Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر اطلاعات به مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران پیامی را صادر کرد.

خبرگزاری میزان -سید محمود علوی به مناسبت یوم الله ۲۹ فروردین، روز فرخنده و مبارک ارتش جمهوری اسلامی ایران به فرماندهی محترم ارتش جمهوری اسلامی ایران پیامی را صادر کرد که به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

فرماندهی محترم ارتش جمهوری اسلامی ایران

برادر ارجمند امیر سرلشکر موسوی

سلام علیکم

ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات الهی در ماه پر فیض و برکت رمضان المبارک، یوم الله ۲۹ فروردین، روز فرخنده و مبارک ارتش جمهوری اسلامی ایران را که به برکت صدور فرمان حضرت امام خمینی (رضوان الله تعالی علیه) نامگذاری و بر قلّه‌های تاریخ شکوهمند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران جاودان گردیده است؛ خدمت حضرتعالی، امراء، افسران، درجه داران و سربازان شجاع، صمیمانه تبریک و تهنیت می‌گویم و یاد شهدای جنت مکان ارتش را گرامی داشته، به مقام شامخ جانبازان سرافراز که شرافتمندانه در تقابل با دشمن بدنهاد از هیچگونه ایثار دریغ نورزیدند، درود می‌فرستم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یقیناً ارتشی ولایتمدار و قدرتمند در کنار سایر دستگاه‌های نظامی، امنیتی و انتظامی تحت امر فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای (مد ظله العالی) در حفظ و حراست از تمامیت ارضی میهن عزیزمان، همواره مایه‌ی مباهات، سربلندی و آرامش این ملّت قدر شناس خواهد بود و بحمدالله، نقش آن قوای الهی در دفاع از کشورمان و حضور مقتدرانه در سایر صحنه‌ها، همچون همیاری مدافعان سلامت در مقابله با ویروس ویرانگر کرونا ستودنی است.

بدیهی است سربازان گمنام امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) در سنگر مبارزه و جهاد، آنی از همکاری اطلاعاتی و عملیاتی در راستای حفظ و حراست از کیان این سرزمین اهل‌بیت عصمت و طهارت (علیهم السلام) غفلت نخواهند ورزید.

از پیشگاه رب السموات والارض، موفقیت روز افزون جنابعالی و همرزمان دلاورتان را مسئلت می‌نمایم.

سید محمود علوی

وزیر اطلاعات

بیشتر بخوانید: وزیر کشور: ارتش از ارکان قدرتمند نیرو‌های مسلح و از مظاهر متعالی اقتدار جامعه است

انتهای پیام/

 

برچسب ها: وزیر اطلاعات روز ارتش

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: وزیر اطلاعات روز ارتش ارتش جمهوری اسلامی ایران وزیر اطلاعات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۳۳۰۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سنتکام مدعی سرنگون کردن پهپادهای دوربرد صنعا بر فراز دریای سرخ شد

به گزارش خبرگزاری مهر، ستاد فرماندهی مرکزی ارتش آمریکا (سنتکام) مدعی است حملات پهپادی یمن بر فراز دریای سرخ را دفع کرده است.

فرماندهی مرکزی آمریکا بامداد پنجشنبه در حساب کاربری ایکس خبر داد که چهار پهپاد دوربُرد که از یمن به پرواز در آمده بود را سرنگون کرده است.

سنتکام مدعی شد که این پهپادها، یک ناوشکن آمریکایی را که در دریای سرخ در حرکت بوده، هدف قرار داشتند.

ارتش یمن اعلام کرده تا زمان توقف جنگ غزه و لغو محاصره این باریکه به عملیات نظامی خود علیه کشتی‌های عازم بنادر فلسطین اشغالی ادامه می‌دهد.

کد خبر 6063938

دیگر خبرها

  • اجرای طرح انسداد مرزها توسط ارتش جمهوری اسلامی ایران
  • سنتکام مدعی سرنگون کردن پهپادهای دوربرد صنعا بر فراز دریای سرخ شد 
  • سنتکام مدعی سرنگون کردن پهپادهای دوربرد صنعا بر فراز دریای سرخ شد
  • دیدار نوروزی کارکنان پست بانک ایران با وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات
  • برنامه های ۱۲ فروردین در ورامین تشریح شد
  • نمایندگی‌های فرهنگی جمهوری اسلامی در خارج از کشور گسترش می‌یابد
  • بازدید فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش از بندر امیرآباد
  • آمادگی ایران برای همکاری با کشورهای مستقل در مبارزه با تروریسم
  • پیام مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی به مناسبت روز جهانی تئاتر
  • هند بالگرد تهاجمی مونتاژ می‌کند