Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس یوونتوس از زمان آغاز ریاستش در اتحادیه باشگاه های اروپا تغییرات را آغاز کرد و دیشب بمب خبری، سراسر اروپا را لرزاند. جالب است بخشی از مصاحبه 5 سال پیش آنیلی را مرور کنیم که انگیزه ای برای تغییرات در ساختار فوتبال اروپا بود. 

آندره آ آنیلی در کنار فلورنتینو پرز از اصلی ترین عاملان برگزاری سوپرلیگ اروپا بوده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش فوتبال ایتالیا، آندره آ آنیلی 5 سال پیش زمانی که تلاش می کرد تا از 4 لیگ معتبر اروپا 4 سهمیه ثابت در لیگ قهرمانان حضور داشته باشند، در مصاحبه ای در مورد تغییرات مدنظرش در فوتبال گفته بود:

در دنیا حدودا 2 میلیارد هوادار ورزش وجود دارد که 1.6 میلیارد نفر از آنها هوادار فوتبال هستند. دو رویداد بزرگ ورزشی هر سال جهان فینال لیگ قهرمانان اروپا و سوپر بول (بالاترین سطح حرفه ای فوتبال آمریکایی) است. در حال حاضر لیگ قهرمانان 2.4 میلیارد یورو درآمدزایی دارد در حالی که NFL دوبرابر این درآمد را کسب می کند و این در حالی است که هواداران بسیار کمتری در سراسر جهان نسبت به لیگ قهرمانان دارد. در واقع فوتبال آمریکایی یک دهم فوتبال در جهان هوادار دارد اما دوبرابر درآمد دارد. بنابراین بزرگی و وسعت تورنمنت کنونی لیگ قهرمانان و ساختار آن قابل بررسی است زیرا در حال حاضر 75 درصد از درآمد بازی ها از اروپا می آید. همچنین بازی کردن در ساعت 20:45 به وقت اروپا یعنی خیلی ها در آمریکا و آسیا خواب هستند. صعود 4 تیم از 4 لیگ معتبر اروپا تغییر خوبی است اما تغییرات بیشتری هم لازم است. هدف ما این است که لیگ فوتبال اروپا بزرگترین لیگ ورزشی جهان شود؛ هم از نظر درآمدزایی و هم تعداد هواداران و غیرقابل پیش بینی بودن رقابت ها. 

دیگر هدف ما این است که مطمئن شویم بچه ها بیشتر فوتبال بازی کنند. باید بچه ها را بیشتر با توپ آشنا کنیم زیرا در سال های اخیر حداقل در ایتالیا تعداد کمی فوتبال بازی می کنند. من شخصا چندین طرح را پیشنهاد داده ام که شامل تاسیس تیم B باشگاه های اروپایی هم می شود. خوشحال می شوم نظر سایر روسا را نیز بشنوم. مکالمه ها بین باشگاه ها باید بیشتر از قبل باشد تا به فوتبال کمک کند. هرگز نباید از تغییر در فوتبال بترسیم؛ تغییراتی که به صلاح فوتبال است. 

 

اخبار داغ 

حمله 8 تبهکار به 4 زن در کرج / مادر خانواده به قتل رسید + فیلم چهره باز متهمان برترین های قرن با فریده شجاعی: ناصر حجازی محبوب ترین بود ولی عابدزاده می توانست یک تیم را قهرمان کند یاسمن فرمانی | جزییات کلنجار داور بلژیکی با لژیونر ایرانی بر سر رنگ لگ + عکس ایران، تنها کشور آسیایی که استقلال - الشرطه را پخش می کند جزییات طرح سوپرلیگ اروپا؛ هر آنچه باید درباره اتحاد 12 باشگاه بزرگ اروپایی بدانید 12 باشگاه مطرح اروپایی به زودی سوپرلیگ اروپا را تشکیل خواهند داد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: لیگ قهرمانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۳۴۹۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل‌های ماندگار و فراموش نشدنی مسی و رونالدو در لیگ قهرمانان اروپا (فیلم)

 

 

 

منبع : طرفداری

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: جام جهانی پیرمردها ؛ رونالدینیو و تیری آنری پا به توپ می‌شوند (فیلم) ۱۷ سال از سریع‌ترین گل تاریخ لیگ قهرمانان اروپا گذشت (فیلم) مصاحبه قدیمی علی دایی در آلمان پس از گلزنی در لیگ قهرمانان اروپا (فیلم)

دیگر خبرها

  • اتحادیه اروپا تیک‌تاک را به دلیل یک برنامه جدید تهدید می‌کند
  • گل‌های ماندگار و فراموش نشدنی مسی و رونالدو در لیگ قهرمانان اروپا (فیلم)
  • پلی به گذشته - برتری 2-1 یوونتوس مقابل بارسلونا در نیوکمپ (لیگ قهرمانان اروپا - 2003/4/22) / فیلم
  • پلی به گذشته - برتری 4-0 بایرن مونیخ مقابل بارسلونا (لیگ قهرمانان اروپا - 2013/4/23) / فیلم
  • گرجستان به دنبال میزبانی فینال لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۲۸
  • آاس رم 1-3 بولونیا؛ چه تیمی شایسته‌تر از بولونیا برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا؟
  • واکنش آنکارا به خبر رهگیری موشک های ایران توسط ترکیه/ هدف قرار دادن ۲ پایگاه نظامی آمریکا در شرق سوریه/  رایزنی شورای اروپا برای تشدید تحریم‌ ها علیه ایران‌/ افزایش بی‌سابقه هزینه‌های نظامی در جهان
  • اشتباه عجیب لونین: گلزن غیرمنتظره بارسا! (عکس)
  • اقدام گواردیولا برای عامل حذف از لیگ قهرمانان اروپا
  • لبخند زورکی آقای توخل (عکس)