Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@18:30:13 GMT

رئیس قوه قضاییه عروج‌ سردار حجازی را تسلیت گفت

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۳۴۹۷۱

رئیس قوه قضاییه عروج‌ سردار حجازی را تسلیت گفت

به گزارش روز دوشنبه ایرنا از روابط عمومی قوه قضاییه، متن پیام تسلیت حجت الاسلام رئیسی به مناسبت عروج سردار سرتیپ‌ پاسدار سید محمد حسین‌زاده حجازی به شرح ذیل است:

بِسْمِ اللهِ الَّرحمنِ الرَّحیمْ

إِنَّا لِلَّهِ وَ إِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

فَضَّلَ اللَّهُ الْمُجَاهِدِینَ بِأَمْوَالِهِمْ وَ أَنْفُسِهِمْ عَلَی الْقَاعِدِینَ دَرَجَةً، وَ کُلًّا وَعَدَ اللَّهُ الْحُسْنَیٰ وَ فَضَّلَ اللَّهُ الْمُجَاهِدِینَ عَلَی الْقَاعِدِینَ أَجْرًا عَظِیمًا

خبر عروج سردار سید محمد حجازی جانشین نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی موجب تاثر و تالم اینجانب و همه دوستان انقلاب و دلدادگان امام و رهبری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آن مجاهد بصیر و سردار ولایتمدار، که از یادگاران دوران دفاع مقدس بود پس از پایان جنگ نیز در مسئولیت‌های بسیج، سپاه و ستاد کل نیروهای مسلح اقدامات و خدمات ارزشمندی برای تامین امنیت، جذب و پرورش جوانان مومن و انقلابی و ارتقاء توانمندی‌های لجستیک و صنعت دفاعی انجام داد و در جبهه مقاومت نیز استوانه‌ای قابل اتکاء برای رزمندگان مقابله با داعش و رژیم صهیونیستی، خصوصا در لبنان به شمار می‌رفت.

این فرمانده دقیق، مخلص و با ایمان، پس از شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی نیز همچون یاوری امین و خستگی‌ناپذیر برای فرماندهی نیروی قدس سپاه، عزم خود را در جهت یاری‌بخشی‌ به جبهه مقاومت اسلامی به کار گرفت‌؛ عاشَ حَمیدا وَ ماتَ سَعیدا.

اینجانب فقدان این سردار وارسته و عاشق جهاد و شهادت را محضر رهبر حکیم انقلاب و فرمانده معظم کل قوا، خانواده مکرم آن مرحوم، فرماندهان و مسئولان و همرزمانش در بسیج،سپاه، نیروی قدس، رزمندگان جبهه مقاومت و آحاد ملت شریف ایران تسلیت گفته و برای آن مرحوم علو درجات‌ و همنشینی با یاران شهیدش و برای بازماندگان‌ صبر و اجر مسالت‌ دارم.

به گزارش ایرنا، روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یکشنبه شب در اطلاعیه ای از شهادت سردار سرافراز، جانباز عالیقدر سرتیپ پاسدار سید محمد حسین زاده حجازی جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه پس از سال‌ها مجاهدت و تلاش خستگی ناپذیر در عرصه‌های مختلف پاسداری از انقلاب و نظام اسلامی، بر اثر عارضه قلبی خبر داد.

برچسب‌ها سید ابراهیم رییسی سید محمد حجازی قوه قضاییه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سید ابراهیم رییسی سید محمد حجازی قوه قضاییه سید ابراهیم رییسی سید محمد حجازی قوه قضاییه اخبار کنکور نیروی قدس سید محمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۳۴۹۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دشمن برای جبران عملیات تحقیرآمیز خود دست به عملیات روانی زده است

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای حضرت سیدالشهدا (ع) نیروی زمینی سپاه گفت: حادثه صبح امروز در اصفهان جز یک عملیات روانی بیش نیست، همانطوری که ارشد نظامی اجا در استان اصفهان خبردادند صبح امروز چند شیء پرنده مورد هدف قرار داده شد و دشمن برای جبران این تحقیر، دست به عملیات روانی زده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سردار جواد استکی، ظهر امروز _جمعه سی‌ویکم فروردین_ در سخنرانی پیش از خطبه نماز جمعه اصفهان این هفته اظهار کرد: دوم اردیبهشت سال ۱۳۵۸ ماه حضرت امام (ره) فرمان تشکیل سپاه را صادر کردند، سپاه پاسداران مولود مردمی انقلاب است، بعد از پیروزی انقلاب با توجه به توطئه‌های دشمنان امام خمینی تدبیر فرمودند و فرمان تشکیل سپاه را صادر کردند و در سال ۱۳۶۴ همزمان با دوران دفاع مقدس حضرت امام (ره) سپاه را به نیروهای زمینی، هوایی و دریایی تجهیز کردند و در سال ۱۳۶۹ مقام معظم رهبری فرمان تشکیل نیروی مقاومت و بسیج را صادر کردند.

