Web Analytics Made Easy - Statcounter

این بار نوبت به همسر مرحوم منصور پورحیدری رسید که برترین های قرن خود را مقابل دوربین طرفداری انتخاب کند

 

فریده شجاعی، همسر مرحوم منصور پورحیدری یکی دیگر از نفراتی بود که در پروژه تیم قرن رسانه طرفداری شرکت کرد. او که سال ها در فوتبال بانوان فعالیت داشت، مقابل دوربین طرفداری برترین های خود را انتخاب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در اواسط انتخاب تیم قرن، خاطره ای را هم از مرحوم منصور پورحیدری تعریف کرد. این برنامه جذاب را از دست ندهید. در پایان مطلب هم فرم تکمیل شده دکتر فریده شجاعی قابل مشاهده است...

 

سلام و درود می گویم به مخاطبان عزیز رسانه طرفداری. با یکی دیگر از برنامه های تیم منتخب و برترین های قرن ورزش ایران همراه شما هستیم و کنار من خانم دکتر فریده شجاعی حضور دارند، همسر مرحوم منصور خان پورحیدری حضور دارند که سالها به عنوان مسئول فوتبال بانوان فعالیت داشتند و خدمات زیادی به فوتبال ما کردند. سلام خدمت شما، خوش آمدید به رسانه طرفداری.

من هم سلام دارم خدمت شما و بینندگان عزیز و محترم رسانه طرفداری و تمام علاقه مندان به فوتبال. در خدمت تان هستم.

خانم دکتر فکر کرده اید در تیم منتخب قرن و در این ترکیب یازده نفره چه کسانی می توانند قرار بگیرند؟

خدمتتان عرض کنم این یک اقدام بسیار قشنگ و خوبی است که به هرحال تقدیر می شود از ورزشکارانی که صدسال زحمت کشیده اند و به نوعی از آنها یاد می شود به ویژه کسانی که خیلی قدیمی بودند ولی کار بسیار سختی است، به هرحال هر کسی که در هر دوره ای بازی می کرده در حد خودش در تراز با دیگر بازیکنان مقایسه کنید، بهترین بوده ولی مقایسه نسل با نسل، دهه با دهه خیلی سخت است و فکر می کنم کسانی که هرچه جوانتر هستند و به دهه های اخیر نزدیک تر هستند بیشتر در یاد و خاطره ها مانده اند ولی از ماها سنی گذشته و مقداری از قبل اطلاعات داریم و بازیکنان را می شناسیم شاید بتوانیم تعدیلی ایجاد کنیم. به هرحال کار خوبی است و فکر می کنم که ممکن است در اذهان عمومی و جامعه فوتبال و نسل جوان تاثیر گذار باشد.

صدالبته که نظر شما و امثال شما تاثیرگذار است. با خیلی از بازیکنان و قدیمی ها شاید به لطف این برنامه و صحبت هایی که بزرگان کردند، نسل جوان با آنها آشنا شدند اما اگر مایل باشید برویم سراغ ترکیب و با پست دروازه بان آغاز کنیم. در چارچوب دروازه تیم خانم شجاعی کدام دروازه بان قرار می گیرد؟

خدمت شما عرض کنم از دروازه بانانی که از قدیم به یاد می آورم، مرحوم عزیز اصلی به یادم می آید که خیلی گلر خوبی بودند. نسل بعدیشان مرحوم ناصر حجازی و منصور رشیدی شدند و در دوران خودشان خوب درخشیدند ولی یواش یواش جلو که آمدیم من آقای احمدرضا عابدزاده را یک دروازه بان کامل دیدم و بازی های بسیار جذاب و تاثیرگذاری داشت و شاید به تنهایی در بعضی مسابقات تیم را قهرمان می کرد. من بازی سال 90 آقای عابدزاده را هیچوقت فراموش نمی کنم، پنالتی هایی که گرفت و تیم در بازی های آسیایی مقام قهرمانی را کسب کرد و واقعا بازیکن تاثیرگذار و رکوردداری بود هم در تعداد بازی هم در تعداد کمترین گل خورده و بیشترین پنالتی را گرفته بود و با تقدیر و تشکر از مرحوم ناصر حجازی که دروازه بان بسیار خوبی بودند و نسل قبل تر از ایشان بودند و می توانم بگویم ایشان محبوب ترین بودند ولی الان می توانم بگویم آقای عابدزاده گزینه اول من است.

