Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه از تولید عریض ترین تختال در فولادمبارکه خبرداد و افزود: در روزهای ابتدایی سال 1400 و در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری که با عنوان تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی ها نامگذاری شده، توانستیم یکی از موانع سد راه برخی صنایع را برداشته و به تولید اسلب با عرض 2000 میلیمتر و ضخامت 250میلیمتر دست پیدا کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان؛ حمیدرضا عظیمیان ضمن تبریک حلول ماه رمضان از تولید عریض ترین تختال توسط این شرکت فولادی خبر داد و اظهار کرد: همه ما در شرکت فولاد مبارکه با یکدیگر هم قسم شدیم تا در افزایش تولید، رکوردزنی‌ها و مهم‌تر از همه تولید محصولات جدید قدم برداشته و اخبار خوبی برای مردم، صنعتگران و سهامداران خود داشته باشیم.  

وی با بیان این مطلب در ادامه افزود: شرکت فولادمبارکه در پایان سال 1399 موفق شد برای اولین بار از طریق ماشین شماره 5 ریخته گری اسلب با ضخامت 300میلیمتر را تولید کند؛ امروز نیز در روزهای ابتدایی سال 1400 و در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری که با عنوان تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی ها نامگذاری شده، توانستیم یکی از موانع سد راه برخی صنایع را برداشته و به روند تولید این صنایع کمک کنیم.

مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه تصریح کرد: این اقدام با تولید اسلب از عرض 2000 تا 2025 میلیمتر و ضخامت 250میلیمتر صورت پذیرفته است، چراکه این اسلب برای نخستین بار در شرکت فولاد مبارکه تولید شده که برای صنایع نفت و گاز، کشتی سازی کاربرد داشته، همچنین یک محصول صادراتی است. در واقع این محصول می تواند برای کشورمان ارزآوری داشته باشد و از خروج ارز برای این صنایع که مجبور به تامین این نوع از اسلب از دیگر کشورها بودند، جلوگیری کند.

به گفته وی، تولید این اسلب نشان می‌دهد که صنعتگران، مدیران، مهندسان و کارشناسان شرکت فولاد مبارکه در تلاشند که همواره سرآمد صنعت کشور باشند و هم اینکه در جهت تامین نیازهای صنعتگران گام بردارند و برای سهامداران این شرکت فولادی نیز سودآوری بیشتری ایجاد کنند.

عظیمیان ادامه داد: شرکت فولاد مبارکه در تلاش است تا بتواند در جامعه پمپاژ امید انجام دهد؛ در واقع این شرکت فولادی با تولید محصولهای جدید و کاربردی، این پیام را برای صنعت کشور ارسال می‌کند که فولادمبارکه همواره به فکر صنعتگران بوده و در تلاش است تا نیازهای آنها را به بهترین شکل ممکن و کمترین قیمت تمام شده در داخل کشور به تولید و تامین رسانده تا دیگر نیازی به دیگر کشورها نداشته باشند و منابع ارزی به مصارف بهتری برسد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اصفهان جامعه شرکت فولاد فولاد مبارکه کرونا کرونا در اصفهان شرکت فولاد مبارکه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۳۶۳۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ظرفیت تولید صنعت پتروشیمی تا پایان ۱۴۰۳ به بیش از ۱۰۰ میلیون تن می‌رسد

مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی با اشاره به روند پرشتاب توسعه صنعت پتروشیمی ایران گفت: ظرفیت تولید این صنعت تا پایان امسال بیش از ۱۰۰ میلیون تن خواهد شد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی صنایع پتروشیمی، مرتضی شاهمیرزایی روز سه‌شنبه (۲۸ فروردین‌ماه) در کنگره ملی نفت و گاز آسیا - اروپا اظهار کرد: ایران با دارا بودن ذخایر غنی نفت و گاز، جایگاه ویژه و برجسته‌ای از زمان‌های بسیار دور در نقشه انرژی جهان داشته است.

