Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@14:15:35 GMT

سولسشر: هدف ما فتح لیگ اروپا است

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۳۳۴۸۷

سولسشر: هدف ما فتح لیگ اروپا است

اوله گونار سولسشر، سرمربی نروژی منچستریونایتد از اهداف تیمش تا پایان فصل سخن گفت.

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد امروز موفق شد در خانه خود مقابل برنلی با نتیجه 1-3 به برتری دست یافته و شانس خود برای کسب نایب قهرمانی لیگ برتر را افزایش دهد. در بحبوحه اخبار و شایعات در مورد سوپرلیگ اروپا، اوله گونار سولسشر مدعی شد خبری از این موضوع نداشته و تمرکزش معطوف به بازی یونایتد مقابل برنلی بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

اوله گونار سولسشر گفت: "من امروز صبح مثل شما، اخبار و گمانه زنی ها را دیده و شنیده ام، بنابراین نمی توانم چیز خیلی زیادی در مورد این اخبار بگویم. تمرکز من فقط روی بازی یونایتد برابر برنلی بوده است و امروز اخبار خوبی از تیمم دریافت کردم. من این اخبار بررسی نکرده ام و فقط فکر کم روی مسابقه امروز بود. فقط باید متوجه شوم ببینم چه اتفاقی رخ داده و باشگاه در ادامه در مورد این اخبار نظر خواهد داد.

 

 

عملکرد میسون گرینوود در دیدار امروز فوق العاده بود و او دو گل بسیار خوب از جناح چپ وارد دروازه برنلی کرد. من احساس می کنم بهترین پست برای گرینوود او این است که در سمت راست آزادتر بوده و مقابل دروازه قرار بگیرد و امروز خود میسون این موضوع را ثابت کرد. هدف ما ئذ ادامه فصل این است که فاتح یک جام شده و عنوان قهرمانی در لیگ اروپا را به دست بیاوریم.

 

همچنین تمرکز ما روی دیدارهای پیش رو و کسب پیروزی در مسابقات تا پایان فصل است. ما همیشه گفته ایم که امسال باید پیشرفت داشته باشیم. تا امروز ما به اندازه فصل گذشته امتیاز کسب کرده ایم و در ادامه اگر امتیاز بیشتری بدست آوریم بهتر از فصل گذشته بوده و این خودش پیشرفت است."

منچستر یونایتد اوله گونار سولسشر

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: منچستر یونایتد اوله گونار سولسشر اوله گونار سولسشر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۳۳۴۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پارلمان اروپا قطعنامه ضد ایران صادر کرد

پارلمان اروپا در قطعنامه‌ای جانبدارانه پاسخ مشروع ایران به رژیم صهیونیستی را محکوم کرده و در خصوص حمله غیرقانونی رژیم صهیونیستی به مقر دیپلماتیک ایران به ابراز تاسف بسنده کرده است.

به گزارش تسنیم، نمایندگان پارلمان اروپا امروز پنجشنبه در قطعنامه‌ای جانبدارانه و بدون در نظر گرفتن حق مشروع و قانونی ایران برای پاسخ به رژیم صهیونیستی، عملیات موشکی و پهپادی اخیر ایران به سرزمین‌های اشغالی را محکوم کرده و خواستار تحریم‌های بیشتر علیه ایران شدند.

نمایندگان اروپا همچنین با اظهار نگرانی از تشدید اوضاع در منطقه بر حمایت کامل از امنیت رژیم اسرائیل تاکید کردند.

آن‌ها همچنین در این قطعنامه صرفا به اظهار تاسف در خصوص حمله به بخش کنسولی ایران در دمشق بسنده کردند!

این در حالی است که طبق منشور ملل متحد، کنوانسیون‌های بین‌المللی به ویژه کنوانسیون روابط دیپلماتیک ۱۹۶۱ وین و کنوانسیون پیشگیری و مجازات جرائم علیه اشخاص مورد حمایت بین‌المللی از جمله ماموران و سازمان‌های بین‌المللی حمله رژیم صهیونیستی به سفارت ایران محکوم بوده و ایران از لحاظ حقوقی و طبق ماده ۵۱ منشور ملل متحد می‌توانسته پاسخ دهد.

