Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، تیم های استقلال ایران و الشرطه عراق ز ساعت ۰۰:۴۵ دقیقه بامداد روز دوشنبه در دومین بازی خود در مرحله گروهی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا به مصاف الشرطه عراق رفت که این مسابقه در پایان نیمه نخست با نتیجه یک بر صفر به سود استقلال به اتمام رسید.

محمدرشید مظاهری، حمد نادری، سیاوش یزدانی، وریا غفوری، محمدحسین مرادمند، آرش رضاوند، مسعود ریگی، هروویه میلیچ، فرشید اسماعیلی، مهدی قایدی وشیخ دیاباته برای استقلال در این دیدار وارد زمین شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عارف غلامی، سعید مهری و ارسلان مطهری سه بازیکن استقلال هستند که در دیدار نخست فیکس بودند و در این مسابقه از روی نیمکت کار را آغاز کردند.

در سوی مقابل الکساندر ایلیچ تی الشرطه را با ترکیب احمد باسیل، سعد ناطق، کرار عامر، علی المهاوی، حسام خادم جابر، علی فائز، عبدالامیر، علی فیصل، امجد اطوان، فهد یوسف و محمد داوود به میدان فرستاد.

در دقایق ابتدایی این تیم سفید پوش میدان یعنی استقلال بود که میل بیشتری برای رسیدن به ذروازه الشرطه داشت. با این وجود تراکم بیش از حد بازیکنان تیم عراقی در زمین خودی اجازه فرصت سازی را گرفته بود تا اینکه در دقیقه هشتم مهدی قایدی از فضای پشت مدافعان بهره برد و به دروازه نزدیک شد اما ضربه او در داخل محطوه جریمه با تکل نجات بخش کرار عامر همراه شد و نماینده کشورمان از رسیدن به گل بازماند.

حسام کاظم در دقیقه ۱۱ شوک بزرگی را به بازی داد. این بازیکن به دلیل خطای خطرناک بر روی فرشید اسماعیلی با کارت قرمز مستقیم روبرو شد و از زمین اخراج شد. همین مساله باعث شد تا اعتراضات شدیدی به داور سریلانکایی شد اما این داور تصمیم خود را گرفته بود.

در دقیقه شانزدهم شوت آرش رضاوند از پشت محوطه جریمه با واکنش به موقع احمد باسیل روبرو شد و توپ به کرنر رفت. لحظه به لحظه فشار سفیدپوشان برای زدن گل نخست بیشتر می شد. بیشتر حملات استقلال از کناره ها طرح ریزی شده بود. وریا غفوری با نفوذهای متعدد، مدافعان تیم عراقی را حسابی آزار داده بود.

الشرطه بعد از گذشت ۲۰ دقیقه کمی از زیر فشار استقلال بیرون آمد و بازی را به تعادلی نسبی کشاند. آنها در تلاش بودند تا با حفظ توپ، سرعت بازی را کاهش دهند. محمدحسین مرادمند در دقیقه ۲۵ نخستین اخطاری استقلال نام گرفت.

در دقیقه ۳۶ ضربه شوت ناگهانی کرار عامر، مدافع پیش تاخته الشرطه، مظاهری را به زحمت انداخت و گلر استقلال توپ را دراز کش مال خود کرد. در این دقایق بازی همانطور دنبال می شد که شاگردان الکساندر ایلیچ می خواستند.

بازی در آستانه به اتمام رسیدن در نیمه اول بود که استقلال سرانجام به گل نخست رسید. پاس پشت مدافعان فرشید اسماعیلی در گوشه محوطه جریمه به مهدی قایدی رسید. مهاجم باهوش استقلال صبر کرد تا محمد نادری فرار کرد و این بازیکن را داخل محوطه صاحب توپ کرد تا مدافع پیش تاخته استقلال موفق شود برای دومین بازی پیاپی برای تیمش گلزنی کند.

بازی در نیمه نخست با همین یک گل به سود استقلال تمام شد.

