Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-19@22:42:22 GMT

دلنوشته دختر حاج قاسم در پی در گذشت سردار حجازی

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۳۵۲۶۹

دلنوشته دختر حاج قاسم در پی در گذشت سردار حجازی

به گزارش اقتصادآنلاین، زینب سلیمانی دختر شهید سردار سلیمانی در حساب کاربری خود در توئینر درباره سردار حجازی نوشت: «آخرین باری که رفتم خدمت سردار حجازی، بین صحبتشون گفتن خیلی سخته برامون باور کنیم حاج قاسم نیست اما همیشه دستش رو روی شونه‌هام حس میکنم و هنوز جبهه رو فرماندهی میکنن امشب غم دلم برای شما،حال روزهای پر از غربت حاج قاسم رو داره سلام قلب خسته مارا به حاج قاسم عزیزتراز جانمان برسانید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

216216

 

پربیننده ترین معاون احمدی نژاد در بیمارستان روان پزشکی بستری شد تاکید وزیر آموزش و پرورش بر لزوم بازگشایی مدارس لایحه رتبه بندی فرهنگیان تا هفته معلم تصویب می‌شود؟ گفت‌وگوی اقتصادی با مسعود پزشکیان، نامزد انتخابات ریاست جمهوری۱۴۰۰ نتیجه اولیه کنکور دکتری۱۴۰۰ اعلام شد

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: سردار حجازی حاج قاسم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۳۵۲۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرامیداشت یاد و خاطره سردار سرلشکر حجازی در مهاباد

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز مهاباد؛ در سومین سالگرد شهادت سردار شهید سیدمحمد حجازی و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای راه قدس، مراسمی با حضور اقشار مختلف مردم در مسجد جامع مهاباد برگزار شد. پیروان مکتب ایثار و شهادت که ادامه  راه شهدا را ضامن بقای نظام و انقلاب اسلامی می دانند.

سرهنگ اکبر نوروزی، فرمانده قرارگاه امام سجاد (ع) و سپاه مهاباد در این مراسم گفت: سردار شهید سید محمد حجازی، مجاهدی با ایمان و راستین بود که برای خدمت به اسلام و انقلاب سر از پای نمی‌شناخت و همواره در راه اعتلای اسلام و انقلاب کوشید.

همچنین در این مراسم، حجت الاسلام شیخ کاظم ابراهیمی استاد حوزه و دانشگاه، با اشاره به دشمنی دیرینه قوم یهود با مسلمانان گفت: دکترین نظام اسلامی بر پایه توکل به خدا و اتکا به قدرت ایمان و خودباوری تعریف و ترسیم شده و پیشرفتهای کشور در زمینه های مختلف هم در سایه رهبری واحد و اتحاد و یکدلی آحاد مردم به دست آمده است.

عضو هیئت علمی و استاد دانشگاه آزاد اسلامی مهاباد افزود: نظام جمهوری اسلامی با تکیه بر دانش جوانان و توکل بر خداوند از دورانی که حتی در تولید سیم خاردار هم ناتوان بود، اکنون موفق به ساخت و استفاده از موشک های نقطه زن علیه دشمنان اسلام شده است.

سردار حجازی 29 فروردین سال 1400 پس  از سالها مجاهدت بر اثر عوارض شیمیایی ناشی از جنگ تحمیلی به همرزمان شهیدش پیوست.

سرداری خستگی ناپذیر که بیش از چهار دهه در راه دفاع از انقلاب اسلامی مجاهدت کرد و علاوه بر ایثارگری در مناطق کردستان و آذربایجان‌غربی در سالهای اولیه پیروزی انقلاب اسلامی، منشاء خدمات فراوان در جبهه مقاومت علیه استکبار و صهیونیسم جهانی هم بود.

در حاشیه این مراسم، نمایشگاه عکس سرداران شهید راه قدس و جبهه مقاومت در حیاط مسجد جامع برپا شد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • گرامیداشت یاد شهدا در استان قزوین
  • گرامیداشت یاد و خاطره سردار سرلشکر حجازی در مهاباد
  • سومین یادواره شهیدِ مدافع حرم سردار حجازی در اردبیل
  • «سربلند میدان» برای سومین بار به بازار نشر آمد
  • سردار بلندپایه سپاه که نامش در سریال ضدایرانی آورده شد /همرزم سردار سلیمانی که جلوی تکفیری ها ایستاد
  • اسرائیل یک رژیم جعلی و منفور است
  • کتاب «سربلند میدان» برای سومین بار تجدید چاپ شد
  • چرا نام سردار شهید حجازی در لیست ترور اسرائیل بود؟! + فیلم
  • «خدا رو شکر بین لشکر عشق هنوز قاسم سلیمانی زیاده»
  • روایتی از توسل سردار شهید حجازی به حضرت زهرا (س)/ هرجا بود، روضه فاطمیه را می‌گرفت