Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-16@10:52:15 GMT

بیش از هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان هشترود توزیع شد

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۳۵۰۴۵

بیش از هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان هشترود توزیع شد

شهرام آسیابی روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: آشپزخانه مهدوی با مشارکت خیران نیک‌اندیش هشترود در طول ماه مبارک رمضان فعالیت می‌کند و با توجه به شرایط ناشی از شیوع کرونا و برای جلوگیری از هرگونه تجمع، غذای طبخ‌شده به درب منزل مددجویان و نیازمندان ارسال می‌شود. 

وی با بیان اینکه در پی فرمایش مقام معظم رهبری در سال گذشته مبنی بر مواسات و همدلی و کمک مومنانه به خانواده‌های نیازمند و آسیب‌دیده از کرونا، رزمایشی تحت عنوان ایران همدل نیز آغاز شده، بیان کرد: در این شهرستان نیز خیران با پخت غذای گرم، توزیع بسته‌های غذایی و اهدای تبلت به دانش‌آموزان نیازمند به فرامین رهبری لبیک گفته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته «آسیابی» پویش ایران همدل - اطعام مهدوی با هدف اطعام و اکرام نیازمندان در قالب طبخ غذای گرم و توزیع بسته‌های معیشتی و همچنین اکرام فرزندان ایتام و محسنین علاوه بر شهر در مناطق روستایی هشترود نیز اجرا می‌شود.

به گفته وی خانواده‌هایی که هرساله در آستانه ماه مبارک رمضان اقدام به پخت نذری می‌کردند و امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا قادر به پخت نذری نیستند، می‌توانند نذورات خود را تحویل کمیته امداد دهند که با رعایت شیوه‌های نامه‌های بهداشتی غذا پخت و در اختیار افراد و خانواده‌های نیازمند قرار گیرد.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) هشترود ادامه داد: خیران می‌توانند برای مشارکت در طرح‌های اطعام مهدوی، پویشی برای همدلی، مساوات و کمک مومنانه به نیازمندان با شماره‌گیری *۸۸۷۷*۰۴۱۱۹# تماس بگیرند یا وجه خود را به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۲۲۰۵۴ مشارکت‌های مردمی کمیته امداد هشترود انتقال دهند.

برچسب‌ها هشترود کمیته امداد امام خمینی طرح حمایت معیشتی دولت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هشترود کمیته امداد امام خمینی طرح حمایت معیشتی دولت هشترود کمیته امداد امام خمینی طرح حمایت معیشتی دولت اخبار کنکور کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۳۵۰۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حامیان زنجانی به ۳۶ هزار و ۴۸۰ نفر رسیدند

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: بر اساس آمارهای موجود تعداد حامیان زنجانی به ۳۶ هزار و ۴۸۰ نفر رسیده است.

روح‌الله صالحی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در زنجان ضمن قدردانی از همراهی خیران و حامیان با کمیته امداد در طول سال به‌ویژه ماه مبارک رمضان اظهار کرد: سال جاری در ماه مبارک رمضان ۴۸۵۵ فرزند به حامیان زنجانی واگذار شد.

وی با اشاره به اینکه در ماه رمضان به پویش به عشق علی (ع) برای جذب حامی اجرایی شد، تصریح کرد: بر این اساس تعداد حامیان زنجانی به ۳۶ هزار و ۴۸۰ نفر رسیده است.

صالحی با بیان اینکه در حال حاضر قریب به ۴۹۰۰ یتیم و فرزند محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان هستند، افزود: تلاش می‌کنیم با اجرای این طرح که برگرفته از سیره اهل‌بیت (ع) و آموزه‌های دینی در حوزه دستگیری از گروه‌های نیازمند و اثرگذار در تأمین هزینه‌های جامعه هدف این طرح است، خیران جدیدی حامی فرزندان معنوی تحت حمایت این نهاد شوند.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به اینکه طرح اکرام ایتام از سال ۷۸ در حال اجراست، افزود: در این طرح، افراد نیکوکار با حمایت مالی از یک یا چند یتیم در طول سال نسبت به رفع مشکلات مادی و معنوی آن‌ها اقدام می‌کنند.

وی گفت: هم‌استانی‌ها برای مشارکت در پویش به عشق علی (ع) می‌توانند با ارسال عدد ۰۲۴ به شماره ۳۰۰۰۳۳۳۳۲۴ یا مراجعه به درگاه اینترنتی کمیته امداد امام(ره) به نشانی ekram.emdad.ir در این پویش معنوی مشارکت داشته باشند.

کد خبر 744359

دیگر خبرها

  • ثبت بیش از ۱۱ هزار درخواست اشتغال مددجویان خراسان‌ جنوبی
  • تحویل ۱۰۰۰ واحد مسکونی به نیازمندان در کهگیلویه و بویراحمد
  • توزیع گوشت گرم به شکرانه پیروزی علیه اسرائیل در بین نیازمندان قم
  • توزیع ۱۰۰ سبد معیشتی بین نیازمندان درچه‌ای
  • توزیع بسته‌های معیشتی بین نیازمندان در هرمزگان
  • اردبیلی‌ها ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان فطریه پرداخت کردند
  • بوشهری‌ها ۴۲ میلیارد تومان زکات و کفاره پرداخت کردند
  • حامیان زنجانی به ۳۶ هزار و ۴۸۰ نفر رسیدند
  • بیش از ۶۱ هزار بسته معیشتی میان نیازمندان توزیع شد
  • مشارکت ۳۱۳ میلیارد تومانی خیران هرمزگان در پویش اطعام مهدوی