Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-23@07:41:08 GMT

اعلام ترکیب استقلال مقابل الشرطه عراق

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۳۳۸۷۶

اعلام ترکیب استقلال مقابل الشرطه عراق

ترکیب تیم فوتبال استقلال مقابل الشرطه عراق در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا مشخص شد.

به گزارش ایسنا، با نظر فرهاد مجیدی استقلال با ترکیب رشید مظاهری، وریا غفوری، محمد حسین مرادمند، سیاوش یزدانی، محمد نادری، هرویه میلیچ، مسعود ریگی، آرش رضاوند، فرشید اسماعیلی، دیاباته و مهدی قایدی به مصاف الشرطه عراق می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دیدار در چارچوب هفته دوم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا، بامداد روز دوشنبه، ساعت ۰۰:۴۵ برگزار می‌شود.

لینک کوتاه: asriran.com/003GvJ

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۳۳۸۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب سپاهان برابر ملوان (احتمالی)

تیم فوتبال سپاهان امروز در حالی در یکی از دیدارهای سخت خارج از خانه خود به مصاف ملوان می‌رود که سه بازیکن اصلی این تیم غایب هستند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم فوتبال سپاهان امروز _یکشنبه، دوم اردیبهشت_ در آخرین دیدار از هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه سیروس قایقران انزلی به مصاف ملوان خواهد رفت. برای این دیدار هرچند پیام نیازمند و آریا یوسفی به شرایط بازی بازگشته‌اند اما دو مصدوم دیگر به فهرست مصدومان اضافه شده‌اند و بدین ترتیب علاوه بر محمد دانشگر، محمد جواد حسین‌نژاد و رضا اسدی نیز به دلیل مصدومیت در دیدار با ملوان غایب خواهند بود. حالا مورایس در هر سه خط دفاع، هافبک و حمله با محدودیت رو به رو است و انتخاب ترکیب اصلی برای او چالش برانگیز خواهد بود.

کلین شیت‌های میرزازاد علیه بازگشت نیازمند

پیام نیازمند که در آخرین بازی سال گذشته دچار مصدومیت نسبتاً سختی شد و حدود یک ماه از میادین دور ماند برای دیدار با ملوان مشکلی برای همراهی تیمش ندارد و می‌تواند دوباره به چارچوب دروازه سپاهان بازگردد. البته در این بین آمار خوب نیما میرزازاد در چارچوب دروازه سپاهان و سه کلین‌شیتی که در چهار دیدار اخیر داشته است شاید مورایس را برای بازگرداندن نیازمند مردد کند و باید دید در نهایت تصمیم کادر فنی سپاهان در مورد چارچوب دروازه چه خواهد بود.

در خط دفاع نیز به نظر نمی‌رسد تغییری نسبت به بازی قبلی رخ دهد. سیاوش یزدانی و هادی محمدی همچنان مدافعان میانی تیم خواهند بود و رامین رضاییان و میلاد زکی‌پور دو مدافع کناری در خط دفاع چهار نفره سپاهان خواهند بود.

احتمال تغییرات در خط هافبک

در بازی با ذوب آهن خط هافبک سه نفره سپاهان با برایان دابو، محمد کریمی و امید نورافکن تشکیل می‌شد که نورافکن کمی نزدیک‌تر به خط حمله و شهریار مغانلو بازی می‌کرد تا به نوعی جانشین رضا اسدی محروم شود. با این وجود اما به نظر می‌رسد نورافکن در ۶۵ دقیقه‌ای که در این پست به کار گرفته شد کارایی لازم را نداشت و تیم پس از دو تعویض در اواسط نیمه دوم، با تغییر سیستم به ۴-۴-۲ بازی روان‌تری از خود به نمایش گذاشت. برای بازی با ملوان اما باید دید مورایس در سیستم پایه سه نفره از کدام بازیکنان به عنوان هافبک دفاعی و هافبک هجومی استفاده می‌کند، این احتمال هم وجود دارد که بر خلاف بازی با ذوب آهن به جای استفاده از یک هافبک دفاعی، از دو هافبک دفاعی استفاده شود.

در هر صورت شانس بازی همزمان کریمی، دابو و نورافکن در خط هافبک باز هم بیشتر از سایر بازیکنان است زیرا فرشاد احمدزاده که جدی‌ترین رقیب این سه بازیکن در خط هافبک است با توجه به غیبت اسدی به عنوان وینگر راست به کار گرفته می‌شود و محمد جواد حسین‌نژاد نیز مصدوم است. تنها ابهام در مورد خط هافبک احتمال حضور کاوه رضایی به جای یکی از بین نورافکن، دابو و کریمی است، در این صورت کاوه رضایی به عنوان هافبک پشت مهاجم به کار گرفته می‌شود و دو هافبک دفاعی نیز پشت او خواهند بود.

خط حمله‌ای که کم‌کم روی فرم می‌آید

پس از چند هفته ناکامی و عملکرد ضعیف، خط حمله سه نفره سپاهان کم‌کم به روزهای خوب خود باز می‌گردد. شهریار مغانلو که به عنوان مهاجم هدف کار می‌کند دو گل آخر سپاهان را به ثمر رسانده است و هفته گذشته نیز تک گل سه امتیازی تیم را با ضربه پنالتی به ثمر رساند که خودش گرفته بود. در سمت چپ رضا شکاری که تازه از بند مصدومیت رها شده است بازی خوبی مقابل ذوب آهن به نمایش گذاشت و به نظر می‌رسد مانند بازی‌های آخر سال گذشته در فرم مطلوبی قرار گرفته است. در سمت راست نیز فرشاد احمدزاده به کار گرفته خواهد شد تا زوج خطرناکی همراه با رامین رضاییان در آن سمت تشکیل دهند، البته علی اصغر اعرابی نیز که در بازی با ذوب آهن روی پنالتی گرفته شده برای سپاهان تاثیرگذار بود احتمال دارد در این پست به کار گرفته شود که در این صورت احمدزاده به خط هافبک منتقل می‌شود.

ترکیب احتمالی سپاهان مقابل ملوان

پیام نیازمند (نیما میرزازاد)، سیاوش یزدانی، هادی محمدی، میلاد زکی‌پور، رامین رضاییان، امید نورافکن، محمد کریمی، برایان دابو (کاوه رضایی)، رضا شکاری، فرشاد احمدزاده و شهریار مغانلو

کد خبر 746571

دیگر خبرها

  • پیروزی رئال مادرید مقابل اتلتیکو مادرید با گل چیچاریتو (لیگ قهرمانان اروپا - 2015/4/22) / فیلم
  • یزدانی تغییر وزن می‌دهد؟ تصمیم کشتی‌گیر ملی پوش ایران
  • برنامه تمرینی ویژه برای مهرداد محمدی در استقلال
  • ترکیب سپاهان برای جدال سرنوشت‌ساز
  • ترکیب رئال مادرید برابر بارسلونا؛ شک بزرگ آنجلوتی
  • ترکیب سپاهان برابر ملوان (احتمالی)
  • ترکیب احتمالی رئال مادرید در کلاسیکو
  • پیروزی سخت ایران مقابل بحرین در رقابت‌های فوتسال جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴
  • جام ملت‌های فوتسال آسیا؛ ترکیب ایران مقابل تایلند
  • تسلیم الهلال مقابل بایر؛ رکورد شکست‌ناپذیری از عربستان به آلمان رفت