Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه «در مورد حادثه نطنز توئیتی از سوی شما منتشر شد که در آن بر ضرورت سالم‌سازی امنیتی تاکید شده بود، هشدارهایی هم در مورد جاسوس های اقتصادی دادید، توضیحی در این زمینه می‌فرمائید که هشدارهایی که دادید به معنای خطر است یا تحلیل شما است؟» اظهار داشت: کشور به طور گسترده یک آلودگی امنیتی پیدا کرده است و نمونه آن این است که کمتر از یک سال، سه رویداد امنیتی اتفاق افتاده است؛ دو انفجار و یک ترور.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: قبل از این، از اسناد به کلی سری هسته‌ای ما سرقت شده است و قبل از آن چند ریز پرنده مشکوک آمدند و کارهایی انجام دادند. پس معلوم است آلودگی امنیتی پیدا کرده‌ایم و سالم‌سازی امنیتی باید یکی از برنامه‌های مهم دولت آینده باشد که آن را در تمام رده‌ها، وزارتخانه‌ها و جاهای حساس انجام دهد و این موارد مشکوکی که وجود دارد و منابع نفوذی احتمالی را پاکسازی کند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: معمولا در دنیا هم چنین قاعده‌ای وجود دارد که هر ۱۰ سال، ۲۰ سال کل سیستم را پاکسازی امنیتی می‌کنند و نوعی سالم‌سازی امنیتی را به وجود می‌آورند. ما مدت‌ها است که این کار را نکرده‌ایم و شاید ۳۰ سال گذشته است و این سالم‌سازی امنیتی به وجود نیامده است.

رضایی در پاسخ به این سوال که «این موارد در این هشت سال تشدید شده یا از قبل بوده است؟» گفت: از ۱۰ سال پیش تاکنون این موارد تشدید شده است.

وی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه «حادثه نطنز را چه اندازه با مذاکرات رفع تحریم در وین مرتبط می‌دانید؟» خاطرنشان کرد: حادثه نطنز حادثه بسیار بدی بود؛ زیرا همزمان با اقدامات افتخارآمیز هسته‌ای ما صورت گرفت و لذا از نظر حیثیتی رخداد بدی بود. فکر می‌کنم بعد از اینکه ایران در مذاکرات هسته‌ای مقاومت کرد اینها این کار را انجام دادند تا بلکه مقاومت ما را در دیپلماسی بشکنند. بنابراین می‌تواند بی‌ارتباط نباشد.

منبع: خبرگزاری مهر

منبع: آفتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۳۳۸۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوای تهران سالم شد

به گزارش حوزه سایر رسانه های خبرگزاری تقریب،  تردد خودروها و همچنین توقف سامانه بارشی از عوامل مهم آلودگی هوا است که روز گذشته وضعیت کیفیت هوای شهر تهران را در شرایط ناسالم برای گروه های حساس قرار داد اما از ساعات گذشته وزش باد موجب رخت بستن آلودگی از هوای تهران شده به گونه ای که هم اکنون شاخص لحظه ای کیفیت هوا بر روی عدد ۸۷ قرار گرفته و وضعیت در شرایط سالم است.

در ۲۴ ساعت گذشته نیز شاخص با قرار گرفتن روی عدد ۹۵ در شرایط سالم بود.

بر اساس اطلاعات از ایستگاه‌های سنجش کیفیت هوای شهر تهران هیچ نقطه ای از پایتخت در وضعیت قرمز (ناسالم برای همه افراد) نیست و بیشتر مناطق در شرایط سالم قرار دارد.

در سال گذشته و براساس روز شمار شاخص آلودگی ۱۰ روز هوای پاک، ۲۳۶ روز هوای قابل قبول، ۱۰۷ روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس و ۱۲ روز هوای ناسالم برای تمامی گروه‌ها در پرونده شاخص آلودگی هوای پایتخت ثبت شده است.

از ابتدای امسال تاکنون، پایتخت نشینان ۵ روز هوای پاک و ۲۲ روز هم هوای سالم استنشاق کردند و بر اساس اطلاعات دریافتی از ایستگاه‌های سنجش کیفیت هوای شهر تهران همه مناطق در وضعیت سالم است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • (ویدیو) انتقاد شدید رئیس دانشکده روانشناسی تهران از مدیران تلویزیون
  • کاپیتان اسبق استقلال از تصادف جان سالم به در برد (+عکس)
  • کاپیتان اسبق استقلال از تصادف جان سالم به در برد +عکس
  • انتقادات تند از تیم اقتصادی رئیسی /دولت باید خانه تکانی کند و کل تیم را تغییر دهید /قیمت ارز حباب نیست آقای فرزین /محسن رضایی توان کار ندارد
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز سه‌شنبه ۲۸ فروردین / بارش باران در بعضی محورهای مواصلاتی
  • وضعیت آب و هوای کشور/ رگبار باران در نقاط مختلف؛ وزش باد شدید در نوار شرقی
  • هوای تهران سالم شد
  • کیفیت هوای تهران چطور است؟
  • ریزش ساختمان مسکونی در کرمانشاه
  • رژه خودرویی مردم نطنز در حمایت از پاسخ سپاه + فیلم