Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-03-28@14:45:10 GMT

اعتراف سارق سابقه‌دار به 29 فقره سرقت در سنندج

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۳۳۲۹۹

آفتاب‌‌نیوز :

سردار علی آزادی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل در برخی از نقاط حاشیه شهر سنندج، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: با بررسی‌های میدانی در جغرافیای محل وقوع سرقت و از طرفی استفاده از بانک اطلاعاتی سارقان سابقه‌دار، ماموران پلیس آگاهی طی یک عملیات غافلگیر کننده پلیسی موفق به شناسایی و دستگیر سارق حرفه‌ای و سابقه‌دار منزل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی کردستان با اشاره به تحقیقات تخصصی به عمل آمده از متهم تصریح کرد: متهم در تحقیقات به عمل آمده به 14 فقره سرقت منزل و 15 فقره سرقت محتویات داخل خودرو و در مجموع به 29 فقره سرقت اعتراف کرد.

سردار آزادی خاطر نشان کرد: در این عملیات 2 مالخر نیز دستگیر و مقادیری اموال مسرقه کشف و متهمان برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی دادە شدند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: سارق حرفه ای پلیس فقره سرقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۳۳۲۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارقان طلا حین خروج از هرمزگان دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ عبدالمجید کرمی بیان داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل با شیوه بالکن روی در طبقات اول آپارتمانی و منازل ویلایی در مناطق مرفه نشین بندرعباس به گونه‌ای که سارقان پس از ورود به داخل منازل اقدام به سرقت طلا و مسکوکات و وسایل برقی و الکترونیکی از قبیل (PS۵) و غیره می‌کردند، موضوع در دستورکار کاراگاهان اداره مبارزه با سرقت قرار گرفت.

وی بیان کرد: ماموران در این خصوص چند مرحله در محل‌های سرقت حاضر و طی بازدیدهای میدانی و بررسی‌های لازم از دوربین‌های مدار بسته موجود در محدوده‌های منتهی به محل سرقت، تصاویر ۲ متهم که در اطراف منازل حرکات مشکوک داشتند، درآورده و در ادامه بررسی‌های انجام شده در یکی از صحنه‌های سرقت تصاویری از یک‌دستگاه خودرو سواری پراید ۱۳۱ سفید نیز حاصل شد.

این مسوول انتظامی اظهار کرد: با بررسی‌های فنی از تمامی مبادی ورودی و خروجی شهر ندرعباس مشخص شد که خودرو موردنظر در چند نوبت از سمت استان‌های جنوب غربی و خوزستان وارد بندرعباس شده و در مدت بیتوته و اقامت چند هفته‌ای در ایام موردنظر اقدام به چند فقره سرقت منازل کرده‌اند که با انجام کار اطلاعاتی و پایش‌های مستمر انجام گرفته مشخص شد که خودرو در ۲۵ اسفندماه در مسیر شهرستان دشتی به بوشهر درحال حرکت است که بلافاصله با هماهنگی پلیس استان بوشهر و دشتی خودرو به همراه راننده آن اهل خوزستان توقیف و متهم دستگیر و با هماهنگی قضایی به بندرعباس منتقل شد.

سرهنگ کرمی خاظرنشان کرد: متهم دستگیر شده در بازجویی‌ها به ارتکاب چند فقره سرقت منزل با همدستی تعدادی از همدستان خود اعتراف کرد که با هماهنگی قضایی و تلاش همه جانبه ماموران ۲ سارق دیگر نیز شناسایی و در یک عملیات ضربتی در مخفیگاه شان دستگیر شدند.

وی ادامه داد: در بازرسی از منزل مجردی و مخفیگاه متهمان مقدار تقریبی ۳۵۰ گرم طلاجات شامل انواع زنجیر طلا، گوشواره و گل گوش‌های طلای بچگانه در انواع و سایزهای مختلف و یک دستگاه (PS۵) و تعدادی انواع ساعت مچی مردانه کشف و ضبط و مالباختگان نیز شناسایی و اموال سرقتی کشف شده به آنان مسترد شد و متهمان با تشکیل پرونده به دستگاه قضایی معرفی و با قرار مناسب روانه زندان شدند.

کد خبر 6063594

دیگر خبرها

  • اعتراف سارق خارجی به ۳۰ فقره سرقت
  • کشف ۸ فقره سرقت قطعات و محتویات داخل خودرو در زنجان
  • دستگیری ۲۸ سارق و کشف ۵۹ فقره انواع سرقت
  • کشف ۶ فقره سرقت باغات روستایی در همدان
  • سارقان طلا حین خروج از هرمزگان دستگیر شدند
  • دستگیری سارقان محتویات خودرو و اعتراف به ۲۰ فقره سرقت 
  • توقیف خودروی سرقتی و سارق سابقه دار توسط مرزبانان آستارا
  • دستگیری سارق منزل در کمتر از ۲۴ ساعت
  • دستگیری سارق مغازه با همکاری پلیس یزد و کاشان
  • دستگیری سارق محتویات درون خودرو در کهگیلویه