Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-03-19@04:50:16 GMT

دستگیری فردی که به یک روحانی در کیاشهر سیلی زد + فیلم

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۳۶۵۳۶

‍‍‍‍‍‍

رویداد۲۴  فیلمی در شبکه های اجتماعی منتشر شده که در آن یک پسر جوان به یک روحانی در شهر کیاشهر سیلی می زند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

فرمانده انتظامی گیلان: دیروز در بندر کیاشهر فردی که به علت مصرف مواد مخدر حالت طبیعی نداشت در اقدامی نامتوازن به یک روحانی هتک حرمت کرده و فیلم آن را منتشر کرد. 

البته در اظهار نظر دیگر سرهنگ جلیل موقوفه‌ای رییس پلیس پیشگیری پایتخت گفته حدود ساعت ۱۸ روز جمعه پنج پسر جوان حدوداً ۲۲ تا ۲۳ ساله در منطقه پاسداران، خیابان بوستان ششم، اقدام به تهیه ویدیویی کردند که در آن یکی از این پسران جوان اقدام به بی احترامی به فردی با لباس روحانیت کرده و به سیلی به او زد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه این ویدیو به سرعت در فضای مجازی منتشر شد، گفت: ماموران پلیس پیشگیری به سرعت، نسبت به شناسایی افرادی که در نشر و بازنشر کلیپ مذکور دخیل بودند، اقدام کرده و پس از اخذ مجوزهای قضایی صبح امروز چهار نفر از افرادی که در انتشار و بازنشر این کلیپ در فضای مجازی نقش داشتند، بازداشت کرده و به کلانتری پاسداران منتقل کردند.

موقوفه‌ای با بیان اینکه پس از دستگیری این افراد برای ماموران محرز شد که ویدیوی فوق ساختگی بوده و افراد حاضر در آن نیز اقدام به بازی نقش کرده‌اند، گفت: اقدامات بعدی درباره شناسایی دو نفر دیگر که از بازیگران این کلیپ بودند، ادامه یافت که در بررسی‌ها مشخص شد، پسری جوان حدوداً ۲۲ ساله و مردی حدوداً ۵۰ ساله در کلیپ مذکور بازی کرده‌اند.

رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ با بیان اینکه دو نفر مذکور پدر و پسر بودند، گفت: با بررسی بیشتر مشخص شد صرفاً به لحاظ ماجراجویی و خودنمایی اقدام به ضبط این ویدیو کرده‌اند که در نهایت این دو نفر نیز ساعت ۱۸ امروز توسط پلیس های تخصصی در شهرستان پرند بازداشت شده و پرونده آنها برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی منتقل شد.

لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک برچسب ها: رویداد24 ، سیلی زدن ، گیلان گوناگون

منبع: رویداد24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۳۶۵۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جو ملتهب در اردوی اورتون؛ شان دایچ به بازیکنش سیلی زد!

شان دایچ که به شوخی به نیتن پترسون سیلی زده بود، با واکنش منفی سایر بازیکنان مواجه شد. 

طرفداری | اورتون که برای اردوی آماده‌سازی به پرتغال سفر کرده، با فضای ملتهبی مواجه شده است. تافی‌ها از سیلی شان دایچ به نیت پترسون شوکه شدند. 

به گزارش دیلی میل؛ فضای اردوی اورتون در پرتغال تحت الشعاع درگیری شان دایچ با چند بازیکن قرار گرفته است. در حین صرف غذا، سرمربی اورتون به شوخی به نیتن پترسون، مدافع 22 ساله‌اش سیلی زد. با وجود این که دایچ قصد خاصی از این کار نداشت و پیش از آن نیز فضای صمیمانه‌ای حاکم بود، ضربه سرمربی تافی‌ها از آن چه که به نظر می‌رسید، محکم‌تر بود. او سر مدافع اسکاتلندی‌اش را هدف قرار داده بود. پس از این برخورد، بازیکنان اورتون از رفتار دایچ شوکه‌ و ناراحت شدند. پس از این که پترسون هم از سیلی سرمربی‌اش معذب شد، جیمز تارکوفسکی برای جلوگیری از درگیری به این ماجرا ورود کرد. کاپیتان اورتون دایچ و پترسون را از کنار میز غذاخوری به مکانی دیگر انتقال داد. گفته می‌شود دایچ به صورت مستقیم از نیتن پترسون عذرخواهی کرده است. 

منابع نزدیک به اورتون اصرار دارند که این برخورد چیزی بیش از یک شوخی نبوده و در ادامه نیز درگیری خاصی رخ نداده است. با این حال، نحوه برخورد شان دایچ با نیتن پترسون باعث تعجب سایر افراد حاضر در رستوران نیز شد. بازیکنان اورتون پنج‌شنبه و جمعه به تمرین پرداختند و سپس به انگلیس بازگشتند. گزارش خاصی در مورد ادامه درگیری‌ها وجود ندارد. دایچ که تیمش در هفته جاری بازی ندارد، امیدوار است بازیکنانش برای ادامه فصل و بقا در لیگ برتر روحیه خوبی داشته باشند. 

نیتن پترسون 

از دست ندهید ????????????????????????

سرهنگ علیفر: این راز را فاش کنم طرفدارانم نصف می‌شوند! فحاشی کاپیتان‌های سابق استقلال و پرسپولیس به یک‌دیگر! خوشحالی بارسلونا از تقابل با پی‌اس‌جی: ما تو نیمه‌نهایی هستیم امیدواری رئالی‌ها به ام باپه: بارسا را حذف کنی محبوب‌تر می‌شی! آرتتا چرا اون‌طوری نگاه می‌کنه؟ (شوخی با ورزشکاران)

دیگر خبرها

  • دستگیری عامل آتش‌سوزی عمدی در کاشان
  • مردم از خرید خزندگان و حلزون‌های غیرمجاز اجتناب کنند
  • از آرزوی روحانی جوان برای فرزندش تا اهمیت خوشتیپ بودن یک روحانی
  • دعانویس کلاهبردار سیرجانی توسط پلیس داراب دستگیر شد
  • دعانویس و کلاهبردار سیرجانی دستگیر شد
  • دستگیری فردی که ۴۰۰۰ متر اراضی دولتی در کرمان را تصرف کرده بود
  • زندگی با آیه‌های نورانی | کلیپ‌های ویژه طرح مسطورا برای نوجوانان
  • جو ملتهب در اردوی اورتون؛ شان دایچ به بازیکنش سیلی زد!
  • توقیف خودروهای متخلف برای ۲۱ روز در گلستان
  • افزایش نزاع‌های فردی و دسته جمعی در شهرستان طبس