Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-24@00:50:38 GMT

سهمیه آرد شهرستان نهبندان ۵۰ تُن افزایش یافت

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۳۵۲۳۶

سهمیه آرد شهرستان نهبندان ۵۰ تُن افزایش یافت

بیکی گفت: سهمیه آرد شهرستان نهبندان کم نشده است بلکه به دلیل افزایش جمعیت، ۵۰ تُن افزایش یافته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند،  «مجید بیکی» امروز (۲۹ فروردین) در شورای آرد و نان شهرستان نهبندان اظهار کرد: شورای آرد و نان یکی از جلساتی است که باید به طور منظم در دستور کار دستگاه های متولی باشد تا نقاظ ضعف و مشکلات این حوزه بررسی و رفع شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرماندار نهبندان با اشاره به تقاضای زیاد آرد و نان در شهرستان نهبندان اشاره کرد و گفت: عمده دلایل تقاضای عمده آرد و نان برابر بررسی ها شامل افزایش سهم نان در سبد معیشتی خانوار است چرا که نان به عنوان کالایی که افزایش قیمت نداشته، تقاضای زیادی دارد.

 

بیکی با اشاره به گرانی و کمبود نهاده های دامی، بیان کرد: متاسفانه از آرد به عنوان مصارف غیر انسانی هم استفاده می شود که باید با نظارت بیشتر، از این موضوع جلوگیری شود.

 

وی از بررسی سهمیه آرد شهرستان نهبندان خبر داد و افزود: جمعیت شهرستان براساس سرشماری سال ۱۳۹۶؛ ۵۱ هزار و ۴۴۹ نفر است اما بر اساس آماری که اخیرا از سازمان مدیریت و برنامه ریزی و ثبت و احوال دریافت کرده ایم این شهرستان در حال حاضر بیش از ۵۴ هزار نفر جمعیت دارد.

 

فرماندار نهبندان با بیان اینکه از سال ۹۵ تاکنون سه هزار نفر افزایش جمعیت داشته ایم، گفت: در حال حاضر ۵۰ تُن مازاد بر سهمیه آرد شهرستان بر اساس جمعیت سال ۹۵، سهمیه آرد دریافت می کنیم لذا سهمیه آرد نانوایان کم نشده است.

 

وی با بیان اینکه جمعیت شهر نهبندان ۲۰ هزار نفر است و در روز ۴۶ هزار نان باید پخت شود و باید با نظارت دقیق و مستمر نارضایتی ها به حداقل رسیده و کیفیت نان ارتقاء یابد، افزود: نانوایی هایی که کیفیت نان را ارتقا دهند سهمیه آرد آنها در ماه افزایش می یابد و از نانوایی هایی که نواقصشان را رفع نکنند سهمیه کم خواهد شد.

پایان پیام/575

منبع: شبستان

کلیدواژه: توزیع آرد شهرستان نهبندان فرماندار نهبندان خراسان جنوبي بیرجند سهمیه آرد شهرستان شهرستان نهبندان آرد و نان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۳۵۲۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان توزیع شد

به گزارش خبرنگار مهر، محسن حسین‌زاده امروز سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهارکرد: واحد داوطلبان جمعیت هلال احمر درمیان، در سال ۱۴۰۲ با هم‌افزایی مشارکت‌های مردمی و همکاری‌های بین‌بخشی با مؤسسات و تشکل‌های مردم نهاد طرح‌های مختلفی را اجرا کرده است.

وی افزود: در این راستا تعداد هزار و ۴۶۱ بسته غذایی و معیشتی برای خانواده‌های کم بضاعت و کم برخوردار شهرستان تهیه و توزیع شده است.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان درمیان بیان داشت: در اولین طرح توزیع و حمایت جمعیت هلال احمر شهرستان در سال ۱۴۰۳ نیز تعداد ۲۴۱ بسته معیشتی به ارزش یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال در بین خانواده‌های کم برخوردار شهرستان توسط خانه‌های هلال توزیع شد.

حسین‌زاده گفت: ارزش ریالی هر بسته غذایی، مبلغ ۸ میلیون ریال بوده که شامل کنسرو تن ماهی، کنسرولوبیا، شکر، عدس، قند، چایی، پودر لباس شویی است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم در ادامه روند اجرایی این‌گونه برنامه‌ها بتوانیم با مشارکت و کمک حامیان و خیرین شهرستان جامعه هدف بیشتری را تحت پوشش طرح‌های حمایتی جمعیت هلال احمر قرار دهیم.

کد خبر 6086287

دیگر خبرها

  • وقوع سیل در کاشان؛ امدادرسانی ادامه دارد
  • ابتلای بیش از ۱۶ درصد جمعیت اردستان به دیابت
  • افزایش جمعیت گوزن زرد ایرانی در پارک ملی دریاچه ارومیه
  • ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان توزیع شد
  • سنت‌ها و سبک زندگی اسلامی در کردستان جریان دارد
  • کشف بیش از ۹ لیتر سوخت قاچاق در نهبندان
  • افزایش تسهیلات ودیعه مسکن در خوزستان+فیلم
  • طی دو سال هشت میلیون فقیر به تعداد فقرای کشور اضافه شده است!
  • سقز نیازمند افزایش سهمیه مسکن محرومان است
  • اجرای ۷ مصوبه سفر استاندار خراسان جنوبی به بندان