Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-18@00:05:24 GMT

عواقب پیوستن به سوپرلیگ اروپایی؛ یوفا شمشیر را از رو بست

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۳۴۶۵۸

عواقب پیوستن به سوپرلیگ اروپایی؛ یوفا شمشیر را از رو بست

به گزارش ایرنا، یوفا، اتحادیه فوتبال انگلیس و لیگ جزیره، فدراسیون فوتبال اسپانیا و لالیگا و فدراسیون فوتبال ایتالیا و سری آ مطلع شده اند که تعدادی از باشگاه های انگلیسی، اسپانیایی و ایتالیایی به نظر در حال برنامهریزی برای معرفی تورنمنت انحصاری خود موسوم به سوپرلیگ اروپایی هستند.

در صورت وقوع چنین امری، یوفا تمایل دارد تا به همراه فدراسیون های فوتبال اسپانیا و ایتالیا و اتحادیه فوتبال انگیس، لالیگا و سری آ و لیگ برتر انگلستان و همچنین فیفا و فدراسیون های عضو اعلام کند که نهادهای یادشده در تلاش ها برای متوقف کردن این پروژه منفعت طلبانه متحد هستند؛ پروژه ای که برپایه منافع شخصی تعدادی از باشگاه ها بنا نهاده شده است آن هم در برهه ای که جامعه بیش از هر زمان دیگری به همبستگی نیاز دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از این رو، همانطور که پیش از این از سوی فیفا و کنفدراسیون های عضو اعلام شد، باشگاه هایی که به این تورنمنت ملحق شوند از حضور در تمام رقابت های داخلی، اروپایی و بین المللی منع شده و بازیکنان این تیم ها نیز اجازه پوشیدن پیراهن تیم ملی کشور متبوعشان را نخواهند داشت.

برچسب‌ها ایتالیا اسپانیا اتحادیه فوتبال اروپا لالیگا یوفا ایرنا فیفا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ایتالیا اسپانیا اتحادیه فوتبال اروپا ایتالیا اسپانیا اتحادیه فوتبال اروپا لالیگا یوفا ایرنا فیفا اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۳۴۶۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر عجیب؛ مقصد جدید پاکو خمس مشخص شد!

داستان نه چندان طولانی پاکو و خمس و تیم فوتبال تراکتور روز گذشته به پایان رسید و این مربی مشهور اسپانیایی پس از فسخ قرارداد به همراه کادر خود در شهر کرونیا به سر می‌برد.

آس در اینباره چنین نوشته است: «فوتبال یک ورزش دمدمی مزاج است و سرنوشت آدم‌ها در آن تغییر می‌کند. پاکو خمس خلیج فارس و منطقه خاورمیانه و استان آذربایجان ایران را ترک کرد، که این مسئله بی ارتباط به تشدید تنش‌ها در این منطقه از جهان نیست؛ اتفاقی که باعث شد او و کادرش تصمیم به بازگشت به اسپانیا بگیرند.»

پاکو خمس به همراه لونا اسلاوا، رامیرز و خولیو اعضای کادرش در حال حاضر در اسپانیا به سر می‌برند. او بعدازظهر سه شنبه وارد کرونیا شد.

به نوشته آس خمس مربی بعدی دپورتیوو لاکرونیا خواهد بود و با توجه به نارضایتی هواداران از بازی‌های این تیم مشهور ریازور پاکو یکی از گزینه اصلی نیمکت این تیم است.

دپو مایل بود در صورت ایجاد فرصت خمس در ماه‌های قبل هدایت این باشگاه را برعهده بگیرد، اما یکی از دلایلی که این اتفاق نیفتاد، علاقه خمس به انجام پروژه‌های بلند است. او در نظر دارد دپورتیوو را به سطح اول فوتبال اسپانیا بازگرداند.

tags # تراکتورسازی تبریز سایر اخبار غذای ویژه انسان‌های اولیه چه بود و چه مزه‌ای داشت؟ | دستور پخت یک غذای مخصوص نئاندرتال‌ها! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟! انسان‌های نخستین چگونه صحبت می‌کردند؟

دیگر خبرها

  • ایتالیا: اتحادیه اروپا بر سر تحریم ایران به اجماع رسیده است
  • احتمال تعلیق موقت تباس از ریاست لالیگا
  • نگرانی اتحادیه اروپا از توسعه هوش مصنوعی و تاثیر آن بر کودکان
  • مقصد جدید پاکو خمس در فوتبال اسپانیا
  • خبر عجیب؛ مقصد جدید پاکو خمس مشخص شد!
  • (عکس) بالاخره سردار آزمون در رم آفتابی شد
  • لالیگا رکورد زد؛ سودآوری لیگ اسپانیا طبق جدیدترین گزارش مالی
  • رسمی؛ رائول گارسیا از فوتبال خداحافظی می‌کند
  • هشدار کمیسیون اروپایی درباره اعمال نفوذ روسیه بر انتخابات
  • نیمکت‌های لرزانی که برای فصل بعد، سرمربی ندارند!