نمایندگان پارلمان اروپا در ادامه با نادیده گرفتن بیش از ۷ ماه جنایت و کشتار مردم مظلوم غزه و کرانه باختری توسط رژیم صهیونیستی و حمله این رژیم به کشور‌های مجاور، مدعی نقش بی‌ثبات‌کننده ایران در خاورمیانه شدند.

پارلمان اروپا همچنین از تصمیم اتحادیه برای افزایش تحریم‌های فعلی خود علیه ایران، از جمله تحریم عرضه و تولید هواپیما‌های بدون سرنشین و موشک استقبال کردند.

در بخشی از این قطعنامه جانبدارانه در خصوص توافق هسته‌ای ایران نیز صحبت شده و بدون توجه به عدم اجرای تعهدات آمریکا و خروج یکجانبه این کشور از برجام و همچنین عدم اجرای تعهدات طرف‌های اروپایی ادعا شده است که ایران به تعهدات پادمان و حقوقی خود در توافق هسته‌ای عمل نمی‌کند.

این قطعنامه پارلمان اروپا در حالی صادر شده که هیچ توجهی به نقش مخرب و ثبات زدای رژیم اسرائیل و حامیان این رژیم در منطقه اشاره نشده است. اخیرا نیز گزارش‌هایی از کشف گور‌های دسته‌جمعی در غزه و افشای جنایات جدید صهیونیست‌ها منتشر شده است.

سازمان دیده‌بان حقوق بشر اروپا مدیترانه با اعلام این که تیم‌های آن از نزدیک عملیات کشف گور‌های دسته جمعی در بیمارستان‌های مختلف نوار غزه از جمله مجتمع پزشکی ناصر و شفا را دنبال می‌کنند و اجساد صد‌ها فلسطینی که در این گور‌ها دفن شده بودند را مشاهده کردند خواستار انجام اقدام فوری بین المللی جهت بررسی جنایات رژیم صهیونیستی در پنهان کردن صد‌ها جسد در گور‌های دسته جمعی در نوار غزه شد.

این سازمان حقوق بشری اعلام کرد که تعداد دقیق گور‌ها و همچنین اجسادی که در آن‌ها پنهان شده هنوز مشخص نیست و ما نیاز به اقدام فوری بین‌المللی از جمله تشکیل کمیته فوری تحقیقات بین‌المللی مستقل جهت بررسی این موضوع داریم و به نظر می‌رسد که هزاران غیرنظامی که در معرض اعدام‌های خودسرانه و فراقانونی قرار گرفته‌اند در این گور‌ها مدفون باشند. باید یک کمیته فنی متشکل از کارشناسان تشکیل گردد تا علت مرگ این غیرنظامیان را دقیقا مشخص کنند و سیستمی ایجاد شود که امکان شناسایی هویت آن‌ها وجود داشته باشد.

دیگر خبرها

  • پارلمان اروپا قطعنامه ضد ایران صادر کرد
  • (ویدئو) رها کردن یک کبوتر در پارلمان اروپا جنجالی شد
  • ببینید | دفاع جانانه برخی از نمایندگان اتحادیه اروپا از ایران
  • ام باپه شماره 9 جدید رئال مادرید
  • اتحادیه اروپا ال‌ان‌جی روسیه را هم تحریم می کند
  • اتحادیه اروپا ال‌ان‌جی روسیه را هم تحریم می‌کند
  • خطر افزایش دما اروپا را تهدید می‌کند
  • آاس رم 1-3 بولونیا؛ چه تیمی شایسته‌تر از بولونیا برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا؟
  • اتحادیه اروپا تحریم‌های جدید علیه ایران اعمال می‌کند
  • تصمیم ضدایرانی اتحادیه اروپا برای خشنودی صهیونیست‌ها