Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در ادامه هفته دوم مرحله گروهی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا، تیم فوتبال استقلال ایران موفق شد در پایان 45 دقیقه نخست، با یک گل تیم الشرطه عراق را از مقابل بردارد.

در این دیدار، شاگردان فرهاد مجیدی در دقیقه 44 و روی پاس مهدی قایدی و توسط محمد نادری به گل نخست خود رسیدند. ضمن این که در دقیقه 11، داور سریلانکایی، حوسام خادم بازیکن تیم الشرطه را به دلیل خطای شدید بر روی فرشید اسماعیلی از زمین مسابقه اخراج کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این نتیجه، استقلال فعلا 6 امتیازی شده و به صدر جدول گروه C لیگ قهرمانان بازگشته است.

254 251

کد خبر 1506343

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: باشگاه استقلال لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۳۴۲۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دربی سرخابی‌ها در امارات به سود قایدی و کلباء

به گزارش "ورزش سه"، در دیداری از هفته نوزدهم رقابت های ادنوک لیگ امارات، اتحاد کلباء دست به کار بزرگی زد و موفق شد با یک گل از سد الوحده رده چهارمی عبور کند.

نخستین موقعیت جدی بازی توسط مهاجم ایرانی کلباء خلق شد. در دقیقه سوم بازی، ارسال عبدالعزیز الحمحمی به آندرس وومبرگر رسید و او توپ را برای قایدی کاشت که ضربه او در محوطه 6 قدم به تور کنار دروازه برخورد کرد و به شکل ناباورانه ای به گل تبدیل نشد.

در ادامه این نوراللهی بود که اولین فرصت جدی تیمش را ایجاد کرد و او بدشانس بود که به گل دست پیدا نکرد. پس از اینکه احمد نور در پشت محوطه جریمه صاحب توپ شد، پس از یک کنترل دیدنی، با روی پا اقدام به شوت زنی کرد که توپ او با برخورد به پایه تیرک عمودی دروازه، به بیرون رفت.

ببرها در دقیقه 43 و با تأثیرگذاری بازیکن ایرانی خود به گل رسیدند. مهدی قایدی یک توپ سرگردان را در گوشه محوطه جریمه ربود و سپس در شرایطی که به سمت خط عرضی زمین و گوشه محوطه در حرکت بود، با یک پاس پشت پای دیدنی، توپ را برای عبدالعزیز الحمحمی فرستاد این بازیکن نیز توپ را به روی دروازه ارسال کرد که آندرس وومبرگر اسلوونیایی با یک ضربه سر، گل نخست بازی را به ثمر رساند.

در ادامه الوحده چند شانس خوب گلزنی را خلق کرد. ارسال فاکوندو کروسپزکی در مقابل دروازه به عمر خریبین رسید و این بازیکن با یک چرخش، مقابل دروازه بان کلباء قرار گرفت که توپ او به شکلی کاملا اتفاقی به حمد المنصوری برخورد کرد و راهی کرنر شد.

در نهایت تلاش های الوحده برای رسیدن به گل تساوی بی نتیجه بود و کلباء موفق شد در دیداری مهم، دست به کار بزرگی زده و الوحده ای را شکست دهد که می توانست با پیروزی در این مسابقه، به رتبه سوم جدول رده بندی صعود کند. ببرها با این پیروزی، جایگاه خود را در جدول بهبود بخشیده و به رتبه نهم صعود کردند.

در این بازی، مهدی قایدی در دقیقه 90 بازی جای خود را به احمد النقبی داد ولی احمد نوراللهی به طور کامل برای الوحده بازی کرد و در دقیقه 68 نیز یک کارت زرد دریافت کرد.

دیگر خبرها

  • شوک به بارسلونا؛ اخراج رونالد آرائوخو در بازی مقابل پاری سن ژرمن / عکس
  • شکست قعرنشین لیگ یک مقابل استقلال ملاثانی
  • دربی ایرانی‌های امارات را قایدی برد
  • یاران مهدی قایدی از سد تیم احمد نوراللهی گذشتند
  • پایان هفته سی‌و‌سوم لیگ برتر انگلیس با جشنواره گل چلسی
  • یاران قایدی از سد تیم احمد نوراللهی گذشتند
  • دربی سرخابی‌ها در امارات به سود قایدی و کلباء
  • تساوی خانگی شاگردان اینزاگی/ اینتر همچنان در صدر جدول
  • تساوی خانگی اینترمیلان
  • برتری 2-0 اتلتیکو مادرید مقابل بارسلونا با بریس گریزمان و صعود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا (2016/4/13) / فیلم