Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-25@13:26:48 GMT

خبرنگاران در اولویت سوم دریافت واکسن هستند

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۳۳۲۸۶

خبرنگاران در اولویت سوم دریافت واکسن هستند

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، علیرضا رییسی ، گفت: ما قطعا متعهد هستیم و واکسیناسیون بحث دیروز و امروز نیست و همه کسانی که در حوزه سلامت کار می‌کنند و حتی عزیزان سازمان جهانی بهداشت، کشورهای همسایه و... می‌دانند که ما یکی از قوی‌ترین نظام شبکه‌ها را در سطح منطقه داریم.

واکسیناسیون رایگان کرونا در نظام شبکه کشور و براساس اولویت‌بندی

وی افزود: ما همواره واکسیناسیون روتین کشور را رایگان انجام دادیم و بحث دیروز و امروز نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در مورد واکسن کرونا هم آن واکسنی که در سطح شبکه توزیع شود قطعا رایگان خواهد بود و این موضوع قطعی است و به هیچ وجه بحث اینکه بخواهیم پولی از کسی بگیریم وجود ندارد.

اگر در اولویت نیستید صبر کنید تا نوبت‌تان شود

رییسی تاکید کرد: اگر کسی در اولویت دریافت واکسن نباشد باید صبر کند تا نوبتش شود که بتواند واکسن را دریافت کند. در همه دنیا اولویت بندی وجود دارد و کشورهای بزرگی که خودشان تولید واکسن دارند هنوز نتوانسته‌اند همه گروه‌ها را واکسن بزنند و بر اساس اولویت پیش رفته‌اند. کشوری مثل چین که خودش تولید کننده است و از نظر مالی و تحریم هم مشکل ندارد، ۹ درصد جمعیتش را واکسن زده و هنوز ۹۱ درصد جمعیت واکسن نزده‌اند. قطعا آن ۹ درصد هم بر اساس اولویت بوده‌اند و برنامه ما هم بر اساس اولویت بندی ادامه خواهد یافت.

براساس اعلام کانال خبری وزارت بهداشت، معاون بهداشت وزارت بهداشت با بیان اینکه اصحاب رسانه‌وخبرنگاران در گروه مشاغل حساس و در اولویت سوم دریافت واکسن کرونا هستند، گفت: ان‌شاءالله اگر این دور را تمام کنیم به مشاغل حساسی همچون خلبانان، اصحاب رسانه، زندانیان و ... خواهیم رسید.

پربیننده ترین معاون احمدی نژاد در بیمارستان روان پزشکی بستری شد تاکید وزیر آموزش و پرورش بر لزوم بازگشایی مدارس گفت‌وگوی اقتصادی با مسعود پزشکیان، نامزد انتخابات ریاست جمهوری۱۴۰۰ لایحه رتبه بندی فرهنگیان تا هفته معلم تصویب می‌شود؟ نتیجه اولیه کنکور دکتری۱۴۰۰ اعلام شد

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: واکسن کرونا برجام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۳۳۲۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز واکسیناسیون زائران حج تمتع ۱۴۰۳ در خراسان رضوی 

    به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،  نماینده مرکز پزشکی حج در خراسان رضوی گفت: امسال بیش از ۹ هزار زائر حج تمتع واکسن مننژیت را دریافت می‌کنند.   دکتر محمد رضا واحدی جو افزود:  واکسیناسیون از  امروز پنجم اردیبهشت ماه آغاز شد و تا یک هفته ادامه دارد و در ابتدا زائران مشهدی و مدینه اول واکسن مننژیت را دریافت می‌کنند.   وی گفت: شهرستان‌های سبزوار، نیشابور، تربت حیدریه، تربت جام، قوچان، خواف، تایباد سرخس، فریمان، نیشابور، بجستان نمایندگان گروه پزشکی حج واکسیناسیون را انجام می‌دهند.

دیگر خبرها

  • پیگیری و اجرای پروژه‌ها بر اساس زمان‌بندی در اولویت مدیران باشد
  • جذب و به کارگیری پرستاران دوران کرونا
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا
  • آغاز واکسیناسیون زائران حج تمتع ۱۴۰۳ در خراسان رضوی 
  • آنچه بهتر است درباره سرخک و واکسیناسیون آن بدانید
  • شایع‌ترین اختلالات روانی در مبتلایان به کرونا را بشناسید
  • واکسن گارداسیل برای همه ضروری است؟
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا
  • مطالعه وزارت بهداشت درباره واکسن گارداسیل