Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-28@10:08:00 GMT

تلاش مدیریت شهری برای تامین واکسن کرونا اقشار آسیب پذیر

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۳۳۴۴۴

تلاش مدیریت شهری برای تامین واکسن کرونا اقشار آسیب پذیر

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد سالاری عضو شورای اسلامی شهر تهران در توئیتر خود نوشت: با توجه به اهمیت تهیه واکسن برای مبارزه با شیوع گسترده ویروس کرونا و فراهم شدن امکان واردات آن توسط بخش‌های غیردولتی، همه نهادها باید با تمام ظرفیت ممکن به کمک دولت و وزارت بهداشت آمده تا مسیر مقابله با پاندومی کرونا و رفع نگرانی مردم با سرعت بیشتری طی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در راستای حفاظت از جان مردم در برابر کرونا، به همراه همکارانم در شورای شهر و شهرداری تهران، مجدانه تلاش می‌کنیم تا در صورت امکان، بخشی از واکسن مورد نیاز مردم پایتخت را با اولویت اقشار آسیب پذیر و کارکنان زحمتکش شهرداری تهران و خانواده‌های آنان، تهیه و نگرانی‌هایشان را برطرف کنیم.

کد خبر 5192342

منبع: مهر

کلیدواژه: شورای شهر شهرداری تهران شورای شهر تهران ویروس کرونا واکسن کرونا محمد سالاری شهرداری تهران شورای شهر تهران وزارت آموزش و پرورش واکسن کرونا هلال احمر جمهوری اسلامی ایران ماه مبارك رمضان سازمان زندان ها ویروس کرونا سازمان تامین اجتماعی تهران شهر تهران ستاد اجرایی فرمان حضرت امام ره محسن حاجی میرزایی پیش بینی وضعیت هوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۳۳۴۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خروج رکود بازار مسکن تنها با اتکا به توان مردم در ساخت‌وساز امکان‌پذیر است

میرزایی کارشناس حوزه مسکن درخصوص راهکارهای تحقق شعار سال با عنوان جهش تولید با مشارکت مردمی گفت: در حال حاضر این شعار در بخش مسکن تنها از طریق اختصاص اراضی و پرداخت تسهیلات ساخت محقق می شود و در شرایط کنونی این طرح می تواند در قالب طرح نهضت ملی مسکن امکان پذیر شود.

وی افزود: حضور بخش خصوصی و همچنین حضور سازندگان و متقاضیان به عنوان مالکان این پروژه ها می تواند با اختصاص اراضی امکان پذیر و تسهیل شود.

او بیان کرد: دولت می تواند با واگذاری اراضی به متقاضیان و همچنین حمایت از سازندگان اجرای این طرح را تسهیل کند که نتیجه آن افزایش تولید واحدهای مسکونی و در نتیجه بهبود و ثبات بازار مسکن خواهد بود.

میرزایی یادآور شد: دولت می تواند با اجرای این اقدام گام مهمی در بهبود وضعیت بازار مسکن بردارد.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • سازندگان واکسن برکت از قهرمانان ملی هستند/ روایتی متفاوت از یک دستاورد علمی
  • کاهش ۳۰ درصدی هزینه خمیرمایه نانوایان/ تامین نان یارانه‌ای با تعداد بالا در ماه رمضان امکان‌پذیر است
  • اقتصاد موفق با مشارکت همه اقشار امکان‌پذیر است
  • خروج رکود بازار مسکن تنها با اتکا به توان مردم در ساخت‌وساز امکان‌پذیر است
  • تحقق شعار سال با مشارکت گروه‌های جهادی امکان پذیر است
  • صیانت ازاراضی کشاورزی با مشارکت مردم امکان پذیر است
  • تسریع در روند اجرای پروژه‌های مسکونی با مشارکت مردمی امکان پذیر می‌شود
  • تعالی مدیریت شهری در سایه همدلی و تعامل / تلاش شهرداری شیراز برای تحقق «جهش تولید با مشارکت مردمی»
  • تعالی مدیریت شهری در سایه همدلی / تلاش شهرداری شیراز برای تحقق «جهش تولید با مشارکت مردمی»
  • جهش تولید با مشارکت مردم امکان پذیر است