Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-18@10:39:50 GMT

مسیر دشوار فوتبال همدان برای صعود تاریخی به لیگ یک

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۳۵۱۶۶

مسیر دشوار فوتبال همدان برای صعود تاریخی به لیگ یک

به گزارش ایرنا، آخرین موفقیت فوتبال همدان در لیگ دسته دوم فوتبال کشور به صعود الوند باز می‌گردد و البته دوام این تیم در لیگ یک نیز فقط ۲ فصل بود و پس از سقوط دوباره به لیگ ۲، منحل شد.

در این سال‌ها همواره شاهد ناکام ماندن تیم‌های پاس و شهرداری در مسابقات لیگ ۲ فوتبال کشور بوده‌ایم و همدان کارنامه ضعیفی را در میان ده‌ها استان دارای نماینده در این عرصه از مسابقات داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگرچه در این سال‌ها نمایندگان فوتبال همدان در یک قدمی صعود و سقوط قرار داشته‌اند و تنها دلهره و دل شکستگی را نصیب هواداران فوتبالدوست کرده‌اند.

امسال نیز فصل صعود برای هر ۲ تیم پاس و شهرداری مهیا شد اما حواشی ناتمام در پاس باعث شد این تیم از گردونه مدعیان فاصله بگیرد و شهرداری همدان نیز در مسیری سخت درصدد حفظ صدرنشینی باشد.

تیم شهرداری همدان در گروه یک این مسابقات با تیم‌های علم و ادب تبریز، سپیدرود رشت، اسپاد تهران، فولادنوین اهواز، شهرداری بندرعباس، مس نوین کرمان، نفت و گاز گچساران، ملی حفاری اهواز، آوالان کامیاران، ایران‌جوان بوشهر، امید گناوه، ویستا توربین تهران و محتشم تبریز هم گروه شد.

همچنین تیم پاس در گروه ب با تیم‌های نیروی زمینی تهران، شهرداری بندرماهشهر، مس شهربابک، نفت امیدیه، شهید قندی یزد، شهرداری بم، میلادمهر تهران، شهدای بابلسر، شمس آذر قزوین، اترک بجنورد، سردار بوکان، شاهین بندرعامری و عقاب تهران هم گروه شد.

حفظ صدرنشینی مهمتر از صعود
تیم شهرداری همدان در شرایطی تا پایان هفته پانزدهم رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال کشور با ۲۹ صدرنشین گروه یک است که سایر حریفان به خصوص علم و ادب تبریز با ۲۸ امتیاز تعقیب کننده اصلی این تیم به شمار می‌روند.

شهرداری چی‌ها شنبه شب گذشته برابر میزبان خود مس نوین کرمان در هفته پانزدهم لیگ ۲ شکست خوردند تا جایگاه صدرنشینی آن‌ها متزلزل شود.

شاگردان طلایی منش هر چند در این بازی با اشتباه‌های داوری مواجه شدند اما این باخت باعث شد تا سایر حریفان چشم امید به تصاحب صدرجدول داشته باشند.

تیم شهرداری نباید تصور این را داشته باشد که در هر بازی پیروزی راحت به دست می‌آید به خصوص در نیم فصل دوم که تیم‌ها برای صعود و یا عدم سقوط به آب و آتش می‌زنند.

تیم شهرداری نباید تصور این را داشته باشد که در هر بازی پیروزی راحت به دست می‌آید به خصوص در نیم فصل دوم که تیم‌ها برای صعود و یا عدم سقوط به آب و آتش می‌زنند.

بنابراین هرگونه اتفاق غیرقابل تصور در نیم فصل دوم لیگ طبیعی است و تیم‌ها برای رسیدن به برد همه کار می‌کنند.

شهرداری اگر به دنبال صعود به لیگ یک است ابتدا باید به دنبال حفظ صدرنشینی باشد و اینکه با غرور دیدارهای باقی مانده را دست کم گرفته و خود را از پیش برنده تصور کنند، اشتباهی جبران ناپذیر است.

بنابراین تیم تحت هدایت طلایی منش باید به این مهم برسد که هر بازی حکم فینال را دارد و حریفان برای شکست صدرنشین انگیزه‌ای دوچندان دارند.

طبیعی است به دلیل اهمیت فراوان در کسب امتیاز، فشار بروی داوران که اغلب کادر جوان و کم تجربه نیز هستند، افزایش یابد و همین مساله ضریب اشتباه‌ها را افزایش دهد.

شهرداری همدان باید با آرامش بیشتر و نیز هدفگذاری در کسب سه امتیاز وارد هر بازی شود تا به راحتی صدرنشینی را به سایر حریفان تقدیم نکنند.

حفظ این جایگاه می‌تواند شهرداری را بالاتر از حریفان به صورت مستقیم روانه لیگ یک کند تا اتفاق تاریخی برای فوتبال همدان رقم بخورد.

طلایی منش تاکنون سابقه صعود با الوند دیگر تیم همدانی به لیگ یک کشور را دارد و این تجربه به طور قطع به کمک شهرداری خواهد انجامید.

با این حال تیم تحت هدایت او نباید شخصیت صعود را از دست بدهند و شکست برابر مس نوین، عادت به باخت را جاری سازد.

شهرداری بازی‌های پرشماری تا پایان فصل در پیش دارد و چه بسا با هر اشتباه، شانس صعود از دست این تیم خارج شود.

همه به دنبال صعود پاس
اگرچه تیم پاس در نیم فصل اول امتیازهای مهمی را از دست داد و اکنون با فاصله یازده امتیازی در جایگاه هشتم جدول قرار گرفته اما بازهم هواداران و حتی مسوولان انتظار صعود از این تیم دارند.

