Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، تیم فوتبال سپاهان اصفهان در فصل جاری لیگ برتر با رویکرد جدید و مربی بومی خود محرم نویدکیا کاپیتان و اسطوره سالهای نه چندان دور خود توانست تا پایان هفته بیستم نتایج درخشانی را بگیرد و با ۴۱ امتیاز همراه تیم پرسپولیس و تفاضل گل کمتر در رده دوم این رقابت ها قرار گیرد.

سپاهانی که در فصل جاری، سال ۱۴۰۰ را با صدرنشینی آغاز کرد کمتر حاشیه ای را در چند سال اخیر در فوتبال لیگ برتر داشت و توانست با هدایت و حمایت خوب مجموعه سپاهان و تلاش بازیکنانش موفق عمل کند و به گفته کارشناسان امر در تاکتیک و نظم تیمی عملکرد خوبی را داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سجاد شهباززاده بازیکن سپاهان نیز  تا قبل از آغاز هفته ۲۱ لیگ برتر فوتبال با ۱۶ گل و اختلاف ۶ گل با گادوین منشا بازیکن گل گهرسیرجان در صدر گلزنان این رقابت ها قرار دارد و آقای گلی را برای سپاهان در فصل جاری نوید می دهد.

همچنین محمدرضا حسینی و سروش رفیعی به ترتیب با پنج و  چهار پاس بیشترین پاسور را در این رقابت ها به نام خود ثبت کردند و  سپاهان با ۳۵ گل زده بهترین خط حمله لیگ را در اختیار دارد.

این تیم در فصل بیستم تا کنون ۱۲ بازی را پیروز شده و در پنج بازی به تساوی رسیده و سه دیدار را واگذار کرده که توانسته نسبت به سایر تیم ها نتایج خوبی را به دست آورد.

با این حال تیم سپاهان در هفته ۲۰ این رقابت ها با وجود شایستگی هایی که داشت در ورزشگاه نقش جهان مقابل نفت مسجد سلیمان به تساوی بدون گل دست یافت تا هفته ۲۱ را در دوم اردیبشهت مقابل نساجی مازندران به عنوان میهمان حضور یابد و برای هدف خود و موفقیت در لیگ برتر که همان قهرمانی است تلاش کند.

از نکات حائز اهمیت سپاهان، سرمربی این تیم است که درنشست های خبری به این موضوع اشاره دارد که برای هر بازی با توجه به استراتژی و برنامه تیمی خود به میدان خواهیم رفت.

نوید کیا در آخرین نشست خبری خود خاطرنشان کرد: طبیعی است که هرچه رو به پایان فصل می رویم امتیاز گرفتن نیز سخت تر می شود و ما باید در استفاده و ایجاد موقعیت روی دروازه حریف و دقت در زدن ضربات آخر بیشتر کار کنیم تا به هدف خود برسیم.

وی با بیان اینکه خوب بازی کردن به تنهایی کافی نیست، گفت: انتظاراتم از تیم بیشتر شده و بازیکنانم به این موضوع واقف هستند و باید تلاش بیشتری کرد تا در ادامه راه موفق باشیم.

حال باید دید طلایی پوشان دوم اردیبهشت ما با کادر فنی قوی و بازیکنان حرفه ای و تاکتیک پذیر خود مقابل نساجی مازندران چگونه عمل می کنند، نساجی که هم کنون با ۱۶ امتیاز در رده پازدهم لیگ ۱۶ تیمی ایران قرار دارد ، نکته مهم است  که نویدکیا هیچ تیمی را آسان نمی گیرد و به همه تیم ها نگاه یکسان و قابل احترامی دارد.

 در سال ۱۳۳۲ توسط زنده یاد محمود حریری باشگاهی در اصفهان به نام ( شاهین ) راه اندازی شد و در سال ۱۳۴۶ با توجه به انحلال باشگاه ورزشی شاهین در تهران به سپاهان تغییر نام داد.