پس نام احمدرضا عابدزاده وارد لیست می شود اگر لطف کنید زحمت بکشید نام ایشان را بنویسید.

باید بنویسم؟ می گفتید از قبل عینک می گذاشتم.

اگر بخواهیم برویم سراغ خط دفاعی مان اینجا جایی است که خدابیامرز مرحوم پورحیدری هم می توانند قرار بگیرند اما خب حالا انتخاب های شما برای 4 نفر خط دفاعی چه کسانی هستند. اگر موافق باشید برویم سراغ دفاع وسط.

خدمت شما عرض کنم در زمانی که منصور بازی می کرد، مرحوم ابراهیم آشتیانی به نظرم بهترین بک راست آن زمان بود و بعد از آن مدافعان زیادی آمدند و رفتند و البته که آقای... البته شما فرمودید دفاع میانی؟

نه خب می توانید از دفاع کناری هم شروع کنید.

نه با همان دفاع میانی. در زمانی که منصور بازی می کرد و قبل از آن آقای پرویز قلیچ خانی یکی از بهترین ها بودند و نسل جدید تر که می آییم، آقای سیدجلال حسینی و قبل از آن آقای بختیاری زاده، آقای حسن زاده حتی این ها از بهترین ها هستند و من باز هم یک نسل قدیم و یک نسل جدیدتر را انتخاب می کنم، گزینه من آقای قلیچ خانی و سیدجلال حسینی هستند.

پس نام پرویز قلیچ خانی و سیدجلال حسینی هم وارد لیست ما می شود. نام بردید از سهراب بختیاری زاده، سهراب بختیاری زاده هم خیلی نزدیک هست.

بازی های خوبی از آقای بختیاری زاده به خاطر دارم همچنین رضا حسن زاده در این پست ولی خب به هرحال محدودیت دارد و من نمی توانم کاری کنم و عذرخواهی می کنم و با تقدیر از این بزرگواران به ویژه آقای بختیاری زاده و حسن زاده، انتخابم پرویز قلیچ خانی و سیدجلال حسینی است.

اما دفاع راست؟

واقعیتش آقای مهدوی کیا را در چند پست یادم می آید بازی می کردند هم هافبک بود و هم دفاع راست. ولی در دفاع راست ایشان را توانمند دیدم و از قبل تر هم اولین جام جهانی ای که داشتیم فکر می کنم آندرانیک اسکندریان در واقع یکی از کسانی بودند که مورد نظر من بودند و بازی های ایشان همیشه در خاطرم مانده و فکر می کنم که آقای مهدوی کیا و با اینکه می گویم آقای آشتیانی هم زمان خودشان و زمانی که منصور هم بک راست بود، آقای آشتیانی بازیکن ملی بودند و خیلی خوب بودند ولی باز هم انتخابم آقای مهدوی کیا و آندرانیک اسکندریان است.

نام مهدی مهدوی کیا و آندرانیک اسکندریان 4 نفر خط دفاعی ما را تکمیل می کنند. اما خب از این جا به بعد مختار هستید، ما 4 4 2 لوزی چیدیم می توانید 4 2 3 1 یا 4 3 3 بچینید.

واقعیتش خب خیلی فکر کردم، دوست داشتم یکی دو تا از بازیکنان را از دست ندهم به همین خاطر در چارچوب و سیستم من، 4 2 3 1 می گنجد و بازیکنانی که من مورد نظرم هست، جا دهم و این سیستم را انتخاب می کنم.

خیلی ها این سیستم را انتخاب کردند چون انتخاب یک هافبک دفاعی سخت است.

بله.

پس کدام دو هافبک قرار می گیرند؟

هافبک دفاعی، تقریبا بازیکنانی هستند که هم نسل هستند و درست است از قبل بازیکنان خیلی خوبی داشتیم و هرچه جلوتر آمدیم، فکر می کنم آقای کریم باقری بازی های خیلی خوبی را به نمایش گذاشتند و آقای جواد نکونام، چه در سطح باشگاهی و چه ملی این دو نفر را من انتخاب می کنم.

