Web Analytics Made Easy - Statcounter

دقایقی پیش برگزاری سوپرلیگ اروپا از سوی 12 باشگاه رسماً اعلام شد. گفته می شود این رقابت ها به زودی و از تابستان 2021 برگزار خواهد شد. یوفا و فیفا کاملا مخالف برگزاری سوپرلیگ اروپا هستند.

به نقل از بی بی سی اسپورت؛ در جمع 8 تیم پایانی نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا و لیگ اروپا، پنج تیم منچستریونایتد، آرسنال، رئال مادرید، چلسی و منچسترسیتی رسماً حضور خود در سوپرلیگ اروپا را اعلام کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این باشگاه ها قوانین یوفا را نادیده گرفته اند و عملا از اتحادیه باشگاه های اروپا خارج شده اند. به همین دلیل ادامه رقابت های جام باشگاه های اروپا و لیگ اروپا در فصل 2020/21 فعلاً به حالت تعلیق درمی آید تا یوفا در این مورد تصمیم گیری کند. انتظار می رود یوفا به زودی خبر رسمی تعلیق رقابت های اروپایی را اعلام کند.

گفتنی است اخبار متنوعی در این رابطه منتشر می شود و تا اعلام خبر رسمی یوفا باید منتظر ماند.

اخبار داغ 

حمله 8 تبهکار به 4 زن در کرج / مادر خانواده به قتل رسید + فیلم چهره باز متهمان برترین های قرن با فریده شجاعی: ناصر حجازی محبوب ترین بود ولی عابدزاده می توانست یک تیم را قهرمان کند یاسمن فرمانی | جزییات کلنجار داور بلژیکی با لژیونر ایرانی بر سر رنگ لگ + عکس ایران، تنها کشور آسیایی که استقلال - الشرطه را پخش می کند جزییات طرح سوپرلیگ اروپا؛ هر آنچه باید درباره اتحاد 12 باشگاه بزرگ اروپایی بدانید 12 باشگاه مطرح اروپایی به زودی سوپرلیگ اروپا را تشکیل خواهند داد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: سوپرلیگ اروپا لیگ اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۳۴۶۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست ۸۷۰ دانشگاه اروپایی برای افزایش بودجه تحقیق و توسعه

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، هورایزن اروپایی نهادی که نماینده بیش از ۸۷۰ دانشگاه در ۴۹ کشور اروپایی است، به فراخوانی ملحق شده است تا بودجه تحقیق و توسعه اتحادیه اروپا ۲ برابر شود و به ۲۰۰ میلیارد یورو (۲۱۶.۵ میلیارد دلار آمریکا) برسد.

بیشتر بخوانید: سیاست‌های ترکیه برای خصوصی‌سازی آموزش عالی

با این حال، انجمن دانشگاه‌های اروپا (EUA) معتقد است که برنامه چارچوب تحقیقاتی و نوآوری هورایزن اروپایی که تا سال ۲۰۲۷ اجرا می‌شود برای ادامه فعالیت به چیزی بیش از افزایش بودجه نیاز دارد تا اروپا بتواند به خواسته‌های خود برسد. فعالیت‌هایی مانند اقتصادهای وابسته به دانش و حل چالش‌های پیش روی این قاره.

برنامه جدید از سال ۲۰۲۸ شروع می‌شود، دهمین برنامه چارچوب تحقیق و نوآوری اروپا معروف FP۱۰ به است.

برخی اعضای ارشد پارلمان اروپا بر ضرورت ۲ برابر کردن بودجه تحقیق و توسعه تاکید می‌کند.

اتحادیه اروپا همچنین خواهان حمایت بیشتر برای پروژه‌های تحقیقاتی مشترک کوچک‌تر، تقویت مشارکت‌های فرا مرزی، بین بخشی و تبادل دانش است. این اتحادیه خواستار افزایش حمایت هدفمند از کشورهایی با ظرفیت تحقیق و توسعه کمتر برای پُر کردن شکاف تحقیق و توسعه بین کشورهای اروپایی است. به خصوص بین کشورهایی که در سیستم‌های تحقیق و توسعه پیشرفته‌تر اغلب در شمال و غرب اروپا قرار دارند.

سرمایه‌گذاری اتحادیه اروپا در تحقیق و توسعه بلندپروازانه نیست

ارزیابی نهایی کمیسیون اروپا از برنامه چارچوب قبلی اداره تحقیقات و نوآوری کمیسیون اروپا (R&I) نشان داد که هزینه‌های اتحادیه اروپا در R&I تاثیر علمی، اجتماعی و اقتصادی مهمی دارد؛ اما سطوح فعلی سرمایه‌گذاری اتحادیه اروپا در تحقیق و توسعه به اندازه کافی بلندپروازانه نیست. اولین ارزیابی از برنامه در حال انجام هورایزن اروپایی نشان می‌دهد که برای تامین مالی پیشنهادات با کیفیت بالا، ۳۴ میلیارد یورو اضافی در سال‌های ۲۰۲۲-۲۰۲۱ مورد نیاز بوده است.

گفتنی است، هورایزن اروپا، خط آسمان اروپا یا افق اروپا (انگلیسی: Horizon Europe) یک ابتکار برنامه‌ریزی تحقیقات علمی ۷ سالهٔ اتحادیه اروپا است که جانشین برنامهٔ اخیر افق ۲۰۲۰ و برنامه‌های چارچوب قبلی برای تحقیق و توسعه فناوری است. کمیسیون اروپا طرحی را برای هورایزن اروپا با افزایش ۵۰ درصدی هزینه‌های علمی اتحادیه اروپا طی سال‌های ۲۰۲۱–۲۰۲۷ تهیه و تصویب کرد.

انتهای پیام/

عاطفه نظارتی‌زاده کد خبر: 1227946 برچسب‌ها آموزش عالی

دیگر خبرها

  • عقب‌نشینی یوفا: لیست‌‌های اروپایی 26 نفره شد
  • دستیار نماینده پارلمان اروپا به اتهام جاسوسی برای چین از کار تعلیق شد
  • آخرین تحولات اوکراین | درخواست کی‌یف از اتحادیه اروپا بعد از کمک آمریکا
  • تحولات اوکراین|توقع کی‌یف از اتحادیه اروپا بعد از کمک آمریکا
  • بی‌میلی اروپایی‌ها برای کمک بیشتر به اوکراین
  • فشار شدید هزینه مسکن بر خانوارهای کم‌درآمد اروپایی
  • پیروزی رئال مادرید مقابل اتلتیکو مادرید با گل چیچاریتو (لیگ قهرمانان اروپا - 2015/4/22) / فیلم
  • افزایش مرگ اروپایی‌ها بر اثر گرما
  • گرما اروپایی‌ها را کشته است
  • درخواست ۸۷۰ دانشگاه اروپایی برای افزایش بودجه تحقیق و توسعه