برچسب‌ها مهدی قائدی محمد نادری باشگاه استقلال لیگ قهرمانان آسیا 2021 الشرطه فرهاد مجیدی پروندهٔ خبری لحظه به لحظه با چهار نماینده ایران در فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مهدی قائدی محمد نادری باشگاه استقلال مهدی قائدی محمد نادری باشگاه استقلال لیگ قهرمانان آسیا 2021 الشرطه فرهاد مجیدی اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۳۴۱۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود پاری‌سن‌ژرمن با گلباران بارسلونا/ شب رویایی دورتموند مقابل اتلتیکو

در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا تیم های پاری سن ژرمن و دورتموند موفق شدند با برتری برابر حریفان راهی مرحله نیمه نهایی شوند.

به گزارش مشرق، دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا شامگاه سه شنبه از ساعت ۲۲:۳۰ با برگزاری ۲ دیدار آغاز شد و تیم‌های پاری سن ژرمن و دورتموند با برتری برابر حریفان به مرحله نیمه نهایی راه پیدا کردند.

نتایج این دیدارها به شرح زیر است:

* بارسلونا ۱ - پاری سن ژرمن ۴ (در مجموع ۶ بر ۴ به سود پاری سن ژرمن)

* دورتموند ۴ - اتلتیکومادرید ۲ (در مجموع ۵ بر ۴ به سود دورتموند)

آتش بازی پاری سن ژرمن در بارسلونا

در یکی از این دیدارها تیم فوتبال پاری سن ژرمن که در دیدار رفت و در خانه با نتیجه ۳ بر ۲ شکست خورده بود امشب میهمان بارسلونا بود که این دیدار در نهایت با نتیجه ۴ بر یک به سود پاری سن ژرمن به پایان رسید تا شاگردان لوییز انریکه در مجموع با برتری ۶ بر ۴ راهی مرحله نیمه نهایی شوند.

در این دیدار این تیم بارسلونا بود که در دقیقه ۱۲ گل نخست را به ثمر رساند. در این صحنه «لامین یامال» از سمت راست حرکت خود را آغاز کرد و خود را به محوطه جریمه پاری سن ژرمن رساند و با یک ارسال دقیق به مقابل دروازه توپ را به «رافینیا» رساند و این بازیکن موفق شد بارسلونا را یک بر صفر پیش بیندازد.

اما در دقیقه ۲۹ کابوس بارسلونا رقم خورد و در حالی که «برادلی بارکولا» با یک فرار سریع در آستانه ورود به محوطه جریمه بارسلونا بود با خطای «رونالد آرائوخو» متوقف شد تا این داور بازی آرائوخو را با کارت قرمز جریمه کند و بارسلونا ادامه بازی را ۱۰ نفره به کار خود ادامه دهد و امیدهای تیم پاریسی برای بازگشت به بازی پررنگ شود.

به دنبال این اخراج حملات پاری سن ژرمن تشدید شد و در دقیقه ۴۰ در حالی که «بردلی بارکولا» در سمت راست محوطه جریمه بارسایی ها صاحب توپ بود ارسال در عرض خود را انجام داد و «عثمان دمبله» موفق شد گل تساوی را به ثمر برساند تا نیمه اول با تساوی یک به یک به پایان برسد.

با آغاز نیمه دوم، شاگردان ژاوی تمرکز خود را بر دفاع از دروازه گذاشتند و در سوی مقابل هم شاگردان «لوییز انریکه» تلاش کردند با استفاده از ۱۰ نفره شدن حریف بتوانند نتیجه بازی را به سود خود برگردانند.

در دقیقه ۵۴ حملات پاری سن ژرمن نتیجه داد و این تیم موفق شد در دقیقه ۵۶ و با ضربه دقیق «ویتینیا» که از پشت محوطه جریمه بارسلونا شلیک شد دروازه حریف را باز کند تا بازی ۲ بر یک شود.