پس کریم باقری و جواد نکونام هم وارد لیست می شوند و دیگر کم کم دارد تیم کامل می شود. سه بازیکن دیگر برای تکمیل خط هافبک می خواهیم.

هافبک راست، واقعیتش من زمانی که آقای پروین بازی می کردند بازی ایشان را خیلی دوست داشتم ولی بعدا نسل های جدیدتر که آمدند بازی های قبلی از خاطرم رفت ولی بازی های آقای پروین فراموش نمی شوند، ایشان یکی از اسطوره های فوتبال ایران هستند و شاید من هم چون به استقلال نزدیک تر هستم و بازی های مجید نامجومطلق برایم جزو بهترین ها در این پست بود، انتخابم آقای مجید نامجومطلق است. واقعا از آقای علی پروین عذرخواهی می کنم ایشان یکی از محبوبترین بازیکنان برای من و بهترین ها در این پست بودند ولی انتخاب سخت است.

بله سخت است و شاید ما در هر پست 5 6 بازیکن خوب داشته باشیم. هافبک چپ؟

ما هافبک چپ خوب هم خیلی داشتیم، مرحوم سیروس قایقران را به خاطر دارم که هم بازی های خوبی در تیم ملی و ملوان داشتند و همیشه از ایشان به خوبی و نیکی یاد می کنم و ایشان بازیکن خوب و با اخلاقی بودند ولی خب نمیشود بازی های آقای نیکبخت واحدی را فراموش کرد. تشکر می کنم از ایشان و تقدیر می کنم و عذرخواهی می کنم ولی باز هم فکر می کنم حسن روشن جایگاه دیگری داشتند البته حسن روشن در نقش مهاجم هم بودند و در این پست هم بازی می کردند و همانطور که عرض کردم بازیکنان را بتوانم و کسانی که مدنظرم هستند را جا بدهم، آقای حسن روشن را اینجا مجبورم استفاده کنم چون بازیکنی هستند که شدیدا به ایشان اعتقاد داشتم و فکر می کنم که جزو کسانی هستند که رکورددار هستند در گل زدن، هم در جام جهانی گل زدند هم در المپیک و هم در بازی های آسیایی و هم در جام ملت های آسیا. ایشان هم در زمان خودشان یک اسطوره و یک نابغه بودند.

حسن آقای روشن یک چهره بین المللی در فوتبال ما هستند و در تورنمنت های زیادی برای ما گلزنی کرده اند. ایشان را تا به حال هم در پست مهاجم قرار داده اند هم در گوش چپ.

به هرحال در سیستم من آقای حسین روشن در این پست می گنجد.

هافبک هجومی چطور.

هافبک هجومی هم خب راستش خیلی داشته ایم من فکر میکنم آقای علی پروین هافبک هجومی هم بازی می کردند و آقای پروین اینجا هم جایگاه ویژه ای داشتند و آقای علی جباری هم که بازی هایش را خاطرم است، چون من استقلالی بودم و بازی های استقلال را می دیدم و واقعا از بازی هایشان لذت می بردم و کاپیتان استقلال بودند و در بازی های ملی هم سطح خوبی داشتند ولی بعد از آن نسل جدیدتر آقای علی کریمی، حالا می گویم شاید جدیدترها بیشتر در یاد و خاطرات می مانند یا اینکه تغییراتی در سبک بازی ها شده، تکنیک ها بهتر شده به هرحال من فکر می کنم آقای علی کریمی جایگاه شان در پست هافبک هجومی باشد.

پس علی کریمی هم نامش وارد لیست می شود. با یک انتخاب دیگر ترکیب یازده نفره ما کامل می شود.

من اینجا فکر می کردم قبلش که دو مهاجم داشته باشم و انتخاب هایم از ابتدا آقای دایی و روشن بود ولی الان که آقای حسن روشن را به هافبک چپ آورده ام مسلما اسطوره فوتبال ایران آقای علی دایی در نوک حمله تیم من قرار می گیرد.

قاطع ترین رای را هم ایشان تا الان دارند و کسی نبوده که به ایشان رای ندهد تا حالا. اما خب ما اینجا در این ستون سمت چپ سه بازیکن برتر این تیم را می خواهیم، به ترتیب بهترین بازیکن قرن، دومین و سومین بازیکن قرن.

