Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری یزد گفت: سازمان به منظور سرگرمی و افزایش سطح آگاهی مردم در ماه مبارک رمضان اقدام به ساخت برنامه‌های فرهنگی، تاریخی، سلامت، سبک زندگی و برگزاری رویدادها و مسابقات ورزشی به صورت آنلاین و آفلاین کرد. - اخبار استانها -

عباس ملازینلی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در یزد در خصوص برنامه‌های سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد در ایام ماه مبارک رمضان اظهار داشت: به جهت سرگرمی، افزایش و ارتقا سطح دانایی مردم در زمینه‌های مختلف ورزشی، علمی، آموزشی، فرهنگی، سلامت و سبک زندگی برنامه‌های جذاب برای قشر نوجوان، جوان و بزرگسال ساخته شده و در ماه مبارک رمضان از شبکه‌های مجازی و شبکه استانی یزد پخش می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد برای اولین بار در کشور به منظور بررسی ابعاد مختلف سلامت و جنبه‌های مختلف سبک زندگی اقدام به تولید ویژه برنامه سلامت و سبک زندگی با عنوان نارنجستان کرده است.

ملازینلی افزود: این ویژه برنامه به تقویت، سلامت جسم، سلامت روح و روان، سلامت اجتماعی، سلامت معنوی با هدف کار ترویجی و فرهنگی در بین مردم با توجه به بوم و اقلیم استان یزد برای پیشگیری از انواع بیماری‌های جسمی، بررسی و هشدار درباره رابطه دو طرفه بین سلامت و خانواده، علم و تمدن، تربیت، گردشگری، کتاب، آموزش و سایر موضوعات زندگی در جامعه می‌پردازد.

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد گفت: این برنامه هر روز صبح از شبکه صدا و سیما استان یزد پخش می‌شود.

وی گفت: از جمله اقدامات انجام شده برنامه‌های ورزشی مختلف به صورت مجازی است، پخش ویژه برنامه رمضانی ماه ورزشی شامل برگزاری بیش از 14مسابقه ورزشی به صورت مجازی به دو صورت مسابقات آنلاین و آفلاین می‌باشد.

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد افزود: مسابقات آنلاین در دو بخش استوری اینستاگرام و پاسخگویی در باکس، به صورت روزانه انجام می‌شود و شامل مسابقات دومینو، رمز شکن، معما، تغذیه ورزشی و برگزاری مسابقات در پست اینستاگرام و پاسخگویی در کامنت‌ها در رشته‌های مسابقات استوژیت، لب‌خوانی، اتاق فرار و اسم فامیل است.

ملازینلی عنوان کرد: مسابقات آفلاین برنامه ماه ورزشی سازمان به دو صورت ارسال عکس و فیلم طراحی شده و علاقه‌مندان برای شرکت در مسابقات جدول ورزشی، ماز یا مارپیچ، می‌توانند با ارسال عکس، در این مسابقه شرکت کرد و برای شرکت در مسابقات روبیک، آزمون تعادل و روفیه لازم است ویدئویی از شرکت کنندگان ارسال شود.

جزئیات برنامه رمضانی بنیاد مستضعفان برای خانواده‌های نیازمندجزئیاتی از دو برنامه رمضانی شبکه 5/ مجری "جشن رمضان" 1400 کیست؟اجری برنامه رمضانی رادیو با امیرحسین مدرس/ صابر خراسانی مجری برنامه سحر شبکه افق شد

وی ادامه داد: برنامه‌هایی هم ویژه قشر جوان و نوجوان تدارک دیده شده است، یکی از این برنامه‌ها تولید برنامه آفتاب ضیافت در ماه مهمانی خدا است، این برنامه برای دومین سال است که با مشارکت سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد و اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزی با محوریت نوجوانان تهیه و منتشر می‌شود.

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزدخاطر نشان کرد: برنامه آفتاب ضیافت در قالب 15 قسمت و شامل آیتم‌های میز گرد دانش‌آموزی با موضوعات روز، معرفی نخبه‌های آموزشی در همه زمینه‌ها به خصوص در عرصه فعالیت‌های قرآنی، پخش سرود و نماهنگ‌های دانش‌آموزی که استاد اسماعیل پور به تفسیر سوره واقعه را در این برنامه می‌پردازند.

