Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تقریب»
2024-04-25@12:26:37 GMT

داماد ترامپ در تحولات اخیر اردن دست داشته است

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۳۳۱۶۹

داماد ترامپ در تحولات اخیر اردن دست داشته است

به گزارش حوزه بین الملل خبرگزاری تقریب، فیصل الفایز رئیس مجلس سنای اردن با اشاره به اینکه سخن هایی درباره دست داشتن جرد کوشنر داماد دونالد ترامپ در تحولات اخیر این کشور مطرح می شود، گفت: بدون شک کوشنر در این موضوع نقش داشته است.
 
وی اعلام کرد: اردن ستون ثبات در خاورمیانه است و غرب اهمیت ژئوسیاسی اردن را می داند اما ترامپ به این امور اهمیتی نمی داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
رئیس مجلس سنای اردن افزود: ثبات اردن بخشی از ثبات منطقه است و هنگامی که ترامپ معامله قرن را مطرح کرد، به فلسطینی ها ۱۵ درصد از سرزمینشان داده شد و  آنها می خواستند قضیه فلسطین را به ضرر اردن منحل کنند اما پادشاه صراحتا با این موضوع مخالفت کرد و توطئه ای از سوی کوشنر و ترامپ وجود داشت در حالی که روابط پادشاه و ترامپ طبیعی نبود و روابط سردی بین اردن و آمریکا حاکم بود و دولت ترامپ مخالف تصمیمات پادشاه بود.
 
فیصل فایز با اشاره به این که نمیتواند کسی را به نقش داشتن در این فتنه متهم کند، گفت: اسرائیل و روابط آن با ترامپ و سیاست خصمانه او با اردن معروف است ولی با این حال نمی توان کسی را متهم کرد.
 
وی اعلام کرد که در پرونده فتنه در اردن ۱۴ تا ۱۸ نفر در بازداشت به سر می برند و روند تحقیقات جریان دارد.
 
انتهای پیام/
 

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۳۳۱۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) بازگشت پادشاه سابق مصر پس از ۷۲ سال غیبت

(ویدئو) بازگشت پادشاه سابق مصر پس از ۷۲ سال غیبت

دیگر خبرها

  • (ویدئو) بازگشت آخرین پادشاه مصر پس از ۷۲ سال غیبت
  • (ویدئو) بازگشت پادشاه سابق مصر پس از ۷۲ سال غیبت
  • بیانیه مشترک امیر کویت و پادشاه اردن با تاکید بر کاهش تنش‌ها
  • آن‌سوی تاریخ نصف‌جهان به روایت میراث ناملموس
  • حجم آب ورودی سد‌های استان کرمان در بارندگی‌های اخیر ١٠ میلیون متر مکعب بود
  • حفظ ثبات و امنیت پایدار ، لازمه تحقق اهداف اقتصادی
  • رئیسی: تقویت همکاری قوای مسلح ایران و پاکستان برای منطقه ثبات می‌آورد / تاکید ژنرال عاصم منیر بر جلوگیری از به خطر انداختن روابط دو کشور
  • پولیتیکو: ۳ دولت اخیر آمریکا در مقابل ایران ناکام شدند
  • لزوم حفظ ثبات و امنیت پایدار به‌عنوان لازمه تحقق اهداف اقتصادی
  • رونمایی از کتاب آقا داماد در سمنان