از اوایل سال ۱۳۷۲ این باشگاه تحت حمایت کارخانه سیمان سپاهان قرار گرفت و با نام " باشگاه فرهنگی ورزشی سیمان سپاهان " به فعالیت خود ادامه داد و  در سال ۱۳۷۹ و پس از یک دوره رایزنی گسترده توسط مسوولان استان و توافق مجتمع فولاد مبارکه اصفهان، " باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد مبارکه " که به عنوان یک باشگاه سازمان یافته در اصفهان از سال‌ها قبل فعالیت می‌کرد تیم فوتبال سپاهان را زیر پوشش خود قرار داد تا فعالیت‌های فرهنگی و ورزشی آن با نام باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد مبارکه سپاهان ادامه یابد.

این باشگاه در رشته‌های ورزشی فوتبال، هندبال، کاراته، شطرنج، شنا، بسکتبال، جودو، تیر اندازی معلولان و جانبازان، والیبال، تکواندو، تنیس روی میز، وزنه برداری، ژیمناستیک، کشتی ،دومیدانی و کوهنوردی در قسمت آقایان و رشته‌های هندبال، بسکتبال، کاراته، بدمینتون، شطرنج، تنیس روی میز، شنا، فوتسال و آمادگی جسمانی در قسمت بانوان فعالیت می‌کند.

این تیم با کسب پنج قهرمانی  بعداز پرسپولیس بیشترین تعداد قهرمانی را در مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران به دست آورده و موفق شده سه دورهٔ متوالی به مقام قهرمانی دست پیدا کند.

 طلایی‌پوشان دیار نصف جهان نخستین تیم ایرانی بود که موفق شد ۲ دورهٔ متوالی قهرمان جام حذفی فوتبال کشور شود و تجربه حضور در جام باشگاه‌های جهان را دارد.

برچسب‌ها تیم فوتبال سپاهان اصفهان لیگ برتر فوتبال

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تیم فوتبال سپاهان اصفهان لیگ برتر فوتبال تیم فوتبال سپاهان اصفهان لیگ برتر فوتبال اخبار کنکور فوتبال سپاهان رقابت ها لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۳۴۸۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص‌ ۵۰۰ میلیارد تومان برای جبران سیل سیستان و بلوچستان

ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرکل مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان گفت: ۵۰۰ میلیارد تومان به سیستان و بلوچستان از محل اعتبارات بحران در اختیار دستگاه‌های خسارت‌دیده قرار گرفته است.

محبی در شورای مدیریت بحران استان بیان کرد: عمده خسارات وارده به بخش کشاورزی در شهرستان‌های زرآباد، دشتیاری، چابهار، قصرقند، نیک‌شهر، کنارک، راسک، فنوج، سرباز، سیب و سوران و مهرستان است.

وی گفت: در تلاش هستیم تا خانه‌های خسارت‌دیده از سیل، تا پایان فروردین مشمول بیمه حوادث شوند و به خسارت‌دیدگان پرداخت شود.

محبی افزود: تلاش ما بر این است تا در کمترین زمان ممکن خسارت‌ها جبران شود و از این به بعد تکرار حوادث طبیعی باعث این حجم عظیم از خسارات نشود و از ظرفیت این آب‌ها برای بحران خشکسالی استفاده شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • جنگ مجازی سپاهان و تراکتور!/ حواس کمیته‌های انضباطی و اخلاق کجاست؟
  • جنگ مجازی سپاهان و تراکتور!/ حواس کمیته های انضباطی و اخلاق کجاست؟
  • ضرورت یکپارچگی پتروشیمی‌ها دراجرای راهبرد جهش تولید بامشارکت مردم
  • ضرورت همکاری و یکپارچگی پتروشیمی‌ها در اجرای راهبرد «جهش تولید با مشارکت مردم»
  • تخصیص‌ ۵۰۰ میلیارد تومان برای جبران سیل سیستان و بلوچستان
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۸ فروردین
  • ضرورت هم‌افزایی تمامی قوا و دستگاه‌ها در جهت تحقق راهبرد «جهش تولید با مشارکت مردم»
  • تمدید قرارداد سرمربی تیم ملی فوتبال روسیه
  • کواراتسخلیا: گرجستان یازده نفر نبود، 60 هزار نفر بود!‏
  • فراهم شدن فضای خلق ایده‌های جدید تفریحی و گردشگری در اصفهان