به ترتیب باشد؟

بله چون امتیاز می گیرند.

من همانطور که گفتم، اسطوره و کسی که رقیب ندارد در حال حاضر همانطور که همه دیده اند فکر می کنم آقای علی دایی هستند و نفر دوم خیلی سخت است انتخابش چون من هم نسل آقای حسن روشن هستم و بازی های ایشان را نسبت به شما جوانان بیشتر دیده ام و بیشتر به دلم نشسته و در خاطرم مانده، فکر می کنم آقای حسن روشن و سومین نفر هم آقای علی کریمی که نسل جوان می پسندند و من هم علاقه خاصی به ایشان دارم.

پس علی دایی، حسن آقای روشن و علی کریمی. خانم شجاعی در انتخاب بعدی ما دو مربی می خواهیم که این تیم را هدایت کنند یکی مربی داخلی و یک مربی خارجی که در ایران سابقه کار داشته است.

با تقدیر و تشکر از تمام مربیانی مثل آقای مهاجرانی، دانایی فرد که مربی خود من بودند زمانی مثل آقای مایلی کهن در سطح ملی تحول ایجاد کردند، آقای قلعه نویی که در سطح باشگاهی بی نظیر هستند و خیلی از مربیانی که آمدند و رفتند، آقای علی پروین ولی من با مردی زندگی کردم که علاوه بر اینکه مربیگری کرد و موفق بود، زندگی اش را برای فوتبال گذاشت بنابراین انتخابم منصور پورحیدری است به این دلیل که هم در سطح باشگاهی موفق بود قهرمانی داشت نایب قهرمانی داشت و حتی سومی آسیا را داشت و در سطح باشگاهی هم قهرمانی های زیادی داشت و در سطح ملی هم قهرمان آسیا شد، بنابراین انتخاب من منصور پورحیدری است.

منصورخان پورحیدری، روحشان شاد اما خب نام ایشان را آوردید من میخواهم اگر خاطره ای هست از ایشان که تا به حال جایی تعریف نکرده اید، بگویید.

متاسفانه من نمی دانم یا حافظه ام ضعیف است، سن بالا رفته و آلزایمر آمده، اصلا خاطره ها یادم نمی ماند. من فردی ورزشی هستم در خانواده ای ورزشی و افراد وزشی زندگی کرده ام، دخترم ورزشکار است، همسرم و پسرم ورزشکار و همه خاطرات مان ورزشی است و همه خاطرات بدمان باخت های تیمی است که منصور مربی بوده و تمام خاطرات خوبمان بردهای او است. خاطره بسیار بد از باخت ها دارم و آن سالی که، البته باز هم حضور ذهن ندارم، سالی بود که استقلال با یک برد از ملوان انزلی قهرمان می شد و همه فکر می کردند قهرمانی را کسب کرده ولی با یک بازی ناعادلانه، نمی دانم حالا چون این در ذهن من در ذهن منصور در ذهن خانواده ما برای همیشه هک شد و به عنوان بدترین خاطره بود این بود که تیم از نظرفنی بازنده نبود و در حاشیه و مشکلاتی که حالا بعضی از بازیکنان برای تیم ایجاد کردند باعث شد تیم ببازد و منصور برای همیشه مربیگری استقلال و فوتبال را از آن تاریخ کنار گذاشت و سنگینی آن همیشه روی افکارش و روی رفتارش باقی ماند و ما آنرا هیچوقت فراموش نمی کنیم. ضمن اینکه خاطره ای هم دارم روزهای آخری که در بیمارستان به سر می برد، پرسپولیس با تیم ضعیفی در جام حذفی بازی داشت، همه استقلالی ها در اتاق منصور در بیمارستان جمع بودند و پرسپولیس وقتی به آن تیم باخت همه شادی و خوشحالی کردند، منصور با آن حال بدش و ناراحتی اش همه را بیرون کرد از اتاق و گفت من متاسفم برای نسل جوان تر و پیشکسوت مان و جامعه فوتبال مان که از باخت یکی از بهترین تیم های سطح کشور یعنی پرسپولیس خوشحال می شوند، می خواهم بگویم که همیشه برعکس هواداران که دوست دارند استقلال اول باشد و پرسپولیس آخر، منصور دوست داشت استقلال اول باشد و پرسپولیس دوم و اعتقاد داشت اگر این دو تیم در اوج باشند تیم ملی و فوتبال بهتری خواهیم داشت.

