Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-28@19:02:11 GMT

زیدان: تسلیم نمی‌شویم

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۳۴۹۴۸

زیدان: تسلیم نمی‌شویم

سرمربی رئال مادرید باوجود کسب تساوی برابر ختافه به ستایش از عملکرد شاگردانش پرداخت.

به گزارش ایسنا و به نقل از مارکا، رئال مادرید در هفته سی و یکم لالیگا دو امتیاز حساس را از دست داد و با تساوی بدون گل برابر ختافه متوقف شد.

رئال که هفته قبل در ال کلاسیکو بارسلونا را شکست داده بود این تساوی بد موقع را به دست آورد تا اختلافش با اتلتیکو صدرنشین به سه امتیاز افزایش پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زیدان در نشست خبری بعد از بازی گفت: به دنبال سه امتیاز بودیم اما در نهایت یک امتیاز به دست آمد. در خط حمله تمرکز لازم را نداشتیم و باید بهتر عمل می‌کردیم با این حال باید  از بازیکنان تشکر کنم، چرا که آنها نهایت تلاش خود را به کار گرفتند.

او ادامه داد: باید این تساوی را فراموش کرد و خود را آماده بازی‌های بعدی کرد. ما در وضعیت خوبی به سر می‌بریم. کمی استراحت می کنیم و دوباره به تلاش خود ادامه می دهیم.

زیدان درباره عملکرد داوری و گلی که به بهانه آفساید مردود اعلام شد، گفت: من درباره داوری صحبت نمی‌کنم.

او ادامه داد: رئال مادرید بازیکنان جوانی در  اختیار دارد که آینده درخشانی دارند. ما در این بازی دچار لغزش شدیم اما به آن فکر نخواهیم کرد چرا که فکر کردن به ناکامی به معنای تسلیم است و ما تسلیم نمی‌شویم. باید با قدرت راه خود را ادامه داد.

در جدول رده بندی اتلتیکو مادرید با 70 امتیاز در صدر قرار دارد این درحالی است که رئال مادرید با 67 امتیاز در رده دوم است و بارسلونا هم 65 امتیازی است البته آبی اناری ها یک بازی عقب افتاده دارند که در صورت پیروزی به رده دوم جدول رده بندی صعود خواهند کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: زین الدین زیدان رئال مادرید رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۳۴۹۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دنی کارواخال: از محله‌ای فقیرنشین آمده‌ام؛ اسپانیا کشور نژادپرستی نیست

ستاره رئال مادرید و لاورخا معتقد است اسپانیا کشور نژادپرستی نیست.

طرفداری | دنی کارواخال می‌گوید اسپانیا کشور نژادپرستی نیست و این رفتار نکوهیده به خود افراد برمی‌گردد.

مسائل و حواشی مربوط به نژادپرستی این‌روزها به یکی از موضوعات داغ فوتبال اسپانیا تبدیل شده‌ و در رأس این حواشی، وینیسیوس جونیور قرار داشته که بارها و بارها مورد توهین نژادی هواداران تیم‌های مختلف لالیگا قرار گرفته‌است. حال قرار است فردا شب تیم‌های ملی اسپانیا و برزیل در دیداری دوستانه و نمادین برای مبارزه با نژادپرستی به مصاف هم بروند.

دنی کارواخال، مدافع باشگاه رئال مادرید و تیم ملی اسپانیا در نشست خبری پیش از بازی عنوان کرد اسپانیا کشور نژادپرستی نیست و بلکه این رفتار نکوهیده ممکن است از هر کسی سر بزند. ستاره خط دفاعی رئال مادرید در این باره گفت:

آیا اسپانیا کشور نژادپرستی است؟

من باور ندارم اسپانیا کشور نژادپرستی باشد. من خودم از محله‌ای فقیرنشین در لگانس آمده‌ام و هیچ‌وقت آن‌جا مشکلی نبود. دوستانی با رنگ پوست‌های مختلف دارم و هرگز مشکلی پیش نیامده‌است. اما خب، آدم‌هایی هم هستند که برای خالی کردن عقده‌هایشان به استادیوم‌ها می‌روند. نباید اجازه دهند چنین کسانی وارد استادیوم‌ها شوند.

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • براهیم دیاز در پیراهن تیم ملی مراکش / عکس
  • خوسلو در رادار منچستریونایتد قرار گرفته‌است
  • مصاحبه تلخ برای لیورپول: شاخک‌های رئال فعال شد!‏
  • کروس در رئال مادرید می‌ماند
  • تونی کروس، لسان‌الغیب آلمان / عکس
  • دلیل درگیری وینیسیوس با آلوارو موراتا پس از بازی برزیل و اسپانیا چه بود؟
  • چه‌کسی بیش از همه هم‌بازی رونالدو بوده است!
  • خبر خوش برای منچسترسیتی: کایل واکر به بازی با آرسنال می‌رسد
  • بهترین مدافع راست جهان؛ نظر کایل واکر چیست؟
  • دنی کارواخال: از محله‌ای فقیرنشین آمده‌ام؛ اسپانیا کشور نژادپرستی نیست