Web Analytics Made Easy - Statcounter

فلورنتینو پرز به عنوان اولین رئیس تاریخ رقابت های سوپرلیگ اروپا انتخاب شده است.

فلورنتینو پرز، رئیس باشگاه رئال مادرید که با حضور و موافقت 12 باشگاه بزرگ اروپایی به نوعی دست به کودتا علیه فیفا و یوفا زده و رسماً رقابت های سوپرلیگ اروپا را آغاز کردند، در خصوص تفکرات خود توضیح داد.

به گزارش طرفداری و به نقل از مارکـا، پرز در بیانیه ای که امشب منتشر کرد گفت:

در تمامی سطوح به فوتبال کمک خواهیم کرد و آن را به جایگاه درستی در دنیا خواهیم رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فوتبال تنها ورزش جهانی در دنیاست که بیش از 4 میلیارد هوادار دارد و مسئولیت ما به عنوان باشگاه های بزرگ، پاسخگویی به خواسته های آنهاست.

آندره آ آنیلی، رئیس باشگاه یوونتوس و نایب رئیس سوپرلیگ اروپا هم گفت:

ما 12 باشگاه موسس میلیاردها هوادار در سراسر جهان داریم و 99 جام قهرمانی در اروپا فتح کرده ایم. در این لحظه حساس دور هم جمع شده ایم تا امکان تغییر در رقابت های اروپایی را فراهم کنیم و بازی مورد علاقه خود را در موقعیتی پایدار در آینده ای طولانی مدت قرار دهیم، که همبستگی میان آنها به طور قابل ملاحضه ای افزایش پیدا می کند، و به هواداران و بازیکنان غیرحرفه ای (آماتور) امکان گردش منظم در تیتر ها را می دهد که اشتیاق آنها به بازی را ارضا خواهد کرد؛ در حالیکه الگوهای جذابی هم برای آنها فراهم خواهیم کرد.

اخبار داغ 

حمله 8 تبهکار به 4 زن در کرج / مادر خانواده به قتل رسید + فیلم چهره باز متهمان برترین های قرن با فریده شجاعی: ناصر حجازی محبوب ترین بود ولی عابدزاده می توانست یک تیم را قهرمان کند یاسمن فرمانی | جزییات کلنجار داور بلژیکی با لژیونر ایرانی بر سر رنگ لگ + عکس ایران، تنها کشور آسیایی که استقلال - الشرطه را پخش می کند جزییات طرح سوپرلیگ اروپا؛ هر آنچه باید درباره اتحاد 12 باشگاه بزرگ اروپایی بدانید 12 باشگاه مطرح اروپایی به زودی سوپرلیگ اروپا را تشکیل خواهند داد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: سوپرلیگ اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۳۴۶۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رژه هواداران پاری سن ژرمن در خیابان‌های بارسلونا پیش از دیدار برگشت دو تیم در لیگ قهرمانان اروپا / فیلم

ساعت 22:30 امشب بارسلونا و پاری سن ژرمن دیدار برگشت خود در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا را برگزار خواهند کرد. دیدار رفت در پاریس با پیروزی 3-2 آبی و اناری ها خاتمه یافته بود.

دانلود (1.4MB)

دیگر خبرها

  • اتحادیه اروپا تحریم‌های جدیدی را علیه برنامه پهپادی ایران اعمال می‌کند
  • رهبرانصارالله: دفاع از ملت فلسطین مسئولیت بزرگ امت اسلام است
  • توماس توخل، متخصص جدید صعود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا
  • رضایی: نگرانی بابت بلانکو و استقلال نداریم
  • متهم شدن رئیس رئال مادرید به استفاده ابزاری از برنابئو
  • جهش واردات برخی کشور‌های اروپایی از ایران در نخستین ماه ۲۰۲۴
  • نگرانی اتحادیه اروپا از توسعه هوش مصنوعی و تاثیر آن بر کودکان
  • رژه هواداران پاری سن ژرمن در خیابان‌های بارسلونا پیش از دیدار برگشت دو تیم در لیگ قهرمانان اروپا / فیلم
  • نژاد پرستی و سلاخی کودکان از جنایات اسراییل است
  • بیانیه مشترک عراق و آمریکا پس از دیدار السوانی با بایدن