باز هم می گویم روح منصور خان حیدری شاد ایشان علاوه بر اینکه اسطوره فوتبال ما بودند چه فنی، از لحاظ بازیگری و مربیگری، از نظر اخلاقی هم می شود گفت ایشان بی نظیر و کم نظیر بودند. اما در این پست ما یک مربی خارجی هم می خواهیم که در ایران کار کرده باشد، انتخاب شما چه کسی است.

ضمن اینکه خاطرم هست مربیگری آقای رایکوف و جزو اولین مربیان خارجی بودند که آمدند و تحول ایجاد کردند و نوآوری داشتند در ایران در آن زمان و منصور هم در کنار ایشان کار مربیگری را یاد گرفت ولی خب باز می گویم که آقای کارلوس کی روش بهتر از بقیه بود و رای من ایشان است.

پس نام کارلوس کی روش هم وارد لیست ما شد. تقریبا انتخاب ها دارد به پایان می رسد، ما الان یک داور قرن می خواهیم.

واقعیتش این است که من وقتی بازی نگاه می کنم به کار داوری زیاد توجه ندارم مگر اینکه اتفاق خاصی بیفتد و کار داوری را زیاد زیر ذره بین نبرده ام. اما در سال های اخیر و داوری هایی که مقداری مجبور بوده ام نگاه کنم و مدنظر قرار دهم، فکر میکنم اقای فغانی یکی از بهترین داوران ما بوده اند با اینکه قبل از انقلاب های داوران خوبی داشته ایم اما هرچه نسل جدید تر می شود بیشتر درخاطره ها می ماند و داوری های آقای فغانی در خاطرم می ماند.

آقای علیرضا فغانی، آرزو می کنیم ایشان در فینال جام جهانی پیش رو هم قضاوت کنند، حقشان هم هست. برترین تیم قرن فکر کنم انتخاب ساده ای برای شما باشد.

برترین تیم قرن خب یکی از دو قطب مسلما فوتبال ایران باید از استقلال و پرسپولیس باشد. تیم های خیلی خوبی را داشته ایم در اصفهان، خوزستان حتی تبریز. تیم های خیلی خوبی آمدند و رفتند ولی دوقطب فوتبال ایران همیشه استقلال و پرسپولیس باقی ماندند و استقلال انتخابم هست چون سال ها در کنارش زندگی کردم به دلیل حضور منصور به عنوان سرمربی این تیم و دوستاره دارند که هیچ تیمی تاکنون موفق به کسب آن نشده و بین مقایسه این دو تیم و جنبه بین المللی فکر می کنم این ها بوده اند و تیم استقلال تیم محبوب من است.

اما خب این استقلال باید برای یک برهه یا سال خاص باشد.

مسلما استقلال نود هم بازیکنان بهتری بودند هم قهرمانی آسیا را به دنبال داشت و 6 ماه بعد هم نایب قهرمان آسیا شد. یعنی سال نود سال بسیار خوبی برای استقلال بود.

استقلال 1990، استقلال قهرمان آسیا به عنوان برترین تیم قرن. سه ورزشکار برتر هم می خواهیم، این مربوط به تمام رشته است. وزنه برداری، کشتی، ورزش بانوان و شامل همه ورزشها می شود. این هم مثل سه بازیکن برتر امتیاز بندی دارد.

