Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-19@06:51:05 GMT

واکنش جالب شهریار مغانلو بعد از گلزنی برای پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۳۴۶۵۵

شهریار مغانلو در خصوص دیدار پرسپولیس و الریان که منجر به برتری نماینده ایران شد اظهار داشت: بازی خوبی انجام دادیم و با وجود اینکه از حریف عقب بودیم توانستیم با اجرای برنامه‌های کادر فنی توانایی خود را نشان بدهیم. در هر دو نیمه هدفمان برد بود ولی بعد از صحبت‌های کادر فنی در بین دو نیمه شرایط را تغییر دادیم و خوشبختانه به گل‌های مهمی رسیدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در بازی شب گذشته موقعیت‌های خیلی خوبی ایجاد کردیم و می توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم اما به هر حال کسب 3 امتیاز در این مسابقه مهم بود که به آن دست پیدا کردیم.

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص اینکه پایش برای پرسپولیس سرانجام به گلزنی باز شد گفت: از این بابت خیلی خوشحالم اما برای من موفقیت پرسپولیس مهم است، همه تلاشم این است که در هر بازی که به زمین رفتم کل توانم را برای تیم بگذارم. خوشبختانه بچه‌های تیم تلاش زیادی کردند و از این که تلاش آنها را به سرانجام رساندم خوشحالم.

مغانلو در خصوص دیدار پرسپولیس و گوا که روز سه شنبه برگزار می‌شود عنوان کرد: در کل بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا فشرده و سخت است، همه تیم‌ها برای ما قابل احترام هستند و تمام مسابقات برای پرسپولیس حکم فینال را دارد. به همین دلیل برای رسیدن به هدف‌مان که کسب قهرمانی است در تمام باز‌ی‌ها با تمام وجود می‌جنگیم. شک نکنید در هر بازی با هدف برد وارد زمین می‌شویم.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: پرسپولیس الریان پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۳۴۶۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی پرسپولیس: نتیجه ۳ بر صفر عالی است/ کارمان را انجام دادیم

سرمربی پرسپولیس با ابراز رضایت از عملکرد شاگردانش گفت که کار آن‌ها در دیدار با صنعت نفت بردن بازی بود و این کار را هم انجام دادند.

بیشتر بخوانید؛ آتش پرسپولیس به جان نفت در آبادان/ صدر جدول تا اطلاع ثانوی قرمز شد

اوسمار ویرا پس از پیروزی ۳ بر صفر پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان در هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر گفت: می‌دانید بازی در آبادان چقدر سخت است. نتیجه ۳ بر صفر در فوتبال عالی است و از عملکرد بازیکنانم واقعاً رضایت دارم.

وی در مورد صدرنشینی تیمش گفت: می‌دانیم که یک بازی بیشتر از رقیب‌مان انجام دادیم. کاری که ما باید انجام می‌دادیم بردن بازی بود و این کار را انجام دادیم.

سرمربی پرسپولیس در خصوص مصدومیت عالیشاه عنوان کرد: امید بازیکن خیلی مهمی برای ماست، خصوصاً در این زمان. امیدوارم مصدومیت دشواری نباشد، ولی باید منتظر جواب MRI باشیم.

اوسمار در خصوص اینکه آیا پرسپولیس درخواستی برای استفاده از VAR در بازی‌های باقی مانده داشته است؟ گفت: VAR یک روش خوب در فوتبال است و کمک می‌کند، ولی من در این لحظه از تصمیم باشگاه خبر ندارم و هر تصمیمی بگیرند از آن تبعیت می‌کنیم.

وی در خصوص مسابقات باقی مانده پرسپولیس در جام حذفی و لیگ اظهار داشت: همه بازی‌ها برای ما مهم هستند. جام حذفی هم خیلی مهم است، چون با یک بازی ۹۰ دقیقه‌ای می‌توانیم به مرحله بعد برویم و به همین خاطر با تمام بازیکنان در زمین حاضر می‌شویم.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

کد خبر: 1227618 برچسب‌ها پرسپولیس تهران

دیگر خبرها

  • شگرد گلزنی به نساجی در دست ستاره تراکتور
  • نصرتی: برای کسب سهمیه آسیا باید تمام امتیازات را بگیریم
  • توضیح امید عالیشاه در مورد شدت مصدومیتش
  • سرمربی پرسپولیس: نتیجه ۳ بر صفر عالی است/ کارمان را انجام دادیم
  • واکنش اوسمار به صدرنشینی: یک بازی بیشتر داریم
  • اوسمار:کاری که باید برای صدرنشینی می کردیم انجام دادیم/ در جام حذفی از تمام نفرات استفاده می کنم
  • پوستر جالب سرخ‌پوشان؛ بازگشت بچه جنوب پرسپولیس به آبادان + عکس
  • مغانلو متخصص گلزنی در دربی اصفهان (ویدیو)
  • خلاصه بازی سپاهان و ذوب‌آهن + فیلم
  • شهریار مغانلو ترک عادت نکرد؛ گلزنی در دربی اصفهان