Web Analytics Made Easy - Statcounter

استقلال صدرنشین گروه سوم/ قدرت نمایی شاگردان مجیدی در آسیا+عکس.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: فارس

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا استقلال الاهلی عربستان صدرنشینی استقلال در آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۳۴۴۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدرت‌نمایی ایران و ناکامی اسرائیل اپوزیسیون را سرخورده کرد

«همۀ امید براندازان این بود که اسرائیل و آمریکا در مقطعی با جمهوری اسلامی وارد جنگ شوند و جمهوری اسلامی هم سقوط کند و اینها هم بیایند قدرت را در دست بگیرند. اما الآن متوجه قدرت جمهوری اسلامی شده‌اند».

به گزارش مشرق، روزنامه کیهان در ستون خبر ویژه خود نوشت: این تحلیل را هوشنگ امیر احمدی درباره حمله بی‌سابقه ایران به اسرائیل (به تلافی اقدام تروریستی اسرائیل در دمشق) عنوان کرد. وی در گفت‌وگو با عصر ایران اظهار کرد: شما وقتی در جنگل هستید، اول باید جنگل را ببینید و درخت‌ها را نشمرید. متاسفانه اکثر تحلیلگران مخالف حکومت و سپاه، مشغول شمردن درخت‌ها شدند و جنگل را ندیدند. از یک دید راهبردی، جمهوری اسلامی حرکت مهمی انجام داد. نفس همین حرکت مهم بود چراکه اعتماد به نفس و عزت مردم ایران را احیا کرد. من شخصا این حرکت را مثبت و مهم و در جهت عزت کشور دیدم.از این به بعد قرار نیست ایران صرفا بایستد و دفاع یا مقاومت کند. تغییر دیگر هم عبور از «صبر استراتژیک» بود. الان به نظر می‌رسد که ارادۀ زدن اسرائیل، حتی قبل از اینکه او ما را زده باشد، ایجاد شده. بهترین دفاع حمله است. صلح و ثبات فقط از طریق قدرت و قوت به ‌وجود می‌آید.

وی افزود: مفهوم بازدارندگی، متفاوت از قدرت تهاجم است. آنچه که جمهوری اسلامی در این حمله نشان داد، قدرت و تکنولوژی تهاجم بود. یعنی نشان داد می‌تواند به دشمن صدمه بزند. بازدارندگی یعنی دشمن جرات حمله به شما را نداشته باشد. ایران موشک و پهپاد و هواپیما دارد، آن‌ها هم دارند. آن‌ها بمب اتمی هم دارند ولی ایران ندارد. باید اعتراف کرد که آنچه جمهوری اسلامی انجام داد، بازی قدرت برتری بود. اسرائیلی‌ها به ‌اصطلاح در پلۀ سوم بازی قدرت بودند و ایران در پلۀ دوم با اسرائیل مبارزه می‌کرد، ولی الان جمهوری اسلامی هم پا بر پلۀ سوم گذاشته. ممکن است اسرائیل یک پله برود بالاتر. در این صورت ایران هم بالاتر می‌رود تا اینکه نهایتا کار به پلۀ آخر کشیده می‌شود. پلۀ آخر هم یعنی بمب. بازدارندگی نهایتا باید به بمب هسته‌ای برسد.

ایران بازی قدرت سطح بالاتری را (نسبت به گذشته) آغاز کرد و آمریکا و سایر کشورها از آن باخبر بودند. البته به خواست خود ایران. بنابراین به کمک اسرائیل شتافتند. این بازی قدرت قابل توجه بود. قطعا قدرت‌نمایی اخیر ایران موجب شده آمریکا و اسرائیل و غیره بیش از قانع شوند که ایران یک قدرت مهم در این منطقه است. ایران بازی قدرت را به خوبی انجام داد. نشان داد می‌تواند به اسرائیل لطمۀ اساسی بزند. ایران نشان داد تفکر راهبردی‌اش در حال تغییر است. یعنی دیگر آن صبر و تحمل سابق را ندارد و ممکن است رفتار هجومی در برابر اسرائیل در پیش بگیرد.

وی درباره واکنش اپوزیسیون خارج نشین به حمله ایران علیه اسرائیل گفت: اکثر براندازان، خواستار حملۀ اسرائیل یا آمریکا به ایران هستند. به نظر من حملۀ جمهوری اسلامی به اسرائیل، این افراد را خیلی مأیوس کرده. از یک‌سو می‌گویند حملۀ ایران به اسرائیل مهم نبود، از سوی دیگر دوست داشتند اسرائیل حملۀ گسترده‌ای به ایران می‌کرد. این براندازان به نظر من دشمن ایران و ستون پنجم دشمنان ایران‌اند. ضد وطن‌اند. الان هم چون باخته، خیلی عصبی و مأیوسند. مخصوصا سران این جریان که دیگر نمی‌دانند چه باید بگویند. مدعی‌اند هیچ یک از موشک‌های ایران به اسرائیل نخورده. پس از حملۀ اسرائیل هم، ابتدا خیلی اظهار خوشحالی کردند. وطن‌فروش‌اند و از حملۀ اسرائیل خوشحال شدند.

اما چند ساعت بعد، وقتی که متوجه شدند اسرائیل شق‌القمر نکرده، دل‌خور شدند و ادعا کردند آمریکا و اسرائیل هم با جمهوری اسلامی ساخته‌اند و دارند با هم می‌خورند! این‌ها نیرویی هستند که نه تجزیه و تحلیل دارند نه وطن‌پرست‌اند. این نیروی برانداز به فاجعه تبدیل شده. اتفاقا تقابل نظامی ایران و اسرائیل، این نیروی برانداز را کلاً تمام کرد؛ چون همۀ امیدشان این بود که اسرائیل و آمریکا در مقطعی با جمهوری اسلامی وارد جنگ شوند و جمهوری اسلامی سقوط کند و این‌ها هم بیایند قدرت را در دست بگیرند. اما الآن متوجه قدرت جمهوری اسلامی شده‌اند.


دیگر خبرها

  • عرض اندام معنادار فرهاد مجیدی در اینستاگرام!
  • قدرت‌نمایی حکیمانه
  • صعود قاطعانه ملی‌پوشان فوتسال به دور حذفی ملت‌های آسیا
  • قدرت‌نمایی شاگردان شمسایی مقابل کویت/ قرقیزستان حریف ایران در یک‌چهارم
  • ادامه قدرت‌نمایی شاگردان شمسایی/ قرقیزستان حریف ایران در یک‌چهارم
  • قدرت‌نمایی شاگردان شمسایی در روز حذف سامورایی‌ها
  • زندان، عاقبت قدرت نمایی و تیراندازی راننده با اسلحه
  • نمایی از قدرت توانمندی سامانه‌های پدافندی ایران (فیلم)
  • نمایی از قدرت توانمندی سامانه‌های پدافندی ایران + فیلم
  • قدرت‌نمایی ایران و ناکامی اسرائیل اپوزیسیون را سرخورده کرد