وی، ایران را لنگرگاه ثبات و امنیت در منطقه خواند و گفت: کشور ما به دلیل دارا بودن سواحل طولانی در خلیج فارس تا دریای عمان و اقیانوس هند به‌عنوان شاهراه عبور و حمل‌ونقل نفت، میعانات گازی، گاز مایع، محصولات مختلف پتروشیمی و دیگر محصولات به شمار می‌رود و نقش مهمی را ایفا می‌کند.

معاون وزیر نفت ادامه داد: صنعت پتروشیمی ایران در زمینه ارائه خدمات فنی و مهندسی به‌عنوان یکی از بازیگران مهم در دنیا مطرح و آماده همکاری در زمینه تولید و فروش کالاها و تجهیزات به شرکت‌ها و مشتریان همسو در سراسر جهان است.

شاهمیرزایی با اشاره به روند پرشتاب توسعه صنعت پتروشیمی ایران، یادآور شد: ظرفیت تولید این صنعت در سال ۱۴۰۲ از مرز ۹۵ میلیون تن عبور کرد و این ظرفیت تا پایان امسال بیش از ۱۰۰ میلیون تن خواهد شد.

وی با اشاره به تنوع سبد محصولات پتروشیمی ایران با بیش از ۵۵۰ گرید مختلف تصریح کرد: صنعت پتروشیمی ایران همکاری و سرمایه‌گذاری‌های مطلوبی با کشورهای همسو از جمله روسیه و کشورهای حوزه آسیای‌میانه در قطب‌های توسعه‌ای به‌ویژه در مناطق ماهشهر، چابهار و جاسک دارد.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی با بیان اینکه ۹۷ درصد از کاتالیست‌های مورد نیاز صنایع نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی و صنایع معدنی داخلی‌سازی شده است، گفت: آمادگی کامل داریم تا با همسایگان و کشورهای همسو در زمینه‌های طراحی، اجرا، راه‌اندازی و بهره‌برداری، تعمیرات و نگهداشت تجهیزات و نیز تولید انواع فناوری‌ها و کاتالیست‌های مورد نیاز همکاری کنیم.

شاهمیرزایی افزود: ایران در تولید دانش‌فنی محصولات آمونیاک، اوره، الفین، تبدیل گاز به متانول، اتان، اتیلن و سایر فرآیندها به خودکفایی کامل رسیده است.

براساس این گزارش، کنگره ملی نفت و گاز آسیا - اروپا ۲۸ فروردین‌ماه با حضور سفیر ایران در روسیه، معاون وزیر نفت و مدیر عامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی و معاون وزیر انرژی فدراسیون روسیه برگزار شد.

دیگر خبرها

  • ۴۰ درصد انرژی و پروتئین از گندم تامین می‌شود
  • تقدیر باشگاه سپاهان از تیم فوتبال و حمایت هواداران
  • «زیرساخت و انرژی» مشکل اصلی صنایع استان سمنان است
  • از هر امری که مردم را نا امید کند بپرهیزید
  • با ایمان به شعار ما می‌توانیم بر همه مشکلات غلبه خواهیم کرد/ دشمن می‌خواهد با شبهات علمی و شهوت عملی، ایمان و امید جوانان را هدف قرار دهد
  • ظرفیت تولید صنعت پتروشیمی تا پایان ۱۴۰۳ به بیش از ۱۰۰ میلیون تن می‌رسد
  • برنامه ریزی شركت نفت و گاز كارون برای تحقق شعار سال
  • امید شاخصه بارز آثار هنری توانخواهان بهزیستی اردبیل است
  • مانع‌زدایی از شرکت‌های تولید و توزیع‌کننده واکسن، دارو و مکمل‌ها در راستای تحقق شعار سال
  • برنامه ریزی شرکت نفت و گاز کارون برای تحقق شعار سال