در دقیقه ۵۹ کار برای بارسلونا سخت‌تر هم شد و در حالی که توپ در محوطه جریمه به دمبله رسیده بود با خطای مدافع بارسلونا متوقف شد و داور خطای پنالتی اعلام کرد تا «کیلیان امباپه» پشت ضربه پنالتی قرار بگیرد و با یک ضربه دقیق توپ را به تور دروازه بارسلونا بچسباند و نتیجه را ۳ بر یک کند و علاوه بر اینکه تیمش را در مجموع ۵ بر ۴ پیش انداخت خود را به بازیکن محبوب ریالی ها که رقیب جدی بارسلونا است تبدیل کند.

در دقیقه ۸۹ هم در حالی که باسایی ها با تمام توان جلو کشیده بودند که بتوانند بازی را به تساوی بکشانند با ضد حمله سریع حریف غافلگیر شدند و امباپه موفق شد برای بار چهارم دروازه را باز کند تا این دیدار در نهایت با نتیجه ۶ بر ۴ به سود پاری سن ژرمن به پایان برسد و این تیم فرانسوی راهی مرحله نیمه نهایی شود.

آلمان برای اتلتیکومادرید کابوس شد

در دیگر دیدار امشب هم دورتموند آلمان میزبان اتلتیکومادرید اسپانیا بود. در دیدار رفت که به میزبانی اتلتیکومادرید برگزار شده بود مادریدی‌ها موفق شدند با نتیجه ۲ بر یک به پیروزی برسند اما در دیدار برگشت اوضاع برای آنها تغییر کرد و دورتموند میزبان موفق شد با نتیجه ۴ بر ۲ به برتری برسد تا در مجموع دیدارهای رفت و برگشت به برتری ۵ بر ۴ دست پیدا کنند و به نیمه نهایی صعود کنند.

دورتموند در این دیدار ابتدا با گل‌های «یولیان برانت» (۳۴) و «یان ماتسن »(۳۹) در نیمه اول با نتیجه ۲ بر صفر از حریف خود پیش افتاد.

در نیمه دوم و در دقیقه ۴۹ اشتباه «متس هوملس» در خط دفاعی موجب شد این بازیکن با یک گل به خودی دروازه دورتموند را باز کند و نتیجه بازی ۲ بر یک شود.

در دقیقه ۶۴ این دیدار هم «آنخل کوره آ» موفق شد برای دومین بار دروازه دورتموند را باز کند و بازی را به تساوی بکشاند.

در دقیقه ۷۱ «نیکلاس فولکروگ» با یک ضربه سر تماشایی برای بار سوم دورتموند را صاحب گل کرد تا امید به اردوی آلمانی‌ها برگردد.

در دقیقه ۷۴ نوبت به «مارسل سابیتزر» رسید تا با یک شوت از پشت محوطه جریمه چهارمین گل دورتموند را هم در این بازی به ثمر برساند و نتیجه را ۴ بر ۲ کند.

در دیگر دیدارهای این مرحله هم شامگاه چهارشنبه از ساعت ۲۲:۳۰ منچسترسیتی میزبان رئال مادرید خواهد بود (تساوی ۳ به ۳ در دیدار رفت) و بایرن مونیخ از آرسنال پذیرایی خواهد کرد (تساوی ۲ به ۲ در دیدار رفت).

دیگر خبرها

  • ایران بازی نخست را با برد آغاز کرد/۲ مشکل تیم ملی برابر افغانستان
  • برتری خفیف ایران برابر افغانستان در نیمه نخست
  • برتری خفیف ایران برابر افغانستان در نیمه اول
  • رحیمی: می خواهم دوباره مقابل الهلال گل بزنم
  • طارمی در اوج، گل صعود به فینال زده شد
  • دقیقی با خاطرات شیرین گلزنی مقابل استقلال
  • پاری‌سن‌ژرمن، بارسلونا را حذف کرد؛ پایان تلخ اتلتیکو
  • صعود پاری‌سن‌ژرمن با گلباران بارسلونا/ شب رویایی دورتموند مقابل اتلتیکو
  • هفته بیست و چهارم لیگ برتر| مأموریت مهم پرسپولیس در آبادان/نفت به دنبال معجزه برای فرار از سقوط
  • شوک به بارسلونا؛ اخراج رونالد آرائوخو در بازی مقابل پاری سن ژرمن / عکس