Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاجم تیم فوتبال پدیده مشهد اعتقاد دارد در فصل جاری برخی مشکلات این تیم را به حاشیه برده و تمرکز بازیکنان تیم مشهدی را گرفته است. - اخبار ورزشی -

حسین مهربان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره تساوی خانگی تیمش برابر ذوب‌آهن گفت: بازی سختی بود، ولی ما برای گرفتن سه امتیاز قدم به زمین گذاشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از طرفی آنها هم با توجه به شرایطی که در جدول داشتند نیاز به برد در این بازی داشت. در مجموع بازی خوبی بود، ولی ما با توجه به شرایط میزبانی باید برنده می‌شدیم که در نهایت یک امتیاز گرفتیم. البته نگاه ما به بازی‌های بعدی است و باید از لحاظ امتیازگیری عملکرد بهتری داشته باشیم.

وی در مورد گل ذوب‌آهن از روی ضربه ایستگاهی و اینکه آیا آنها این سبک بازی تیم اصفهانی را آنالیز نکرده بودند، تصریح کرد: ما حریف را آنالیز کرده بودیم و می‌دانستیم که آنها از ضربات ایستگاهی به بهترین شکل استفاده می‌کنند، ولی متأسفانه غافلگیر شدیم. محمدی‌مهر هم ضربه خوبی به توپ زد که متأسفانه وارد دروازه شد.

مهربان با ابراز خرسندی از گلزنی در این بازی که از باخت تیمش جلوگیری کرد، اظهار داشت: خدا را شکر که در یک شرایط سخت به تیمم کمک کردم و گل زدم. امیدوارم این روند ادامه‌دار باشد. البته این گل باعث نشد که برنده از زمین بیرون بیاییم، ولی همین‌که شکست نخوردیم خوب است. امیدوارم در بازی‌های بعدی گل‌های سه امتیازی برای پدیده بزنم.

مهاجم تیم فوتبال پدیده در خصوص عملکرد نه چندان خوب این تیم در فصل جاری تصریح کرد: تیم ما نسبت به گذشته جوان‌تر شده و یک تیم جوان هم نیاز به زمان و حمایت دارد. متأسفانه برخی مشکلات هم تیم ما را به حاشیه برد و تمرکز بازیکنان را گرفت، ولی باز هم با این حال در هر مسابقه با تمام وجود بازی می‌کردیم و از شروع نیم‌فصل دوم هم باختی نداشتیم. امیدوارم مسئولان از پدیده و آقای رحمتی حمایت کنند تا در ادامه نتایج بهتری کسب کنیم.

تمرین ریکاوری شاگردان رحمتی برگزار شد/ تعطیلی 5 روزه تمرینات پدیده

 

انتهای پیام/

  

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیم فوتبال پدیده تیم فوتبال پدیده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۳۴۵۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع اختلاف مالکیت ساکنان حاشیه تالاب بین المللی انزلی مستلزم ورود جدی مسئولان مربوطه

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای گیلان؛ حجت الاسلام و المسلمین اسماعیل صادقی نیارکی درنشست حل مشکلات و چالش های تالاب انزلی با تاکید بر اینکه مسائل زیست محیطی با محوریت تالاب بین المللی انزلی باید دستور کار دائم شورای اداری شهرستان انزلی باشد افزود: اختلافات مالکیت افراد ساکن در حاشیه تالاب انزلی از معضلاتی است که سالیان متمادی مشکلاتی را برای مردم منطقه ایجاد کرده است.
وی تصریح کرد:مسئولان باید با جرات و شجاعت به این مسئله ورود کرده و راهکارهای لازم را برای حل این مشکل ارائه دهند.
رییس کل دادگستری گیلان با اشاره به معضلات زیست محیطی شهرستان انزلی افزود: دفع ناصحیح پسماند اطراف تالاب مشکلات عدیده ای را برای مردم منطقه ایجاد کرده است.

رئیس شورای قضایی گیلان همچنین به رسوبات تالاب و گیاه مهاجم سنبل آبی اشاره و تصریح کرد: برای رفع معضلات کنونی تالاب باید راهکارهای مناسب و کارشناسی ارائه شود.
حجت الاسلام و المسلمین صادقی با بیان اینکه برای لایروبی تالاب انزلی باید دستورات انقلابی و قاطع هرچه زودتر صادر شود ،افزود: مشکلات شهرستان ساحلی انزلی باید اولویت بندی و از تمام ظرفیت شهرستان برای لایروبی تالاب استفاده شود.

دیگر خبرها

  • گواردیولا: علاقه‌ام به دی‌زربی هر فصل بیشتر می‌شود
  • حل مشکلات اصلی بانوان را نباید به حاشیه راند
  • بهترین رکورد سرمربیگری اوسمار در پرسپولیس
  • جوکوویچ: امیدوارم یک بار دیگر با نادال بازی کنم
  • حمید درخشان: واگذاری سرخابی‌ها بهترین راه برای حل مشکلات آنها بود/ مدیریت کردن شرایط دو باشگاه بعد از واگذاری بسیار مهم است
  • پدیده فصل گذشته دروازه‌بانی آماده چالش با استقلال
  • بررسی مسائل و مشکلات محلات حاشیه نشین شهر یزد
  • رفع اختلاف مالکیت ساکنان حاشیه تالاب بین المللی انزلی مستلزم ورود جدی مسئولان مربوطه
  • تمجید انریکه از مارکینیوش پس از پیروزی قاطع تیمش مقابل لیون
  • فوتبال دسته یک ایران؛ پیروزی خیبر خرم‌آباد در روز توقف چادرملو