Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@04:59:33 GMT

ثبت ۱۵۰ تیراندازی مرگبار در آمریکا در سال ۲۰۲۱

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۳۴۶۴۷

ثبت ۱۵۰ تیراندازی مرگبار در آمریکا در سال ۲۰۲۱

به گزارش ایرنا، "بایگانی خشونت با اسلحه" (GVA) گروه تحقیقاتی غیرانتفاعی که هر حادثه خشونت با اسلحه را در ایالات متحده به ثبت می رساند در پیام توییتری نوشت:این درحالی است که ۱۵۰ مورد تیراندازی مرگبار در سال گذشته در ۳۱ ماه مه یعنی معادل ۱۵۰ روز به ثبت رسید.

براساس گزارش وب سایت بایگانی خشونت با اسلحه، در ماه ژانویه در ایالات متحده ۳۴ مورد، در فوریه ۴۰ مورد، مارس ۴۵ مورد و آوریل ۳۱ مورد تیراندازی مرگبار به ثبت رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق تعاریق بایگانی خشونت با اسلحه تیراندازی مرگبار به حادثه ای گفته می شود که در آن بجز مهاجم، چهار نفر یا بیشتر به ضرب گلوله مجروح و یا کشته شوند.

طی روزها و هفته های اخیر موج فزاینده ای از خشونت باسلاح گرم از کشتار شهروندان به دست نیروهای پلیس تا خشونت های مسلحانه در اماکن عمومی توسط شهروندان مسلح آمریکا را فرا گرفته است.

تنها در روز یکشنبه دو تیراندازی در ایالات ویسکانسین و تگزاس باعث کشته شدن ۶ نفر شد.

همچنین درجریان تیراندازی در ساختمان فدکس شهر مینیاپولیس ایالت ایندیانا که در ۲۶ فروردین ماه  رخ داد، ۹ نفر از جمله فرد ضارب کشته شدند، ضارب دراین حادثه تیراندازی یک جوان سفیدپوست ۱۹ ساله آمریکایی بود وی ۴ نفر دیگر را نیز با شلیک گلوله مجروح کرد.

دولت جو بایدن به رغم انتقاد از افزایش خشونت با اسلحه گرم در کشور، تا کنون هیچ اقدام قاطعی در مورد محدود کردن حمل سلاح گرم انجام نداده است.

رییس جمهوری آمریکا پیش‌تر اعلام کرده بود که بشدت خواهان ممنوع شدن حمل سلاح‌های تهاجمی است. وی اواسط ماه فوریه (بهمن) طی سخنانی به مناسبت سالگرد تیراندازی در دبیرستانی در ایالت فلوریدا از کنگره خواسته بود که قانون حمل سلاح را بر پایه «عقل سلیم» اصلاح کنند.

برچسب‌ها ایالات متحده آمریکا دولت بایدن

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ایالات متحده آمریکا دولت بایدن ایالات متحده آمریکا دولت بایدن اخبار کنکور تیراندازی مرگبار خشونت با اسلحه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۳۴۶۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله مرگبار پلیس آمریکا به بیمار جنسی؛ او به سراغ دختـر ۷ ساله آمده بود! | فیلم

تله پلیس سیاتل برای یک پدوفیل ۶۷ساله پس از اینکه برای ملاقات با دو دختر ۷ و ۱۱ ساله به هتل آمده بود در فضای‌مجازی پربازدید شد./ دانشجو

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • صدور مجوز حمل سلاح برای معلمان مدارس در تنسی آمریکا
  • جمهوری‌خواهان اعزام پلیس برای سرکوب دانشجویان را خواستار شدند
  • یک سال پس از تیراندازی مرگبار در مدرسه نشویل آمریکا
  • تیراندازی مرگبار کودک ۵ ساله به سمت خاله ۱۴ ساله‌
  • دادگاه عالی آمریکا درباره اسلحه ارواح تصمیم می‌گیرد
  • تیراندازی مرگبار کودک ۵ ساله به‌سمت خاله‌اش
  • مرگ خاله بر اثر تیر اندازی خواهر زاده در خرم آباد
  • مرگ خاله بر اثر تیراندازی خواهرزاده ۵ ساله
  • حمله مرگبار پلیس آمریکا به بیمار جنسی؛ او به سراغ دختـر ۷ ساله آمده بود! | فیلم
  • ببینید | تصاویر ضبط شده از تله مرگبار پلیس آمریکا برای یک بیمار جنسی