این انتخاب از همه سخت تر است چون هر رشته ای بهترین خاص خودش را دارد و خاطرات زیادی به وجود آورده اند در هر رشته مثلا در دوومیدانی آقای باغبان باشی، آقای تیمور غیاسی در نسل خود من هستند، آقای احسان حدادی و کسانی بوده اند که افتخار آفرینی کرده اند. اما بیشترین افتخارآفرینی را ما در وزنه برداری و کشتی داشتیم و من در وزنه برداری خاطرم هست آقای رضا زاده و بهداد سلیمی خاطره های خوبی را برای ایرانی ها رقم زدند و رکوردهای بسیار خوبی را داشته اند ولی شاید کسی یادش نیاید، هم دوره من هستند و آقای محمد نصیری که فکر می کنم در زمان خودشان یک نابغه بودند و اسطوره، من فکر می کنم چیزی حدود یازده مدال جهانی، آسیایی و المپیک دارند که فکر می کنم یک رکورد برای خودش است. گزینه اول من آقای نصیری است و درکشتی هم کشتی گیران زیادی داشتیم، آقای موحد، آقای علیرضا دبیر، آقای سلیمانی، ابراهیم جوادی. خیلی کشتی گیران خوبی داشتیم ولی آقای حمید سوریان فکر می کنم یک رکورددار هستند در مدال آوری و دلم می خواهد از خانم ها هم یک نفر را انتخاب کنم به هرحال من خودم خانم هستم و علاقه زیادی به ورزش بانوان دارم. در زمان ما بازیکنان زیادی بودند، من خودم بسکتبال بازی می کردم و خانم کوره چیان هم بودند ولی آن زمان ما مقام های بین المللی نداشتیم و مطرح نبود و بعد از انقلاب شد که بازیکنان خودشان را نشان دادند و المپیکی شدند وبه آسیا رفتند. ولی در تمام این خانم ها هم من فکر می کنم از همه کسانی که بیشتر سعی کردند جایگاه خانم ها را حفظ کنند و مقام بیشتری کسب کردند و اسم شان جهانی شد و باعث شدند انگیزه دختران جوان به ورزش کردن بیشتر شود، من فکر می کنم خانم زهرا نعمتی هستند که مقام های بین المللی را هم در المپیک هم در پارالمپیک داشتند.

پس با نام آقای محمد نصیری، حمید سوریان و خانم زهرا نعمتی تمام می کنیم.

الان دوباره چشمم به نام آقای علی دایی افتاد ضمن اینکه خیلی خیلی ایشان را قبول دارم و می گویم بی برو برگرد بهترین بازیکن ایران هستند و تاثیرگذار ترین در خاطره ها و ذهن ها ولی در مهاجمین فکر می کنم حق خیلی ها ضایع شد به خاطر وجود آقای دایی که حرف اول و آخر را می زدند، من واقعا اقای خداداد عزیزی را خیلی می پسندیدم، آقای فرهاد مجیدی که در باشگاه و بازی های خارج از ایران نشان دادند از بهترین ها هستند زمان های قبل آقای بهزادی سرطلایی بود و خیلی ها بودند. اقای وحید هاشمیان هم فوروارد بودند که خیلی خوب بازی می کردند، آقای صمد مرفاوی، فرشاد پیوس یعنی هرچه فکر می کنم می بینم ما بازیکنان خیلی خوبی داریم که می توانستند در انتخاب های من باشند خب به هرحال ما یک انتخاب داریم و تقدیر و تشکر دارم از بقیه مهاجمان که هرکدام در نسل خودشان بهترین بودند و انتخابم به هرحال آقای علی دایی است.

خانم شجاعی خیلی ممنون که دعوت ما را پذیرفتید و در این برنامه حضور پیدا کردید. من دیگر سوالی ندارم اگر صحبتی با مخاطبان ما دارید، این شما و این دوربین رسانه طرفداری.

من تشکر می کنم فقط می خواهم یک چیزی را یاد آوری کنم خیلی دوست داشتم آقای ناصر حجازی و علی پروین در انتخاب های من باشند چون به هردوی این دو بزرگوار اعتقاد داشتم، هم نسل من بودند و بازی هایشان را از نزدیک دیده ام و طرفدارشان بودم ولی کاش شما باکسی هم داشتید که محبوب ترین را انتخاب می کردید. اگر محبوب ترین بازیکن را انتخاب می کردیم، آقای ناصر حجازی و علی پروین فکر می کنم جایگاه ویژه ای در انتخابم داشتند.

