Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-25@23:19:51 GMT

آزادکاران ایران بر بام آسیا

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۳۳۱۳۳

تیم کشتی آزاد ایران با ۳ مدال طلا، ۳ نقره و ۲ برنز به عنوان قهرمانی آسیا رسید. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، سی و چهارمین دوره رقابت‌های کشتی آزاد بزرگسالان قهرمانی آسیا روز‌های ۲۸ و ۲۹ فروردین در شهر آلماتی قزاقستان برگزار شد و تیم ایران به عنوان قهرمانی دست یافت.
در پایان این مسابقات تیم ایران توسط حسن یزدانی، کامران قاسم پور و علی شعبانی به ترتیب در اوزان ۸۶، ۹۲ و ۹۷ کیلوگرم به مدال طلا؛ علیرضا سرلک، مصطفی حسین خانی و علی سوادکوهی در اوزان ۵۷، ۷۴ و ۷۹ کیلوگرم به مدال نقره و مرتضی قیاسی و امین طاهری در اوزان ۶۵ و ۱۲۵ کیلوگرم به مدال برنز دست یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در رده بندی تیمی نیز تیم ایران با کسب ۱۷۹ امتیاز بعنوان قهرمانی رسید و تیم‌های هند و قزاقستان به ترتیب با ۱۵۱ و ۱۴۹ امتیاز دوم و سوم شدند. برچسب ها: کشتی ، آزاد ، ایران ، قهرمانی آسیا

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: کشتی آزاد ایران قهرمانی آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۳۳۱۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهیابی دانشجوی دانشگاه آزاد نور به اردوی تیم ملی امید بوکس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، هیربد اسلامی دانشجوی دانشجوی مهندسی مقطع کارشناسی رشته مهندسی عمران دانشگاه آزاد اسلامی واحد نور برای اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا به اردوی تیم ملی امید بوکس راه یافت.

اسلامی با پیروزی برابر حریفان خود در مسابقات انتخابی تیم ملی امید‌های کشور در وزن ۸۰ کیلوگرم به عضویت تیم ملی ایران اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا در شهر آستانه قزاقستان درآمد.

این دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نور سال ۲۰۲۱ و در مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا برای نخستین‌بار موفق به کسب نشان طلای تاریخی برای ایران اسلامی شده بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • قهرمانی مقتدرانه ایران در انتخابی جام‌جهانی ووشو
  • قهرمانی مقتدرانه ایران در انتخابی جام جهانی ووشو
  • قهرمانی ایران در انتخابی جام جهانی ووشو
  • قهرمانی نسر در مسابقات جودوی نونهالان خراسان رضوی
  • مروری بر چند خبر کوتاه از ورزش قزوین
  • برگزاری کشتی فرنگی جام تختی بدون مدعیان
  • برگزاری اردوی تیم ملی کستی آزاد جوانان در ساری
  • کشتی ایران می‌تواند در المپیک پاریس 6 مدال طلا بگیرد
  • حسن یزدانی از اردوی بعد به جمع آزادکاران اضافه خواهد شد
  • راهیابی دانشجوی دانشگاه آزاد نور به اردوی تیم ملی امید بوکس