Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار جلال ستاره جانشین فرمانده مرزبانی ناجا در گفت‌وگوی تلویزیونی درخصوص قاچاق لاستیک، اظهار کرد: در سال گذشته بیش از ۷۲ تن لاستیک های ضایعاتی توسط همکاران بنده در مرزبانی کشف و به داخل کشور منتقل شده است.

وی با اشاره به اینکه در همین مدتی که از آغاز سال جدید می‌گذرد بیش از ۹ تن از این لاستیک ها در مرز مصادره و داخل کشور بازگردانده شده است، گفت: علت اصلی تمایل قاچاقچیان برای انتقال این لاستیک ها، تفاوت قیمت این لاستیک ها در کشور ما با کشور پاکستان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار ستاره افزود: باید این موضوع حل شود تا این فشار از مرزبانی برداشته شود و  تلاش ما این است که مرزهای کشور را از هر نوع قاچاق ببندیم.

در حال تکمیل...

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مرزبانی ناجا قاچاق لاستیک گرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۳۳۷۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار بلندپایه سپاه: در عملیات‌های بعدی از موشک‌های پیشرفته تری استفاده می‌کنیم

سردار رسول سنایی‌راد، معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی دفتر فرماندهی کل قوا، در پاسخ به این سوال که فرماندهان نیرو‌های مسلح در سخنان و اظهارات خود عنوان می‌کنند که هنوز بخش اصلی توان موشکی جمهوری اسلامی ایران رونمایی نشده است و همواره تاکید داشتند که رونمایی و استفاده از این توان هزینه‌های سنگینی برای دشمنان خواهد داشت. از نظر شما چه میزان از توانمندی موشکی جمهوری اسلامی ایران تاکنون رونمایی نشده است؛ گفت: واقعیت این است که همه کشور‌های جهان نه آخرین دستاورد‌های خود و نه تمام توان خود را رونمایی نمی‌کنند چرا که این توان برای روز مبادا است لذا ما هم از این قاعده مستثنی نیستیم.

به گزارش فارس، وی ادامه داد: کما اینکه در عملیات وعده صادق می‌توانستیم از نوع پیشرفته‌تری از موشک‌ها استفاده کنیم، اما چون اولین مرحله بود که این کار را انجام دادیم از موشکی استفاده کردیم که به لحاظ فناوری مربوط به نسل‌های گذشته بود. البته قطعاً ما در سناریو‌های بعدی از موشک‌های پیشرفته‌تری استفاده خواهیم کرد علت آن این است که دشمنان از عملیات ما ارزیابی خاص خود را دارند همچنان که ما نیز ارزیابی مختص به خود را داریم.

سردار سنایی راد گفت: به هر حال در عبور پهپادها، موشک‌های کروز و موشک‌های بالستیک توانمندی‌های لایه‌های مختلف دفاع هوایی برای ما رونمایی شده که پیش‌تر نسبت به آن اطلاعی نداشتیم و تجربه میدانی و یافته‌های جدیدی را به دست آورده‌ایم؛ لذا واقعیت است که همچون سایر کشور‌ها ما دست خود را رو نمی‌کنیم و خوشبختانه امروز با تحقیق و توسعه در عرصه‌های مختلف قسمتی از فناوری دست پیدا کرده‌ایم که می‌تواند برای ما مزیت‌هایی برای روز مبادا به حساب بیاید.

وی گفت: به طور مثال همانگونه که موشک هایپرسونیک را چند ماه گذشته رونمایی کردیم، در صورتی که ما طی چند سال گذشته به فناوری طراحی و ساخت آن دست پیدا کرده بودیم و نمونه‌هایی نیز از آن ساخته شده بود، اما رونمایی چند ماه گذشته صورت گرفته است البته در عرصه‌های دیگر نیز دارای توانمندی‌هایی هستیم که فعلاً زمان رونمایی از آن‌ها فرار نرسیده است، اما اگر اتفاقی برای کشور رخ بدهد حتماً از آن‌ها استفاده خواهیم کرد، چون آماده استفاده است و اگر به نمونه‌های پیشرفته‌تری از آن‌ها دست پیدا کنیم قطعاً رونمایی از سطح قبلی را خواهیم داشت.

دیگر خبرها

  • نفت کوره قاچاق در هامون کشف شد
  • کشف ۲۰۲ حلقه لاستیک قاچاق به ارزش ۴۰ میلیارد در نیمروز
  • توقیف یک کامیون وکشف ۲۰۲ حلقه لاستیک قاچاق در نیمروز
  • توقیف خودروهای حامل بار سوخت قاچاق در مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان
  • کشف داروی قاچاق توسط مرزبانان هنگ تایباد 
  • امنیت در مرزهای ایران اسلامی حاکم است
  • سردار بلندپایه سپاه: در عملیات‌های بعدی از موشک‌های پیشرفته تری استفاده می‌کنیم
  • کشف ۳۰ قوطی شیر خشک قاچاق توسط مرزبانان هنگ تایباد
  • ۴۹۸۰۰ تبعه غیرمجاز در کمین‌های ارتش جنوب‌شرق دستگیر شدند
  • کشف کالای قاچاق به ارزش ۱۱ میلیارد ریال در مرزهای آذربایجان غربی