Web Analytics Made Easy - Statcounter

روزنامه االوطن با اشاره به شکست اخیر الریان برابر پرسپولیس از عزم این تیم برای جبران در بازی آینده خبر داد.

پرسپولیس توانست در دومین بازی گروهی خود در لیگ قهرمانان آسیا الریان را با نتیجه 3-1 مغلوب کند.

به گزارش طرفداری، روزنامه الوطن قطر در مورد شرایط الریان نوشت:

الریان در سومین بازی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا با الوحده امارات به دنبال جبران شکست اخیرش برابر پرسپولیس است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شکست 3 بر یک الریان باعث سرنوشت‌‌ساز شدن تمامی دیدارهای آینده این تیم شده است. الریان برای صعود از مرحله گروهی نیازمند پیروزی در 2 بازی آینده‌اش است.

آخرین تمرین یاران شجاع خلیل‌زاده به اصلاح اشتباهات بازی اخیر برابر پرسپولیس اختصاص داشت. بهره‌گیری از فرصت‌ها و دریافت نکردن گل با توجه به نیاز الریان به پیروزی در بازی فردا با الوحده موضوعی مهم است. هر چند شکست الریان برابر پرسپولیس با توجه به اینکه حریف یکی از تیم‌های قدرتمند آسیاست و در آخرین دوره این رقابت‌ها نایب‌قهرمان شد، قابل پیش‌بینی بود. با این وجود الریان با وجود نمایش خوب و بازی بهتر در نیمه نخست با اندوه بسیاری پس از این شکست مواجه شد.

اخبار داغ 

حمله 8 تبهکار به 4 زن در کرج / مادر خانواده به قتل رسید + فیلم چهره باز متهمان برترین های قرن با فریده شجاعی: ناصر حجازی محبوب ترین بود ولی عابدزاده می توانست یک تیم را قهرمان کند یاسمن فرمانی | جزییات کلنجار داور بلژیکی با لژیونر ایرانی بر سر رنگ لگ + عکس الشرطه - استقلال؛ بردی که به کادر فنی آبی ها اعتبار می دهد | تحلیل بازی حذف تمامی تیم های حاضر در سوپرلیگ اروپا از لیگ های داخلی / تلگراف پاری سن ژرمن، فاتح لیگ قهرمانان اروپا؛ رم-ویارئال در فینال لیگ اروپا / ادعای ABC

منبع: طرفداری

کلیدواژه: برابر پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۳۷۰۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اورونوف، مهمترین اسلحه اوسمار برای انتقام

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس عصر جمعه، 7 اردیبهشت ماه، حدودا بعد از 50 روز از شکست در اراک دوباره در این شهر مقابل تیم آلومینیوم قرار خواهد گرفت.

اوسمار لوس ویرا، سرمربی برزیلی پرسپولیس، در نخستین گام سرمربیگری خود در این تیم مقابل آلومینیوم اراک شکست تلخی را متحمل شد تا فشار روی او و مدیرانی که انتخابش کرده بودند بیشتر شود.

ویرا در آن مسابقه از همان بازیکنان نیم فصل نخست استفاده کرد، چرا که خریدهای زمستانی تیمش یا هنوز مجوز بازی نداشتند یا اصلا به پرسپولیس نیامده بودند. مهمترین اسلحه تهاجمی او در بازی عصر جمعه اما می‌تواند اوستون اورونوف تکنیکی باشد که در بازی پنجاه روز قبل دو تیم حضور نداشت اما حالا اوسمار با تکیه بر توانمندی‌های او به گرفتن انتقام شکست لیگ در جام حذفی فکر کند.

اورونوف ستاره‌ای که خیلی خیلی کم حرف می‌زند و تنها ارتباط بسیار کمی با حنانوف و گولسیانی با زبان روسی دارد  به قول اوسمار همه حرف‌هایش را با توپ می‌زند و می‌تواند با حرکات تکنیکی ویرانگرش چالش بزرگی برای مدافع راست آلومینیوم اراک و خط دفاعی این تیم به وجود بیاورد.

بازیکن شماره 70 پرسپولیس بعد از گلزنی در سیرجان مقابل ملوان و صنعت نفت کاری از پیش نبرد تا مشخص شود حریفان پرسپولیس خیلی خوب آنالیزش کرده‌اند و باید دید مجتبی حسینی برای مهار او در اراک چه فکری خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • جام حذفی| پرسپولیس به دنبال انتقام از گربه سیاه در اراک
  • پرسپولیس در یک‌هشتم جام حذفی؛ ۲۵ صعود از ۳۱ حضور
  • اورونوف، مهمترین اسلحه اوسمار برای انتقام
  • پرسپولیس خواهان تغییر رای دانیال
  • محرومیت رامین رضائیان برابر پرسپولیس صحت دارد؟
  • شکست مطلق؛ در خصوص ستاره خاموش،‌حق با نکونام بود!
  • پرسپولیس با شکست سپاهان قهرمان لیگ برتر می‌شود
  • یوسفی: پرسپولیس با شکست سپاهان قهرمان لیگ برتر می‌شود
  • عکس| رامین رضاییان مقابل پرسپولیس محروم نیست
  • سند: رامین رضاییان مقابل پرسپولیس (عکس)