Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-19@21:13:53 GMT

افزایش دمای هوا در سواحل دریای خزر

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۳۳۲۸۰

افزایش دمای هوا در سواحل دریای خزر

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران؛ صادق ضیائیان کارشناس هواشناسی ، با بیان اینکه امشب در غرب و جنوب اصفهان، چهار محال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، شمال و شرق فارس، یزد، کرمان بارش پراکنده باران و وزش باد پیش بینی می‌شود افزود: روز دوشنبه در کرمان، شمال هرمزگان ،سیستان و بلوچستان و خراسان رضوی بارش پراکنده گاهی رعد و برق و وزش باد انتظار می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: روز سه شنبه در بیشتر مناطق کشور جوی پایدار حاکم بوده و در شمال غرب بارش پراکنده دور از انتظار نیست.

ضیائیان بیان کرد: روز چهارشنبه در شمال آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل و ارتفاعات البرز مرکزی و اوایل شب در استان‌های گیلان، مازندران، افزایش ابر و بارش خفیف باران رخ می‌دهد.

کارشناس هواشناسی توضیح داد: روز پنجشنبه در ارتفاعات رشته کوه‌های البرز و زاگرس بارش پراکنده گاهی رعد و برق و وزش باد رخ می‌دهد.

او یادآور شد: دمای هوا در روزهای سه شنبه و چهارشنبه به سبب وزش باد گرم در سواحل دریای خزر از ۶ تا ۱۰ درجه افزایش یافته، ولی از روز پنجشنبه تا اوایل هفته آینده با کاهش ۷ تا ۱۲ درجه‌ای به شرایط عادی برمی گردد.

این کارشناس هواشناسی درباره آب وهوای تهران گفت: آسمان تهران فردا صاف تاکمی ابری همراه با وزش باد است و بیشترین دمای تهران به ۲۵ درجه و کمترین آن به  ۱۷ درجه می رسد.

پربیننده ترین معاون احمدی نژاد در بیمارستان روان پزشکی بستری شد تاکید وزیر آموزش و پرورش بر لزوم بازگشایی مدارس گفت‌وگوی اقتصادی با مسعود پزشکیان، نامزد انتخابات ریاست جمهوری۱۴۰۰ لایحه رتبه بندی فرهنگیان تا هفته معلم تصویب می‌شود؟ نتیجه اولیه کنکور دکتری۱۴۰۰ اعلام شد

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: کاهش دمای هوا برجام بارش پراکنده وزش باد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۳۳۲۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش دمای هوا در آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز مهاباد؛ رئیس اداره هواشناسی شهرستان مهاباد گفت: با پایداری هوا در منطقه دمای هوا در روزهای آینده در مناطق مختلف آذربایجان غربی افزایش می یابد.

اردلان محمدپور افزود: این وضعیت پایداری هوا تا پایان هفته جاری در منطقه تداوم خواهد داشت و در این مدت دمای هوا به طور میانگین سه تا چهار درجه سانتیگراد افزایش پیدا می کند.

محمدپور اظهارکرد: این افزایش تدریجی دمای هوا در این منطقه معمول است و در این روزها که به فصل شکوفه‌دهی درختان مشهور است، وجود جوی پایدار می تواند بسیار مفید و مؤثر باشد.

وی گفت: تا پایان هفته جاری جوی آرام و پایدار در این منطقه حاکم شده و آسمان صاف و تا کمی ابری همراه با ورزش باد ملایم پدیده غالب هواشناسی در این منطقه خواهد بود.

رئیس اداره هواشناسی شهرستان مهاباد اضافه کرد: در شبانه‌روز گذشته پلدشت با حداکثر دمای ۲۶ درجه سانتیگراد، گرمترین و تکاب با حداقل دمای یک درجه سانتیگراد سردترین شهرهای آذربایجان‌غربی بودند و در این مدت دمای هوا در مهاباد بین شش و ۲۰ درجه سانتیگراد نوسان داشت.

دیگر خبرها

  • افزایش ابر و رگبار پراکنده پدیده غالب استان قزوین
  • وزش باد در خراسان رضوی شدت می‌گیرد
  • پیش‌بینی بارش‌های رگباری برای لرستان
  • پیش بینی افزایش ۵ تا ۸ درجه‌ای دمای هوا در خراسان رضوی
  • بارش‌های پراکنده در منطقه
  • افزایش دمای هوا در آذربایجان‌غربی
  • هوای قم هفته آینده بارانی می‌شود
  • بارش‌های خفیف برای زنجان پیش بینی شد
  • کاهش محسوس دمای هوا در خراسان جنوبی
  • پیش بینی بارش خفیف باران در زنجان