دست بهره‌‌برداری، ۲۴ آزادراه به طور کامل به سامانه اخذ الکترونیکی عوارض تجهیز شده و ۵ آزادراه دیگر شامل آزادراه‌های اراک-خرم آباد، کنار گذر جنوبی تهران (غدیر)، قم-گرمسار، خرم آباد-پل زال و تهران-شمال باقیمانده که پیگیری این امر نیز در دستور کار است.

بنابراین گزارش، با تجهیز آزادراه‌های فوق به سامانه اخذ الکترونیکی عوارض و عدم توقف وسائل نقلیه پشت دروازه‌های مربوطه، ضمن جلوگیری از اتلاف وقت مسافران، طبق برآورد انجام شده و بر اساس گزارش وزارت راه، سالانه حدود ۳۶ میلیون لیتر بنزین (معادل ۱۲۰۰۰ میلیارد ریال) و ۱۷ میلیون لیتر گازوئیل (معادل ۵۶۰۰ میلیارد ریال)، در مصرف سوخت صرفه جویی خواهد شد.

در این راستا خیراله خادمی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای کشور با ارسال نامه‌ای به سازمان بازرسی کل کشور از پیگیری‌های به عمل آمده سازمان بازرسی و همچنین تلاش‌های صورت گرفته دست اندرکاران ذیربط تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کاهش ۱۰ درصدی مصدومان حوادث ترافیکی در نوروز ۱۴۰۳
  • اعلام آخرین آمار فوتی های ناشی از تصادفات در تعطیلات نوروز / ۱۰۶۵ نفر جان باختند
  • اجرای طرح تشدید نظارت بر کالا‌های اساسی در لرستان
  • کاهش ۱۰ درصدی مصدومین تصادفات نوروزی | ثبت بیش از یک میلیون بازدید بهداشتی
  • کاهش ۱۰ درصدی مصدومین ترافیکی در نوروز ۱۴۰۳/ فعالیت ۳۳۴۵ پایگاه اورژانس در سراسر کشور در ایام نوروز
  • انجام بیش از ۲ هزار مورد بازرسی و نظارت در چهارمحال و بختیاری
  • لایحه تشکیل سازمان گردشگری روی میز شورای شهر تهران
  • لایحه تشکیل سازمان گردشگری به شورای شهر تهران رسید
  • ۲۴ آزادراه به سامانه پرداخت الکترونیکی عوارض مجهز شدند
  • انجام بیش از ۲۵ هزار خدمت جهادی در خراسان جنوبی طی ایام نوروز