Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-24@05:53:34 GMT

گلزنی طارمی در شب برتری پورتو

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۳۳۹۴۹

گلزنی طارمی در شب برتری پورتو

پورتو در حالی موفق به کسب پیروزی مقابل ناسیونال شد که مهاجم ایرانی‌اش توانست گلزنی کند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، در آخرین مسابقه هفته بیست و هفتم لیگ برتر پرتغال، تیم فوتبال پورتو که برخلاف دو بازی اخیرش مهدی طارمی را به‌عنوان مهاجم نوک در جمع ۱۱ بازیکن اصلی داشت، از ساعت ۲۱ امشب در ورزشگاه مادیرا فونچال با تیم قعرنشین ناسیونال دیدار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ناسیونال در دقیقه ۶ صاحب یک ضربه پنالتی شد و می‌توانست در این مسابقه خانگی از یاران طارمی پیش بیفتد، اما اِبِر بسا این فرصت عالی را هدر داد و نتوانست پنالتی به دست آمده مقابل پورتو را تبدیل به گل کند.

در ادامه پورتو بازی را در دست گرفت و روی فشار زیادی که به خط دفاعی ناسیونال وارد می‌کرد، موفق شد در دقیقه ۲۰ توسط ستاره ایرانی‌اش گل اول مسابقه را به ثمر رساند.

مهدی طارمی با هجوم به سمت دروازه‌بان ناسیونال به دنبال توپ‌گیری بود که توپ پس از برخورد به او مقابل پای خسوس کرونا افتاد تا او با پاس در عرض دوباره طارمی را صاحب توپ کند و این ملی‌پوش ایرانی با شوت زمینی نخستین گل تیمش را بزند.

طارمی در دقیقه ۷۲ به‌عنوان یکی از سه تعویض همزمان پورتو از زمین خارج شد و در ادامه نیز تیمش نتوانست اختلاف را بیشتر کند تا این بازی با برتری یک بر صفر به سود پورتو به اتمام برسد.

تیم فوتبال با کسب پیروزی مقابل ناسیونال ۶۳ امتیازی شد و ضمن بیشتر کردن فاصله با بنفیکا رده سومی به ۶ امتیاز، فاصله‌اش با تیم صدرنشین اسپورتینگ لیسبون را به ۶ امتیاز کاهش داد.

مهدی طارمی در دیدار با ناسیونال گل شماره ۱۱ خود در لیگ برتر پرتغال را به ثمر رساند و در رده چهارم جدول برترین گلزنان قرار گرفت.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: پورتو فوتبال مهدی طارمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۳۳۹۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی پورتو در شب درخشش طارمی

پورتو در هفته سی‌ام لیگ پرتغال میهمان کاساپیا بود و موفق شد با درخشش طارمی به پیروزی برسد.

به گزارش مشرق، پورتو در این هفته لیگ پرتغال میهمان کاساپیا بود و مهدی طارمی از ابتدا در ترکیب تیم پورتو قرار داشت. پورتو توسط گالنو در دقیقه ۳۱ به گل رسید اما چند دقیقه بعد گل تساوی را دریافت کرد اما در نیمه دوم گل پیروزی بخش پورتو توسط مهدی طارمی در دقیقه ۵۶ ساخته شد و گونزالس حکم به برتری شاگردان کونسیسائو داد.

به این ترتیب پورتو رتبه سوم را از براگا پس گرفت و ۶۲ امتیازی شد. اسپورتینگ با ۷۸ امتیاز در رتبه نخست جدول قرار دارد.

دیگر خبرها

  • تمجید ویژه ده‌روسی از آزمون پس از گلزنی
  • پیروزی پورتو در شب درخشش مهدی طارمی
  • برتری پورتو با پاس گل طارمی
  • درخشش دوباره طارمی؛ بازگشت ستاره ایرانی به اوج
  • ستاره ایرانی همچنان می‌درخشد | پاس گل طارمی در شب پیروزی پورتو
  • پیروزی پورتو در شب درخشش طارمی
  • برد پورتو با پاس گل طارمی
  • پاس گل مهدی طارمی مقابل کاساپیا (کاساپیا 1-2 پورتو)
  • طارمی محور پیروزی پورتو در استادیوم شهرداری!
  • درخشش دوباره طارمی؛ ستاره ایرانی به اوج برگشت!