Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-24@06:05:03 GMT

شهریار به سیامک رسید

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۳۴۹۹۵

شهریار به سیامک رسید

شهریار مغانلو با دبل برابر الریان به سیامک نعمتی رسید.

به گزارش برنا؛ شهریار مغانلو در شرایطی موفق شد در برابر الریان 2 حساس و مهم را به ثمر برساند که تا قبل از دبل اخیر او، سیامک نعمتی در بازی های قبلی پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا در برابر نماینده های قطر مرد دوگله سرخ ها محسوب می شد و حالا شهریار مغانلو از این جهت به  شماره 88 پرسپولیس رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته سیامک در بازی اخیر پرسپولیس در برابر الریان کمی بدشانس بود که در دقیقه 90 شوت تماشایی اش به عیسی آل کثیر برخورد کرد و گلش به خاطر آفساید از سوی داور ازبک بازی مردود اعلام شد؛ اتفاقی که اگر رخ نمی داد حالا او در صدر گلزنان اخیر پرسپولیس در برابر قطری ها قرار می گرفت!

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پرسپولیس الریان سیامک نعمتی دبل شهریار مغانلو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۳۴۹۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشن دسته جمعی برای بازگشت کاوه! (عکس)

به گزارش ورزش سه، بازیکنان تیم سپاهان پس از گل دوم این تیم مقابل ملوان استقبال جالبی از کاوه رضایی انجام دادند و او را در راس شادی گل خود قرار دادند.

مهاجم‌نامدار سپاهان در فصل جاری عملکرد چندان مطلوبی نداشته و ثمره دوران حضور او در این تیم تنها 3 گل و 3 پاس گل بوده که در دیدار با ملوان یکی از مهم‌ترین پاس‌گلهای خود را ثبت کرد و سه امتیاز برای سپاهان به ارمغان آورد.

کاوه رضایی با نفوذ در عمق ملوان صاحب توپ شد و به سمت راست محوطه جریمه حرکت کرد و با ارسال پاس تند و تیز به داخل شش محوطه شش قدم شهریار مغانلو را مقابل دروازه خالی قرار داد و این بازیکن گل دوم را وارد دروازه ملوان کرد.

پس از گلی که به ثمر رسید تعدادی از بازیکنان سپاهان به سمت کاوه رضایی رفتند و با او به خوشحالی پرداختند و پس از آن به سمت شهریار مغانلو آمدند، شهریار برای قدردانی از کاوه رضایی ژست جالبی گرفت و با اصطلاح جالب فوتبالی کفش‌های او را بابت پاس گلی که ارسال کرده بود برق انداخت!

کاوه رضایی در بازی با صنعت نفت هم برای شهریار مغانلو خلق موقعیت کرد و او در آن مسابقه گلزنی کرد و این دومین پاس گل او برای شهریار در چهار بازی اخیر است.

دیگر خبرها

  • علی نعمتی: جواب استقلالی‌ها را در زمین می‌دهیم
  • لیست خرید رویایی اوسمار ویرا؛ مهدی قائدی، رامین رضاییان و شهریار مغانلو!
  • مهاجمان پرسپولیس می‌روند و پوشکاش می‌شوند!
  • لبخند مدافع پرسپولیس به نیمکت نشینی‌های ادامه دار!
  • دو بازیکنی که سپاهان را به پرواز درآورده‌اند
  • بازگشت سپاهان به رده سوم جدول لیگ برتر فوتبال با پیروزی مقابل ملوان
  • جشن دسته جمعی برای بازگشت کاوه! (عکس)
  • شهریار آقای گل و دبل لیگ برتر!
  • شهریار رکوردشکنی کرد/ گام بلند مغانلو برای آقای گلی
  • گل دوم سپاهان به ملوان + فیلم