Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

سرویس بین الملل- روزنامه "گاردین" در گزارشی تصویری به سوریه از هم پاشیده در جریان جنگ داخلی اشاره می‌کند؛ در میانه ویرانی‌ها، اما یک الگو و تصویر ثابت مانده است: تصاویر و عکس‌های "بشار اسد" رئیس‌جمهوری سوریه که فارغ التحصیل رشته چشم پزشکی در دمشق و لندن بوده در همه جا دیده می‌شوند.

به گزارش آفتاب‌نیوز؛ این روزنامه می‌نویسد: "دکتر (اشاره به چشم‌پزشک بودن اسد) در حلب و سایر نقاط با عکس‌هایش این احساس را ایجاد می‌کند که به طور مداوم همگان را زیر نظر دارد و نظاره‌گر امور شهروندان سوری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر روی دیوارهای، رستوران‌ها، ساختمان‌هایی که به آوار تبدیل شده‌اند و بر روی خودرو‌ها چهره بشار اسد سراسر سوریه را فرا گرفته است".

این روزنامه با انتشار عکس‌های گرفته شده توسط "رامی البوستان" عکاس از سوریه می‌افزاید: شعار معترضان سوری در روز‌های ابتدایی ماه مارس ۲۰۱۱ میلادی این بود: "اکنون نوبت شما فرا رسیده است، دکتر! " که کنایه معترضان به تحصیلات اسد در رشته چشم پزشکی بود.

منظور آنان این بود که در جریان بهار عربی و با سرنگونی رهبران کشور‌های عربی این بار نوبت اسد فرا رسیده بود.

پوستری در محله‌ای در دمشق با تصویر اسد به دیوار چسبانده شده که روی آن نوشته شده است: "ای شیر، جلال و عظمت تو ابدی باشد" و اسد را کنار یک شیر با لباس نظامی به تصویر کشیده است.

پوستر‌های دیگری از اسد وی را لبخندزنان و با لیاس غیرنظامی نیز نشان می‌دهند. در تصویری از اسد در بزرگراهی که دمشق را به حمص متصل می‌سازد دیده می‌شود که پیام تهدیدآمیزی روی آن نوشته شده است: "جرات ندارید سوریه را لمس کنید" که خطاب به دشمنان دولت سوریه است.

همچنین، عکس‌هایی از اسد کنار "حسن نصرالله" رهبر حزب الله لبنان نیز دیده می‌شوند. امروز در سوریه صف‌های تهیه مواد غذایی وجود دارند و بیش از ۹۰ درصد مردم آن کشور زیر خط فقر زندگی می‌کند".

منبع: آفتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۳۳۸۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سازمان بهداشت جهانی: حجم ویرانی بیمارستان‌ های غزه فاجعه‌آمیز است

رئیس سازمان بهداشت جهانی وابسته به سازمان ملل متحد حجم ویرانی‌ در بیمارستان‌های نوار غزه را بسیار فاجعه‌آمیز خواند.

به گزارش ایسنا، تدروس آدهانوم گبریسوس، رئیس سازمان بهداشت جهانی وابسته به سازمان ملل متحد امروز (پنجشنبه) در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی «ایکس» (توئیتر سابق) نوشت: «حجم ویرانی‌ در بیمارستان‌های نوار غزه را بسیار فاجعه‌بار است.»

وی افزود: « با شرکای خود وضعیت بیمارستان‌های الشفا و بیمارستان اندونزی در شمال غزه را مورد بررسی قرار دادیم. بیمارستان اندونزی تخلیه شده و اقدامات لازم برای بازسازی آن و آغاز مجدد روند پذیرش بیمار در حال انجام است.»

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، تدروس آدهانوم گبریسوس تأکید کرد روند یافتن اجساد در بیمارستان الشفا در غزه همچنان ادامه دارد.

هم اکنون ۱۲ بیمارستان در نوار غزه به طور محدود مشغول فعالیت هستند که ۶ مورد از آنها در بخش شمالی و ۶ مورد دیگر در منطقه جنوبی است. علاوه بر آنکه ۳ بیمارستان صحرایی نیز به صورت محدود در حال خدمت رسانی هستند.

 

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • نصب بنرهای اموات در ورودی های شهر دهدشت ممنوع است
  • سازمان بهداشت جهانی: حجم ویرانی بیمارستان‌ های غزه فاجعه‌آمیز است
  • امضای تفاهم‌نامه کمیته قضایی سه جانبه مقابله با تروریسم میان ایران، عراق و سوریه
  • امضای تفاهم‌نامه قضایی میان ایران، عراق و سوریه
  • پیشنهاد پوتین برای میانجیگری میان ایران - اسرائیل / 3 شرط تهران / روزنامه کویتی: روسیه قطعات حساس جنگنده سوخو35 را به ایران نداده
  • تصاویر آخرالزمانی از خان یونس پس از عقب‌نشینی اسرائیل
  • تصاویر آخرالزمانی از خان یونس پس از عقب‌نشینی اسرائیل از خان یونس
  • نمایش جنایات صهیونیست‌ها پس از عقب‌نشینی از خان یونس
  • علامه صادق جعفری: ویرانی قبرستان بقیع، ضربه ای بر قلب امت اسلامی بود
  • رابطه بهنام بانی با مافیای زباله شهر تهران چیست؟ + عکس