با تغییر در کادر فنی و سپردن سکان هدایت پاس به علی قربانی، ۱۰ بازیکن جدید جایگزین نفرات قبلی شدند و مدیرعامل باشگاه نیز دست سرمربی تیم را برای جذب بازیکن آزاد گذاشت.

حالا هواداران این توقع را دارند که قربانی و سایر دستیارانش پاس را در مسیر صعود هدایت کنند و حداقل شانس حضور در پلی آف را داشته باشند.

مسیری سخت و دشوار که فقط با عبور از تیم‌های بالانشین جدول شاید به ثمر برسد و پاس بتواند با علی قربانی جشن صعود برپا کند.

قربانی در ۲ فصل گذشته به عنوان دستیار در کنار احمد جمشیدیان به تجربه کافی رسیده و همراه با پاس نیز در یک قدمی صعود قرار داشت اما در نهایت میسر نشد و امسال هواداران امیدوارند که او کار ناتمام را با صعود پاس به نتیجه برساند.

قربانی در ۲ فصل گذشته به عنوان دستیار در کنار احمد جمشیدیان به تجربه کافی رسیده و همراه با پاس نیز در یک قدمی صعود قرار داشت اما در نهایت میسر نشد و امسال هواداران امیدوارند که او کار ناتمام را با صعود پاس به نتیجه برساند.

البته او برای هماهنگی تاکتیکی شاگردانش به طور قطع به زمان نیاز دارد هر چند فرصت اشتباه نیست و باید دست به عصا برای کسب امتیاز و رساندن تیمش به بالای جدول تلاش کند.

تیم پاس امسال هزینه‌های سرسام آور را برای تیمداری و مدعی شدن انجام داده و هواداران انتظار دارند که این هزینه‌ها حداقل نتیجه بخش باشد نه اینکه سال بعد شاهد تلنبار شدن بخشی دیگر از بدهی‌های باشند.

در مجموع هر ۲ تیم مسیری سخت و دشوار را در پیش دارند و باید بدون تصمیم گیری‌های احساسی و فضاسازی‌های منفی و پرداختن به حواشی، تمرکز برای صعود داشته باشند.

برچسب‌ها فوتبال شهرداری همدان همدان لیگ دسته اول فوتبال

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال شهرداری همدان همدان فوتبال شهرداری همدان همدان لیگ دسته اول فوتبال اخبار کنکور شهرداری همدان فوتبال همدان تیم شهرداری نیم فصل برای صعود تیم پاس تیم ها لیگ یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۳۵۱۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزییات بودجه شهرداری همدان در دسترس مردم قرار گرفت

عادل جعفری گفت: براین اساس بودجه مصوب سال ۱۴۰۳ شهرداری همدان با تلاش کارکنان اداره آمار، برنامه‌ریزی و تحلیل اطلاعات در درگاه داده شهرداری همدان به آدرس https://data.hamedan.ir منتشر شد.

او گفت: شهروندان می‌توانند با مراجعه به این درگاه الکترونیکی، جزییات بودجه منابع و مصارف و همچنین درآمد و پروژه‌های تملک دارایی سرمایه‌ای (عمرانی) را به تفکیک مناطق و ادارات تابعه رویت کنند.

جعفری گفت: بودجه امسال شهرداری همدان ۴۳ هزار و ۵۴۰ میلیارد ریال است که نسبت به سال گذشته رشد ۱۶ درصدی دارد.

مدیر برنامه‌ریزی و بودجه شهرداری همدان با اشاره به میانگین رشد بودجه شهرداری همدان گفت: میانگین رشد در ۱۰ سال گذشته ۲۸ درصدی بوده و با توجه به گزارش‌های پیش بینی مشاور و کاهش تحقق درآمد‌های شهرداری تلاش شد بودجه در محدوده پیش بینی‌های علمی رشد کند.

او گفت: همچنین مجموع درآمد‌های عمومی پیش بینی شده بودجه سال جاری حدود ۴۳ هزار میلیارد ریال است که ۲۶هزار میلیارد ریال مربوط به درآمد‌های عمومی با تمرکز بر پروانه‌های ساختمانی و ماده صد و امور وابسته به ساختمان، ۱۳هزار میلیارد ریال فروش ملک و چهار هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال وام و اوراق مشارکت پیش بینی شده است.

جعفری پیرامون نسبت بودجه عمرانی و جاری شهرداری همدان نیز گفت: ۵۸ درصد بودجه به حوزه ماموریت‌ها و مقررات که در قالب اقدامات توسعه‌ای و عمرانی تعریف شده اختصاص یافته و ۴۲ درصد مربوط به مباحث جاری است.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • مطالبات شهرداری‌ها از دولت در حال ثبت شدن است
  • کلوپ: یا صعود یا حذف شدن به زیباترین شکل ممکن!‏
  • محمد محمدی و برنامه ویژه صعود برای سایپا
  • جزییات بودجه شهرداری همدان در دسترس مردم قرار گرفت
  • یک چهارم نهایی لیگ اروپا؛ کار دشوار لیورپول و میلان برای صعود
  • استقرار عوامل مختلف درمانی در مسیر صعود به ارتفاعات بازی دراز
  • تنها پل قدیمی تهران با سازه آجری
  • اجرای ۲۰ کیلومتر مسیرگشایی در معابر تبریز
  • ثبت ۱۸ اثر تاریخی همدان در فهرست میراث‌ملی کشور
  • شهرداری همدان ماهانه ۱۵۰ میلیارد تومان هزینه دارد