وی افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با ۵ نیرو برای مأموریت‌های ابلاغی آماده شد، فلسفه وجودی سپاه از عنوان این نیرو مشخص است، رهبر معظم انقلاب اسلامی در این رابطه می‌فرمایند سپاه یک نهاد انقلابی، جهادی، مردمی و مبتنی بر معنویت است و پاسداران انقلاب اسلامی وظیفه پاسداری از انقلابی دارند که شهدای زیادی تقدیم آن شده است.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای حضرت سیدالشهدا (ع) نیروی زمینی سپاه گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مأموریتهای مختلفی را در طول ۴۵ سال گذشته انجام داده است، نیروی زمین سپاه در دوران دفاع مقدس در همه صحنه‌ها حاضر شد و همچنین نیروی مقاومت بسیج مردم را برای کمک به نیروهای مسلح آماده کرد.

سردار استکی ادامه داد: نیروی دریایی سپاه وظیفه صیانت دریایی را در خلیج فارس بر عهده گرفت و در این راستا شاهد بودیم نیروی‌های مسلح انگلیس و آمریکایی که قصد تعرض به حریم جمهوری اسلامی را داشتند توسط نیروی دریایی سپاه به اسارت گرفته شدند، بعد از آن استکبار جهانی در برحه‌های مختلف شکست‌های متعددی را از ایران متحمل شد. شکست نیروهای آمریکایی در طبس، شکست و تخریب آمریکا در تسخیر لانه جاسوسی از جمله تخریب هیمنه استکبار جهانی در روزهای اوایل انقلاب اسلامی است.

وی گفت: نیروی قدس سپاه با تشکیل جبهه مقاومت توسط شهدایی ماند حاج قاسم سلیمانی، سردار زاهدی، سردار حجازی موجب شد موضوع فلسطین از مسیر فراموشی نجات دهد و لبنان را از زیر چکمه‌های صهیونیستی آزاد کردند، جبهه مقاومت توانست مقابل استکبار جهانی که سعی در ایجاد خاورمیانه جدید داشت و همچنین گروهک تروریست داعش بایستند.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای حضرت سیدالشهدا (ع) نیروی زمینی سپاه تاکید کرد: رژیم صهیونیستی در طی ماه‌های گذشته سه شکست بزرگ را متحمل شد، ابتدا در عملیات طوفان الاقصی، در ادامه با جنایت علیه مردم غزه و عملیات وعده صادق شکست بزرگی را متحمل شد و به اهداف خود دست نیافت.

سردار استکی در خصوص حوادث صبح امروز در اصفهان اظهار کرد: حادثه صبح امروز در اصفهان جز یک عملیات روانی بیش نیست، همانطوری که ارشد نظامی اجا در استان اصفهان خبر دادند صبح امروز ریزپرنده‌های دشمن مورد هدف قرار داده شد و دشمن برای جبران این تحقیر، دست به عملیات روانی زده است ملت انقلابی در رابطه باید هشیار باشد.

کد خبر 745947

دیگر خبرها

  • حادثه صبح امروز در اصفهان یک عملیات روانی بیش نیست
  • دشمن برای جبران عملیات تحقیرآمیز خود دست به عملیات روانی زده است
  • گرامیداشت سومین سالگرد شهادت سردار شهید سید محمد حجازی در خوی
  • زندگینامه شهدا سرشار از درس است
  • تبلور شهادت‌گونه در زندگی سردار شهید حجازی
  • سردار بلندپایه سپاه که نامش در سریال ضدایرانی آورده شد /همرزم سردار سلیمانی که جلوی تکفیری ها ایستاد
  • پیام تسلیت منتخب مردم استان در ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری به مناسبت عروج محمد کیانی
  • برگزاری سومین یادواره سردار شهید سید محمد حجازی در کوهدشت
  • روایتی از توسل سردار شهید حجازی به حضرت زهرا (س)/ هرجا بود، روضه فاطمیه را می‌گرفت
  • روایتی از توسل سردار شهید حجازی به حضرت زهرا(س) / هرکجا بود، روضه فاطمیه را می‌گرفت