Web Analytics Made Easy - Statcounter

منابع عراقی در خبری فوری از حمله موشکی به پایگاه هوایی البلد که نظامیان آمریکایی در آن مستقر هستند، خبر داد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، منابع عراقی شامگاه یکشنبه از وقوع چندین انفجار در نزدیکی پایگاه هوایی البلد در استان صلاح الدین عراق خبر دادند.

بنابراین گزارش، در این حمله راکتی شرکت پیمانکار نظامی سالی پورتر وابسته به ارتش آمریکا و یگان نظامیان آمریکایی در پایگاه هوایی البلد هدف قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منابع عراقی با اشاره به شنیده شدن صدای آژیر هشدار در پایگاه هوایی البلد ، اعلام کردند که در این حمله 6 راکت به این پایگاه نظامی اصابت کرده است.

این منابع از پرواز گسترده بالگردهای آمریکایی بر فراز این پایگاه خبر داده و اعلام کردند خودورهای امدادرسانی پس از این حمله راکتی وارد پایگاه شده‌اند.

خبرگزاری رویترز نیز گزارش داد که شماری از نظامیان بازنشسته آمریکایی در زمان این حمله در پایگاه هوایی البلد حضور داشته اند.

انتهای پیام/

  

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پایگاه هوایی البلد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۳۳۲۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله هوایی ناشناس به پایگاه حشد الشعبی عراق  / اسرائیل، متهم اول

یک پایگاه بزرگ حشدالشعبی در عراق مورد هدف حمله هوایی قرار گرفت.

به گزارش عصرایران، نیروهای حشد الشعبی عراق اعلام کردند مقر فرماندهی آن در پایگاه نظامی کالسو ( 50 کیلومتری جنوب بغداد) در بامداد امروز شنبه شاهد انفجار بزرگ بود. منابع گفته اند انفجار ناشی از حمله هوایی بود. هنوز هیچ طرفی مسوولیت این حمله هوایی را برعهده نگرفته اما انگشت اتهام به سمت اسرائیل است. مقامات اسرائیلی هنوز در این باره اظهارنظر نکرده اند.

رویترز گفت در این حمله 2 نیروی حشد الشعبی کشته و 6 تن دیگر زخمی شدند.
نیروهای حشد الشعبی عراق یک نیروی رسمی زیر نظر نخست وزیری عراق است اما به عنوان نیروی نزدیک به ایران به شمار می آید.

رویترز ادامه داد: دو منبع امنیتی اعلام کردند هنوز مشخص نیست چه کسی این حمله هوایی را انجام داده است. یک مقام آمریکایی هم وجود هر گونه فعالیت عملیاتی ارتش این کشور درعراق را رد کرد.

رویترز افزود این حمله تنها چند ساعت بعد از انتشار خبرهای غیررسمی درباره حمله اسرائیل در خاک ایران روی می دهد. هنوز مقامات ایرانی یا اسرائیلی این موضوع را تایید نکرده اند.

گروه‌هایی از نیروهای حشد شعبی قبل از این علیه پایگاه های امریکا در عراق و سوریه و علیه اسرائیل، حملات موشکی پهپادی داشتند البته حملات علیه امریکایی ها را متوقف کردند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • مسئول عراقی: حمله به پایگاه حشدالشعبی موشکی بود
  • فیلم| حمله هوایی به پایگاه الحشد الشعبی در عراق
  • حمله به پایگاه الحشدالشعبی در بابل عراق
  • حمله هوایی ناشناس به پایگاه حشد الشعبی عراق  / اسرائیل، متهم اول
  • جزئیات حمله به یک پایگاه نظامی در عراق +فیلم
  • آمریکا حمله به حشد الشعبی را رد کرد
  • بمباران سنگین مقر الشحد الشعبی توسط اسرائیل / حمله متقابل عراقی‌ها به ایلات
  • جزئیات حمله پهپادی به یک پایگاه نظامی در عراق +فیلم
  • معاریو: پدافند هوایی اسرائیل تنها حدود ۸۴ درصد حمله ایران را را دفع کرد/ کیهان: چیزی بالغ بر 46 درصد موشک ها و پهپادهای ایران با دقت به اهداف برخورد کردند
  • هفته کابوس‌وار پدافند هوایی اسرائیل؛ گنبد آهنین شکار شد/ انتشار تصاویر ماهواره‌ای از انهدام تاسیسات پایگاه هوایی رامون در حمله موشکی ایران +فیلم و تصاویر