Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تقریب»
2024-03-28@18:22:47 GMT

برگزاری جشنواره ملی دعوت در ماه مبارک رمضان

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۳۲۹۹۸

برگزاری جشنواره ملی دعوت در ماه مبارک رمضان

به گزارش حوزه استان ها خبرگزاری تقریب به نقل از پایگاه خبری آستان حضرت معصومه(س)، حجت‌الاسلام محسن آمره طی گفت‌وگویی با اشاره به اینکه برنامه‌های آستان مقدس بانوی کرامت در ماه مبارک رمضان به علت شیوه ویروس کرونا با بهره‌مندی از ظرفیت فضای مجازی دنبال می‌شود، اظهار کرد: جشنواره قرآنی دعوت به مناسبت ماه مبارک رمضان و به مدت ۳۰ روز از ۲۵ فرودین‌ماه الی ۲۳ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۰ در سه بخش کودک، نوجوان و عمومی برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
وی ادامه داد: در جشنواره دعوت، روزانه یک سؤال از هر جز قرآن کریم برای هر بخش‌های کودک، نوجوان و عمومی به صورت جداگانه مطرح می‌شود و مخاطبان در سنین مختلف می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند.
 
مدیر روابط عمومی و تبلیغات حرم مطهر بانوی کرامت افزود: این برنامه با مشارکت شبکه‌های یک، سه و پنج، امید، نور، هدهد و شبکه‌های ماهواره‌ای و همچنین مرکز خدمات حوزه‌های علمیه، ستاد عالی کانون‌های مساجد و وزارت آموزش و پرورش برگزار می‌شود.
 
وی معرفی دعوت‌گران به حق، صفات آن‌ها و شاخصه‌های مردم انقلابی را از جمله اهداف جشنواره دعوت برشمرد و گفت: جشنواره دعوت با همکاری رسانه ملی هر روز از ساعت ۱۰ تا ۱۱ با پخش از امید، ساعت ۱۴.۱۵ دقیق با پخش از شبکه دو، ساعت ۱۲ با پخش از شبکه شاد و ساعت ۱۳.۳۰ دقیقه با پخش از شبکه هدهد دنبال می‌شود.
 
آمره با اشاره به اینکه روزانه پنج کارت هدیه ۵۰۰ هزار تومانی و در مجموع ۱۸۰ بسته فرهنگی و آموزشی برای کودکان و نوجوانان به‌عنوان جوایز این جشنواره درنظر گرفته شده است، گفت: قرعه‌کشی از میان برگزیدگان هر روز در آیین ترتیل‌خوانی حرم مطهر حضرت معصومه(س) انجام و نتایج آن از صفحات اختصاصی آستان مقدس در شبکه‌های اجتماعی به نشانی ASTANQOM@ منعکس می‌شود.
 
وی ادامه داد: افراد با مراجعه به نشانی اینترنتی https://fatemi.amfm.ir و یا ارسال عدد ۱ به سامانه ۳۰۰۰۱۱۲۲ می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند.
 
انتهای پیام/
 

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۳۲۹۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویژه برنامه های شبکه تهران سیما در شب های قدر

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی شبکه تهران سیما، اولین ویژه برنامه شب قدر شبکه تهران در شب نوزدهم ماه مبارک رمضان حوالی ساعت ۲۱:۳۰ از حرم شاه عبدالعظیم حسنی (ع) تماشایی می‌شود. در این برنامه حجت الاسلام مسعود عالی مباحث کارشناسی و سخنرانی را ارائه می‌نماید و حاج محمد رضا غلامرضازاده و حاج احمد زین العابدین فرد به مرثیه سرایی و قرائت دعای جوشن کبیر می‌پردازند. 

دومین ویژه برنامه شب قدر شبکه تهران در شب بیست و یکم ماه مبارک رمضان حوالی ساعت ۲۱:۳۰ با سخنرانی و کارشناسی حجت الاسلام والمسلمین سید علی قاضی عسکر و مداحی جوشن کبیر و مرثیه سرایی حاج امیر نعیمی و حاج حمید رمضانپور تماشایی می‌شود. 

همچنین در شب بیست و سوم و آخرین شب قدر رمضان ۱۴۰۳، گوش جان می‌سپاریم به قرائت جوشن کبیر و مرثیه سرایی حاج حسن شالبافان و آیت الله حسینی خراسانی به مباحث کارشناسی و سخنرانی ویژه شب قدر می‌پردازد.

یادآور می‌شود برنامه‌های شب‌های قدر ماه مبارک رمضان شبکه تهران سیما از ساعت ۲۱:۳۰ آغاز می‌شود و به صورت زنده و مستقیم از حرم مطهر شاه عبدالعظیم حسنی (ع) روی آنتن می‌رود.

دیگر خبرها

  • برنامه‌های صدا و سیمای زنجان در شب قدر اعلام شد
  • «یاد خدا»، لیالی قدر از قاب شبکه قرآن
  • ویژه برنامه های شبکه تهران سیما در شب های قدر
  • جشنواره خاص در پارک لاله! همه دعوتید + تصاویر
  • میزبانی دهکده بهار ایران از مسافران نوروزی تا عید فطر
  • ثواب نفس کشیدن در ماه مبارک رمضان + فیلم
  • پلمب چند واحد صنفی به دلیل حرمت‌شکنی در ماه رمضان
  • برگزاری جشنواره‌های متنوع در بوستان لاله تا پایان ماه رمضان
  • اخبار کوتاه رسانه در هفتم فروردین
  • استقبال تکابی ها از جمع خوانی قرآن کریم