Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-25@07:16:52 GMT

قتل تلخ 3 کودک به دست مادر / پدر قاچاقچی انسان است+ عکس

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۳۴۶۹۰

قتل تلخ 3 کودک به دست مادر / پدر قاچاقچی انسان است+ عکس

مادر قاتل که 3 فرزندش را به طرز هولناکی به قتل رسانده بود توسط پلیس آمریکا بازداشت شد.

به گزارش گروه ترجمه رکنا، متهم پس از دستگیری مدعی شد که 3 کودکش را به خاطر نجات از دست پدرشان و قاچاقچیان انسان به قتل رسانده است.

سخنگوی پلیس در خصوص این پرونده عنوان کرد که اجساد سه قربانی در آپارتمان کشف و به پزشکی قانونی انتقال داده شد تا تحت بررسی و معاینه قرار بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متهم در بازجویی اولیه مدعی شد که هنگام تولد فرزندانش به آن ها قول داده بود که از زندگی و جانشان محافظت کند اما وقتی فهمید همسرش با قاچاقچیان انسان همدست شده در اقدامی وحشتناک سه فرزند 3 ساله،2 ساله و 6 ماهه اش را کشت تا همسرش و همدستان او نتواند از کودکانش سواستفاده کرده و آن ها را به قتل برسانند.

گفتنی است که با اعترافات عجیب این زن وی برای تائید سلامت عقل نزد پزشکان فرستاده شد تا در دادگاه به جرائمش رسیدگی شود.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا قتل اخبار حوادث مادر کودک عکس فجیع کشت سهام عدالت قیمت خودرو کرونا ایران کرونا طلاق بازیگر سینما و تلویزیون زلزله عکس بورس قیمت دلار زن جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۳۴۶۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیمارستان مادر و کودک خراسان شمالی کلنگ‌زنی می‌شود

سیدمحمد پاکمهر در گفت‌وگو با مهر اظهار کرد: به مناسبت هفته سلامت بیمارستان مادر و کودک کلنگ‌زنی خواهد شد.

نماینده مردم بجنورد، مانه، سملقان، راز و جرگلان، گرمه و جاجرم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: کلنگ این بیمارستان در روز شنبه با حضور معاون وزیر بهداشت به زمین خواهد خورد.

وی در ادامه افزود: بابت تأخیر پیش آمده در آغاز احداث این بیمارستان از آحاد مردم جامعه عذرخواهی می‌کنیم.

نایب رئیس اول کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی محل احداث این بیمارستان را در بیمارستان امام حسن مجتبی (ع) بجنورد عنوان کرد.

کد خبر 6087076

دیگر خبرها

  • بازداشت قاچاقچی حرفه‌ای موادمخدر در بزرگراه آزادگان تهران
  • کشف ۲۸ کیلوگرم حشیش از قاچاقچی حرفه‌ای در تهران
  • ربودن کودک چهار ساله با خودرو مادرش
  • بیمارستان مادر و کودک خراسان شمالی کلنگ‌زنی می‌شود
  • قاچاقچی دستمال جادویی در دام پلیس همدان
  • قاچاقچی دستمال جادویی در همدان نقره داغ شد
  • مادر و دختر قاچاقچی ارز در شیراز، نقره داغ شدند
  • مادر و دختر قاچاقچی ارز از پرواز آمریکا جا ماندند
  • حضانت فرزند در قوانین ایران؛ مراحل، شرایط و حقوق والدین
  • کشف ۱۷ کیلوگرم تریاک از مخفیگاه قاچاقچی سابقه‌دار