وی تصریح کرد: البته این برنامه کاربردی و شاد برای نوجوانان و نونهالان از نیمه دوم ماه رمضان از شبکه استانی یزد، همچنین پیام رسان شاد و آپارات بعد از نماز ظهر و عصر به مدت 45 دقیقه پخش می‌شود.

ملازینلی عنوان کرد: برنامه به سوی بهشت هم به مناسبت ماه مبارک رمضان با همکاری بسیج و کانون مداحان ساخته شده و ضبط برنامه در 15 محله قدیمی شهر یزد انجام شده است که در آن مسئولان و مداحان هیات‌ها حضور دارند و در آن به مناجات خوانی، مداحی ،خواندن اشعار قدیمی، کلیپ‌های خاطره ساز از عملکرد آن محله در قدیم، عکس‌های قدیمی مراسم‌ها از ابتدای ماه رمضان از شبکه‌های مجازی پخش می‌شود.

انتهای پیام/781/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ماه مبارک رمضان برنامه رمضانی ویژه برنامه پخش می شود سبک زندگی برنامه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۳۵۰۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری رقابت‌های هندپلو توسط شهرداری ارومیه

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه از برگزاری اولین دوره رقابت‌های ورزش جدید هندپلو(توپ‌سو) در ارومیه و به میزبانی استخر این سازمان خبر داد.

محمد نقی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در آذربایجان‌غربی اظهار کرد: برای اولین بار در سطح کشور رقابت‌های هندپلو در شهر ارومیه برگزار خواهد شد.

وی افزود: این رقابت‌ها به میزبانی مجموعه فرهنگی ورزشی استخر شهرداری ارومیه پیش‌بینی شده است.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه گفت: این مسابقات که به صورت دوستانه و بین استخرهای شهر ارومیه برگزار خواهد شد، در رده سنی نوجوانان ۱۲ تا ۱۵ سال انجام می‌شود.

نقی‌پور ادامه داد: همچنین علاقه‌مندان برای شرکت در مسابقات هندپلو که ورزشی شاد و نوین در سراسر کشور است می‌توانند به استخر شهرداری ارومیه مراجعه کنند.

وی عنوان کرد: این مسابقات روز جمعه چهاردهم اردیبهشت ماه از ساعت ۱۰ صبح آغاز خواهد شد.

به گزارش ایمنا، ورزش هندپلو یا به زبان ترکی محلی توپ‌سو برای اولین بار توسط دو تن از اساتید دانشگاه ارومیه طراحی و در مسابقات المپیاد ورزش‌های همگانی دانشگاه‌های کشور برای بانوان و آقایان اجرا شد و از سال ۱۴۰۲ توسط وزارت ورزش و جوانان به رسمیت شناخته شده و به عنوان کمیته هندپلوی ایران، زیر نظر فدراسیون ورزش‌های همگانی با مجوز وزارت ورزش و جوانان فعالیت ملی خود را آغاز کرد.

کد خبر 745872

دیگر خبرها

  • برنامه‌های ویژه‌ای برای نشاط اجتماعی بانوان قزوین داریم
  • برگزاری رقابت‌های هندپلو توسط شهرداری ارومیه
  • تدوین ۳۵ برنامه فرهنگی، هنری و ورزشی برای روز مراغه
  • افزایش مخاطبان ویژه برنامه‌های رمضانی رسانه ملی
  • ۱۳۵۰ گواهی سلامت ورزشکاران در اردبیل صادر شده است
  • تقدیر مدیرکل تبلیغات البرز از مشارکت مردم در برنامه های ماه رمضان
  • برگزاری نخستین جلسه شورای اداری شهرستان تبریز
  • «پرویزخان» شبیه پدرم نیست
  • برگزاری نخستین جلسه شورای استعدادیابی کمیته ملی پارالمپیک
  • از نام «باشگاه فرهنگی و ورزشی استقلال ایران» فقط «استقلال» می ماند (+ عکس)