روح ناصر خان حجازی شاد و از همینجا هم به آقای علی پروین سلام عرض می کنیم. باز هم از شما تشکر می کنیم خانم شجاعی، از مخاطبین رسانه طرفداری هم ممنون هستم که با این برنامه تیم منتخب و برترین های قرن ورزش ایران هم همراه ما بودند. تا برنامه دیگر شما را به خدا می سپارم.

فرم تکمیل شده تیم منتخب فریده شجاعی

 

اخبار داغ 

حمله 8 تبهکار به 4 زن در کرج / مادر خانواده به قتل رسید + فیلم چهره باز متهمان برترین های قرن با حسن حبیبی: هرچه انتخاب کنم غلط است؛ انتخاب تیم 11 نفره قرن بسیار سخت است ترفند پژمان جمشیدی در روزهای کرونایی برای حفظ سلامتی! اعتراض تند علی کریمی علیه فدراسیون جدید: الحق که روی قبلی ها را سفید کردید! ام باپه خطاب به توماس مولر: لذت ببر توماس! هانسی فیلیک اعلام کرد: از بایرن مونیخ به تیم ملی آلمان می روم

منبع: طرفداری

کلیدواژه: فکر می کنم آقای منصور پورحیدری برترین های قرن آقای علی پروین سطح باشگاهی سیدجلال حسینی رسانه طرفداری آقای حسن روشن آقای علی دایی بازی می کردند بختیاری زاده فوتبال ایران من فکر می کنم فکر می کنم هافبک هجومی ترین بازیکن مرحوم منصور فریده شجاعی خانم شجاعی محبوب ترین بین المللی ناصر حجازی دروازه بان فوتبال ما تیم منتخب بودند ولی خیلی خوبی علی کریمی وارد لیست انتخاب ها قلیچ خانی مهدوی کیا بهترین ها خیلی خوب خاطره ها خدمت شما نسل جوان هم بازی تیم قرن من آقای باز هم اما خب تیم من

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۳۲۹۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اگر از امباپه سوال کنید، جواب نمی‌دهم!

به گزارش "ورزش سه"، الخلیفی دیشب خوشحالترین رئیس باشگاه دنیا بود. پی اس جی توانست شکست بازی رفت را با برد 1-4 در زمین بارسا عوض کرده و راهی نیمه نهایی شود. مدیر قطری طبعا نمی توانست خوشحال‌تر از این باشد. پاریس حالا سه بازی تا فتح لیگ قهرمانان، رویای دیرینه باشگاه، فاصله دارد.

الخلیفی بعد از بازی به میکسدزون ورزشگاه رفت تا پاسخگوی سوالات خبرنگاران باشد. او در ابتدا از انریکه به عنوان بهترین مربی دنیا یاد کرد و سپس تلاش بازیکنان تیمش را نیز ستود. الخلیفی گفت که به این تیم ایمان دارد.

سپس خبرنگاران شروع به پرسیدن سوالاتی در مورد آینده امباپه کردند و اینکه آیا ممکن است او در صورت قهرمانی از جدایی منصرف شود ولی رئیس سکوت کرد. 

الخلیفی وقتی با تعدد سوالات در مورد امباپه روبه‌رو شد، قاطعانه گفت: «من اینجا هستم تا در مورد بازی حرف بزنم. به سوالات در مورد امباپه جواب نخواهم داد.»

دیگر خبرها

  • آمار و دلایل محبوبیت بازی های آنلاین منتشر شد
  • اگر از امباپه سوال کنید، جواب نمی‌دهم!
  • اسلامی: شجاعی مثل برخی مربیان دنبال دفاع کردن نیست
  • عابدزاده: آقایان نمی‌دانند من با پرسپولیس چند جام دارم؟ / باید به همه بگویم قهرمان آسیا شده‌ام؟ / واقعا دلم شکست!
  • پایان اختلافات سرمربی و سرپرست استقلال
  • اولین طلای کشتی فرنگی از آن علیزاده  شد
  • اولین مدال طلای کشتی فرنگی ایران در قرقیزستان
  • استوری کاپیتان سابق استقلال برای ناصر حجازی؛ ایستاده‌تر از تو ندیده‌ام + عکس
  • عکس| چهره جدید «فریده» سریال بزنگاه بعد از ۱۵ سال
  • معرفی برترین‌های کاراته زیر ۲۱ سال قهرمانی کشور در همدان