Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@12:48:46 GMT

پیام تسلیت مخبر درپی شهادت جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۳۶۸۵۹

پیام تسلیت مخبر درپی شهادت جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه

به گزارش خبرگزاری مهر، متن پیام بدین شرح است:

«انالله و انا الیه راجعون
مِّنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ ۖ فَمِنْهُم مَّن قَضَیٰ نَحْبَهُ وَمِنْهُم مَّن یَنتَظِرُ ۖ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا
درود خدا بر دلاور مردانی که در طول زندگی خویش مجاهدت، استقامت، استواری و پایداری را در پرونده زرین‌شان نگاشته و سرافراز و پر افتخار در راه سربلندی کشور اسلامی و عظمت ملت ایران لحظه‌ای نیاسودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار سرتیپ پاسدار سید محمد حسین‌زاده حجازی جانشین فرماندهی سپاه قدس از زمره مجاهدانی بود که سال‌های جوانی خویش را به مجاهدت خالصانه و مبارزه در صحنه‌های پرخطر پاسداری و دفاع از انقلاب اسلامی ایران در مناصب مختلف چون فرماندهی نیروی مقاومت بسیج، معاونت هماهنگی و جانشینی فرماندهی در سپاه پاسداران و نیز معاونت آماد ستاد کل نیروهای مسلح سپری کرد و همچنین همرزم شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و بسیاری از سرداران شهید سپاه اسلام بود و مفتخر به مدال جانبازی گردید.

شهید گرانقدر سردار حجازی در سال‌های اخیر تجارب ارزنده خود را برای یاری بخشی به مدافعین حرم و کمک به جبهه مقاومت اسلامی در عرصه مقابله با داعش و تروریسم تکفیری به کار گرفت وخدمات ارزنده‌ای از خود به یادگارگذاشت و ستاره‌ی درخشان محور مقاومت بود.

اینجانب شهادت سردار رشید اسلام و سرباز وفادار ولایت را به محضر فرماندهی معظم کل قوا (مدظله العالی)، ملت شهیدپرور ایران اسلامی، اعضای خانواده معزز و نیز همرزمان و دوستداران ایشان در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیروی مقاومت بسیج تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم.

حضرت حق روح پرفتوح ایشان را در نعیم الهی مقیم و در جوار امام شهیدان و همرزمان شهیدش محشور و به عموم بازماندگان محترم، صبر و شکیبایی توأم با عزت و سعادت عنایت فرماید.»

کد خبر 5192604

منبع: مهر

کلیدواژه: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام ره محمد مخبر سردار حجازی شهرداری تهران شورای شهر تهران وزارت آموزش و پرورش واکسن کرونا هلال احمر جمهوری اسلامی ایران ویروس کرونا سازمان زندان ها سازمان تامین اجتماعی تهران شهر تهران ماه مبارك رمضان قوه قضاییه ستاد اجرایی فرمان حضرت امام ره محسن حاجی میرزایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۳۶۸۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرمانده کل ارتش: وعده صادق جلوه زیبایی از وحدت ارتش، سپاه و وزارت دفاع بود

فرمانده کل ارتش با اشاره به اینکه عملیات وعده صادق جلوه زیبایی از وحدت ارتش، سپاه و وزارت دفاع است بر ضرورت تداوم هوشیاری و آمادگی مرکز فرماندهی و واپایش عملیات ارتش تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی روز پنجشنبه با حضور در مرکز فرماندهی و واپایش عملیات ارتش، از آحاد رزمندگان نقش آفرین، به‌ویژه رزمندگان پدافند هوایی و نیروی هوایی، خانواده‌های رزمندگان و فرماندهان، قدردانی کرد و اظهار کرد: این عملیات که با محوریت نیروی هوافضای سپاه، هم‌افزایی ارتش، وزارت دفاع و هدایت ستاد کل نیروهای مسلح با موفقیت انجام شد، کام همه دوستان انقلاب اسلامی را شیرین و دشمنان را از قدرت بازدارندگی ایران شگفت‌زده کرد.

وی، با شکرگزاری به درگاه احدیت و تبریک این موفقیت و ظهور قدرت اراده ملت ایران به محضر فرماندهی معظم کل قوا، از ستاد کل نیروهای مسلح که با تدبیر شایسته و هم‌افرا و راهبری دقیق عملیات، اراده و همت رزمندگان اسلام را هم جهت و معطوف به هدف، به فرجامی غرور آفرین، رهنمون ساخت، قدردانی کرد.

فرمانده کل ارتش خاطرنشان کرد: به دلاورمردان سپاه پاسداران خداقوت و دست مریزاد عرض می‌کنم و از آحاد همرزمان نقش آفرین، به‌ویژه رزمندگان پدافند و نیروی هوایی و خانواده فرماندهان و رزمندگان که همواره با تحمل سختی‌ها، توفیقات نیروهای مسلح را میسر ساخته‌اند، صمیمانه قدردانی می‌کنم.

امیر سرلشکر موسوی بر ضرورت تداوم هوشیاری و آمادگی مرکز فرماندهی و واپایش عملیات ارتش برای اقدام، تاکید و خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران به دنبال گسترش جنگ نیست لیکن در جنگ اراده‌ها، پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهد داد.

وی، عملیات وعده صادق را جلوه زیبایی از وحدت ارتش، سپاه و وزارت دفاع دانست و از خداوند بزرگ برای ملت سربلند ایران، عزت روز افزون و برای محور مقاومت به‌ویژه مردم مظلوم فلسطین و غزه قهرمان، پیروزی نهایی و برای رژیم کودک‌کش صهیونیستی تسریع در زوال مختوم را مسالت کرد.

کد خبر 747788

دیگر خبرها

  • فرماندهی که در تمامی مسئولیت‌ها موفق بود
  • جانشین فرمانده سپاه : عملیات «وعده صادق» صهیونیست ها را مضحکه تمام جهان کرد / دشمنان از هر راهی التماس کردند تا جمهوری اسلامی اقدامی نکند، اما در این عملیات تصمیم حیدری گرفته شد
  • فرمانده کل ارتش: وعده صادق جلوه زیبایی از وحدت ارتش، سپاه و وزارت دفاع بود
  • جانشین سپاه درباره احتمال ورود به خودروسازی : هرجا معظم له صلاح بدانند، ورود پیدا می‌کند
  • سردار فدوی: دشمن با اقتدار تنبیه شد
  • دشمن با اقتدار تنبیه شد
  • برگزاری آیین نخستین سالگرد شهید غیرت، حمیدرضا الداغی در سبزوار
  • تجلیل جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از شهید غیرت
  • پاسخ جانشین فرمانده کل سپاه به سؤالی درباره صنعت خودروسازی
  • شهید زاهدی از عناصر تأثیرگذار در دفاع مقدس و بعد از آن بود