Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-16@23:41:55 GMT

دکتر حریرچی و جهانپور از شرکت مس قدردانی کردند

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۳۳۵۱۰

دکتر حریرچی و جهانپور از شرکت مس قدردانی کردند

در نشست خبری پویش ملی اطلاع‌رسانی مقابله با کرونا دکتر ایرج حریرچی معاون کل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و دکتر کیانوش جهانپور رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت از اقدامات شرکت مس در راستای مسئولیت اجتماعی قدردانی کردند. به گزارش پول نیوز، این نشست با حضور جمعی از مدیران و مسئولان سازمان‌های همراه گام چهارم بسیج و پویش ملی اطلاع‌رسانی مقابله با کرونا به صورت ویدئو کنفرانس در استودیو سلامت برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حریرچی با تشکر از شرکت‌های مس، فولاد مبارکه اصفهان و فولاد هرمزگان و همچنین سازمان منطقه آزاد قشم و کیش افزود: از سایر شرکت‌ها هم می‌خواهم برای مسئولیت اجتماعی خود در این مسیر از ما حمایت کنند تا گام‌های بلندی برای اطلاع‌رسانی مردم انجام دهیم.
معاون کل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی لزوم اطلاع‌رسانی گسترده به منظور انتقال مفاهیم پیشگیری از کرونا با بیانی مردمی را خواستار شد.
وی گفت: اطلاع‌رسانی باید در سطح وسیعی انجام شود و این کار پویش ملی اطلاع‌رسانی برای غلبه بر کرونا در سراسر کشور اجرا خواهد شد.
حریرچی از برند‌ها خواست مسئولیت اجتماعی خود را در غلبه بر کرونا متمرکز کنند و تأکید کرد: با اقداماتی که در این مدت انجام می‌دهید در پساکرونا ارزش افزوده بیشتری کسب خواهید کرد و از تبلیغات مستقیم هم مؤثرتر خواهد بود.
وی افزود: کرونا، این واقعیت را بیش از پیش نشان داد و دیدیم که عواملی مثل سرمایه اجتماعی، تأثیر بسیاری در مبارزه با این بیماری دارد و اهمیت آن آن‌چنان بالاست که امروزه یکی از معیار‌های مهم سنجش کارایی حکومت‌ها، مدیریت مبارزه با کروناست و لذا امروزه در تعیین سازمان‌های پیشرو نیز باید توانمندی آن‌ها در همراهی غلبه بر کرونا مدنظر قرار داد.
همچنین دکتر جهانپور از همکاری و همیاری ۷۰ شرکت و برند صنعتی و تجاری همراه و همیار گام چهارم بسیج و پویش ملی اطلاع‌رسانی مقابله با کرونا تحت پویش ره سلامت همچون شرکت ملی صنایع مس ایران، فولاد مبارکه اصفهان، شرکت فولاد هرمزگان، دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد تجاری صنعتی و ویژه اقتصادی، سازمان مناطق آزاد قشم و کیش و شرکت شیرین عسل تشکر و قدردانی کرد.  

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: شرکت مس شرکت ملی مس شرکت ملی صنایع مس شرکت ملی صنایع مس ایران مس سرچشمه پویش ملی اطلاع رسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۳۳۵۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اشغالگران تلاش دارند بیت‌حانون و شرق جبالیا را تخلیه کنند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، دفتر اطلاع‌رسانی دولتی نوار غزه با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که رژیم اشغالگر صهیونیستی جنایت جدیدی را در شمال این باریکه مرتکب شده است.

دفتر اطلاع‌رسانی دولتی نوار غزه بیان کرد: در جنایتی جدید علیه ملت ما اشغالگران تلاش دارند شهر «بیت حانون» و منطقه شرقی «جبالیا» را تخلیه کنند. ارتش اشغالگر شب گذشته عملیاتی نظامی را انجام داد و مدرسه «مهدیه الشوا» را که صدها آواره را در خود جای داده است محاصره کردند.

دفتر اطلاع‌رسانی دولتی نوار غزه تصریح کرد: ارتش اشغالگر یک مرکز تحقیقات میدانی را در پشت این مدرسه ایجاد کرده و با تهدید سلاح از همگان خواسته است که از این مدرسه خارج شوند.

در ادامه این بیانیه آمده است: اشغالگران تمامی خانواده‌های حاضر در بیت‌حانون را به کوچ مجبور کردند و شماری از جوانان را بازداشت کردند.

دفتر اطلاع‌رسانی دولتی نوار غزه اعلام کرد: همچنان تا این لحظه جنگ‌افزارها نزدیک منطقه ابو صفیه در شرق جبالیا و بیت‌حانون حضور دارند.

کد خبر 6080187

دیگر خبرها

  • اشغالگران تلاش دارند بیت‌حانون و شرق جبالیا را تخلیه کنند
  • برگزاری نشست فصلی ترجمان دانش در دانشگاه علوم پزشکی اهواز
  • برگزاری جشنواره رسانه‌ای روایت خدمت در سمنان
  • اعدام هولناک 400 فلسطینی در بیمارستان شفا غزه
  • همراهی رادیو پیام و آوا در پویش «روز معلم»
  • ثبت بهترین عملکرد در شاخص‌های تکرار و شدت حوادث از آغاز دوران بهره‌برداری تا کنون
  • آغاز تست استعدادیابی باشگاه فوتسال فولاد زرند ایرانیان
  • ضرورت اطلاع رسانی وضعیت زمین‌هایی تفکیک شده ی غیرقانونی
  • دستگیری عاملان زورگیری در بزرگراه صدر
  • استقبال از پویش ملی زندگی با آیه ها