Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@03:42:06 GMT

پلمب ۱۵۵ واحد صنفی متخلف در سلسله

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۳۳۵۵۵

پلمب ۱۵۵ واحد صنفی متخلف در سلسله

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از لرستان، یوسف مرادی،رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت سلسله  اظهار کرد: در راستای نظارت بر اجرای طرح محدودیت‌های قرمز کرونایی در شهرستان، ۵۵۰ واحد صنفی بازرسی شدند.

او  ادامه داد: ۱۵۵ نفر باوجود صدور اخطاریه قبلی اقدام به بازگشایی واحد‌های صنفی خود کرده بودند که مغازه آن‌ها پلمب و به ۵۱ واحد صنفی دیگر نیز تذکر داده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرادی با اشاره به حضور میدانی نماینده فرمانداری، بازرسان صمت، شبکه بهداشت، نیروی انتظامی، شهرداری و هلال احمر در سطح شهر افزود: واحد‌های پلمب شده شامل آرایشگاه، خیاطی، باشگاه‌های بدنسازی، نوشت افزار، پوشاک، لوازم خانگی، نمایشگاه اتومبیل، سالن بیلیارد، مشار املاک، پلاسکو و قهوه خانه بودند.

او تصریح کرد: در راستای حفظ سلامت شهروندان و براساس مصوبات ستاد کرونا، با متخلفانی که به قانون تمکین نکرده و اقدام به بازگشایی واحد‌های صنفی خود نمایند، برخورد جدی صورت خواهد گرفت.

بیش از ۲ هزار و ۶۰۰ واحد صنفی در سلسله وجود دارد و این شهرستان اکنون به لحاظ شیوع کرونا در وضعیت قرمز قرار دارد.

انتهای پیام/ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پلمپ واحد صنفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۳۳۵۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب یک واحد قصابی در شهرستان آوج

اصلانی رئیس اداره دامپزشکی شهرستان آوج گفت: در راستای نظارت‌های بهداشتی بازرسان اداره دامپزشکی شهرستان آوج از مراکز عرضه فرآورده‌های خام دامی، یک باب قصابی به دلیل کشتار غیر مجاز دام پلمب شد.

وی افزود: ذبح دام فقط باید در کشتارگاه انجام شود تا مراحل معاینه دام زنده قبل از کشتار و بازرسی بهداشتی لاشه دام در کشتارگاه انجام و پس از تایید سلامت وارد مراکز عرضه شود.

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان آوج به عموم مردم توصیه کرد: در هنگام خرید گوشت قرمز به مندرجات لیبل روی لاشه دقت کنند که تاریخ مصرف آن منقضی نشده باشد و در صورت مشاهده تخلف مراتب را از طریق شماره تلفن ۴ رقمی ۱۵۱۲ با اداره کل دامپزشکی در میان بگذارند.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • یک کلوپ بازی‌های تصویری به علت تخلف در مشهد پلمب شد
  • کلوپ بازی‌های تصویری متخلف در مشهد پلمب شد
  • پلمب ۶۵ واحدصنفی املاک و خودرو در کرمان
  • پلمب هر ١١ روز یک واحد صنفی مشاور املاک و خودرو متخلف در کرمان
  • پلمب ۶۵ مشاور املاک و خودرو در کرمان
  • پلمب ۶۵ واحد صنفی فاقد پروانه کسب مشاورین املاک و خودرو در کرمان
  • پلمب سومین رستوران متخلف با دستور دادستان عمومی و انقلاب در شهرستان طرقبه شاندیز
  • پلمب یک واحد قصابی در شهرستان آوج
  • مبل‌فروش متخلف در اردبیل جریمه شد
  • معرفی ۴ فروشگاه لوازم کشاورزی متخلف به تعزیرات حکومتی در جیرفت