Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محمد نوذری عصر یکشنبه در حاشیه بازدید از طرح سامانه گرمسیری در مهران اظهار کرد: سامانه گرمسیری یکی از طرح‌های مهم استان در حوزه کشاورزی و توسعه اراضی آبی است که دو فاز آن در استان کرمانشاه و دو فاز در استان ایلام اجرا شده اکنون در تلاش هستیم تا با تزریق اعتبار فاز سه آن‌را اجرایی کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه این طرح اعتباری بالغ بر یک هزار میلیارد تومان نیاز دارد، گفت: با پیگیرهای به عمل آمده در تلاشیم تا در جلسات آینده با مسئولان وزارت جهاد کشاورزی و نیرو هم از اعتبارات استانی و هم اعتبارات ملی بهره گیریم.

نوذری بیان کرد: اتمام پروژه‌های بزرگی چون سامانه گرمسیری نیازمند یک عزم جدی است، یکی از اولویت‌های مهم استان اتمام طرح‌های مهم و نیمه تمام استان تا پایان دولت است.

استاندار ایلام با بیان اینکه هفته گذشته در دیدار با مسئولان سامانه گرمسیری خواستار تزریق اعتبارات لازم برای اتمام این پروژه مهم در راستای اجرایی شدن شعار سال شدیم، ابراز کرد: این پروژه حیاتی می‌تواند باعث تحول در حوزه کشاورزی و اشتغال استان شود و ما تلاش خواهیم کرد تا انشاالله به سرانجام برسد.

وی گفت: این طرح در حوزه جهاد کشاورزی قریب ۹۶ درصد پیشرفت فیزیکی داشته اما در حوزه وزارت نیرو از کل ۲۶۰ کیلومتر طول خط انتقال سامانه بیش از ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

کد خبر 5192525

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری ایلام محمد نوذری ایلام ویروس کرونا شیوع کرونا آمار کرونا ماه مبارك رمضان کرمانشاه بوشهر ماه رمضان ۱۴۰۰ زلزله روز ارتش ارتش جمهوری اسلامی ایران گناوه واکسن کرونا اردبیل محدودیت های کرونایی سامانه گرمسیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۳۵۸۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۶۰۰۰ واحد نهضت ملی مسکن در ایلام در حال ساخت است

ایسنا/ایلام مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام از اجرای احداث ۶۰۸۲ واحد نهضت ملی مسکن در استان ایلام خبر داد.

«فرشاد دوستی» در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: تاکنون عملیات احداث ۶۰۸۲ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن شامل نهضت ملی، خود مالکی و ... در استان ایلام آغاز شده و طبق برنامه ریزی به عمل آمده تا شهریور امسال حدود۵۰۰ واحد مسکونی تکمیل و تحویل متقاضیان می‌شود.

وی افزود: در بخش ارائه تسهیلات بانکی به پروژه‌های نهضت ملی مسکن استان بانکهای مختلف پای کار هستند و مشکل خاصی در این زمینه وجود ندارد، اما در بخش تکمیل سهم آورده متقاضیان باید در زمان مقرر آورده خود را تکمیل نمایند تا پروژه‌ها در برنامه زمانبندی به بهره‌برداری برسند.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • بیش از ۶۰۰۰ واحد نهضت ملی مسکن در ایلام در حال ساخت است
  • جاده ریز به دژگاه و دوراهک در جنوب استان تکمیل می‌شود
  • اعتبار توسعه راه‌های جنوب استان بوشهر تامین شد
  • اختصاص اعتبار برای تکمیل زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی ایلام
  • تخصیص ۸ میلیارد تومان به مرکز تحقیقات فسیل مراغه
  • ۱۰ میلیارد تومان اعتبار برای نوسازی سینما آزادی
  • بیشترین قاچاق سوخت در حوزه کشاورزی صورت می‌گیرد
  • اعتبار تکمیل مخزن ۲۰۰۰ متر مکعبی بندر امام حسن تخصیص یافت
  • تعداد شرکت های فناوری و نوآوری کشاورزی به ۱۰۰۰ خواهد رسید
  • دهکده‌های فناوری و نوآوری کشاورزی به عدد ۱۰۰۰ خواهد رسید