Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس گمرک پلیس امنیت اقتصادی از کشف حدود سه هزار تن نهاده دامی آلوده وارداتی قبل از مصرف با اهتمام و هوشیاری پلیس گمرک در چند روز گذشته در کشور خبر داد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ سرهنگ هادی رفیعی‌کیا با اعلام خبر کشف  سه هزار تن نهاده دامی آلوده وارداتی قبل از توزیع در بازار، در تشریح این خبر اظهار کرد: کارشناسان مستقر در مرکز پایش پلیس گمرک با بررسی‌های اسنادی، محموله‌های گمرکی و انجام اقدامات فنی و خاص پلیسی به محموله بزرگ نهاده دامی وارداتی و ترخیص شده از گمرک بندر انزلی مشکوک شده و با توجه به ارتباط مستقیم این محموله با سلامت هموطنان از طریق مصرف فرآورده‌های دامی و طیور، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس گمرک پلیس امنیت اقتصادی افزود: با توجه به اینکه مقصد محموله‌های ترخیصی، استانهای شمال غربی کشور بود، موضوع با پلیس امنیت اقتصادی مستقر در استانهای مسیر حرکت محموله‌ها هماهنگ و پس از شناسایی خودروها به صورت لحظه‌ای تردد محموله‌ها استعلام و هدایت عملیاتی انجام شد.

وی تصریح کرد: در نهایت همکاران پلیس امنیت اقتصادی استانهای مذکور، چهار دستگاه تریلر را در استان زنجان، دو دستگاه تریلر را در استان اردبیل و 14 دستگاه تریلر را در استان آذربایجان غربی برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در بررسی‌های اولیه توسط همکاران مشخص شد تمام ذرتهای دامی فاسد، کپک زده و غیر قابل مصرف برای دام و طیور هستند که پس از تأیید کارشناسان جهاد کشاورزی محموله‌های مذکور به همراه 165 تن محموله دیگر در محل تخلیه در استان آذربایجان شرقی توقیف و به تعزیرات حکومتی تحویل شدند.

رفیعی‌کیا عنوان کرد: از محموله مذکور دو هزار و 300 تن نیز در انباری در محل گمرک بندر انزلی در حال بارگیری به نقاط دیگر بود که با توجه به غیرمصرفی بودن نهاده‌ها با دستور و هماهنگی دادستانی بندر انزلی سوله محل بارگیری محموله‌های باقیمانده توقیف، پلمب و از توزیع مابقی نهاده ها ممانعت شد و در این رابطه 20 متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

رئیس پلیس گمرک پلیس امنیت اقتصادی ضمن تقدیر و تشکر از همکاری خوب هموطنان با پلیس، از آنها خواست که در صورت مشاهده هرگونه فعالیت اقتصادی غیرمجاز موضوع را از طریق مرکز فوریتهای پلیسی 110 اطلاع دهند تا با پشتیبانی و رفع موانع به رونق تولید داخل کمک شود.

کشف 135 تن نهاده دامی فاسد در شمال غرب کشور

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: عملیات پلیس کشفیات کشفیات پلیس پلیس عملیات پلیس کشفیات کشفیات پلیس پلیس پلیس امنیت اقتصادی تن نهاده دامی پلیس گمرک محموله ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۳۶۲۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف انبار نوشابه‌های قاچاق در رشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ سردار عزیزاله ملکی گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی گیلان پس از دریافت گزارشی از انبار نگهداری نوشیدنی‌های قاچاق در یک شرکت پخش مواد غذایی در شهرستان رشت ، به محل مورد نظر اعزام و ۵۴ هزار و ۷۲۵ قوطی انواع نوشابه و دلستر خارجی قاچاق در بازرسی از این انبار کشف کردند.

فرمانده انتظامی گیلان با بیان اینکه کارشناسان ارزش کالا‌های کشف شده قاچاق را ۹۱ میلیارد و ۷۵۲ میلیون ریال اعلام کردند، گفت: صاحب ۳۵ ساله این کالای قاچاق با تشکیل پرونده در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

وی از مردم خواست برای ریشه کن کردن قاچاق کالا با نیرو‌های انتظامی همکاری کنند و هرگونه اخبار در این خصوص را به سامانه پلیس امنیت اقتصادی به شماره ۰۹۶۳۰۰ گزارش دهند.

دیگر خبرها

  • کشف انبار نوشابه‌های قاچاق در رشت
  • ترخیص بهداشتی ۹ میلیون تن نهاده دام وارداتی از بندر امام
  • ترخیص بیش از ۹ میلیون تن نهاده دام در بندر امام خمینی
  • توزیع بیش از ۱۰۰ هزار تن نهاده دامی و کشاورزی در کرمانشاه
  • بزرگ‌ترین محموله شیشه کشور چطور در تهران کشف شد؟
  • کشف ۱۲۴ هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان
  • جلوگیری از فاسد شدن ۲۷ هزار تن نهاده های دامی در ایلام
  • کمبودی در تولید و توزیع روغن نباتی وجود ندارد
  • نظارت دامپزشکی بر صادرات فرآورده خام دامی و خوراک آبزیان از مرز چذابه
  • بازداشت ۳۰۰۰ خرده‌فروش موادمخدر در تهران