Web Analytics Made Easy - Statcounter

دومین مرحله رزمایش مواسات و همدلی بنیاد بین المللی آبشار عاطفه ها طی سال جاری و همزمان با ماه مبارک رمضان در مشهد اجرا شد.

به گزارش قدس آنلاین، به همت بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها،  دومین مرحله از توزیع بسته‌های کمک معیشتی بین نیازمندان در ماه مبارک  رمضان در مشهد انجام شد. قرار است در ٨ روز اول ماه رمضان، ۴ مرحله توزیع بسته‌های معیشتی در قالب کمک‌های مؤمنانه توسط این مؤسسه خیریه انجام  و پس از آن هم در مراحل بعدی بسته‌های معیشتی جدید به کمک خیرین، تهیه و توزیع شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
در این چهار مرحله در مجموع بین ١٢ تا ١۵ هزار بسته معیشتی، بین مددجویان بنیاد خیریه آبشار عاطفه‌ها به ارزش تقریبی هر بسته ۵ میلیون ریال توزیع خواهد شد. انتهای پیام/ منبع: مهر

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: رزمایش مواسات آبشار عاطفه ها ماه مبارك رمضان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۳۷۲۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی،  محسن حسین‌زاده گفت: واحد داوطلبان جمعیت هلال احمر درمیان، در سال ۱۴۰۲ با هم‌افزایی مشارکت‌های مردمی و همکاری‌های بین‌بخشی با موسسات و تشکل‌های مردم نهاد طرح‌های مختلفی را اجرا کرده است.

وی افزود: در این راستا تعداد هزار و ۴۶۱ بسته غذایی و معیشتی برای خانواده‌های کم بضاعت و کم برخوردار شهرستان تهیه و توزیع شده است.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان درمیان گفت: در اولین طرح توزیع و حمایت جمعیت هلال احمر شهرستان در سال ۱۴۰۳ نیز تعداد ۲۴۱ بسته معیشتی به ارزش یک میلیارد و ۹۰۰میلیون ریال در بین خانواده‌های کم برخوردار شهرستان توسط خانه‌های هلال توزیع شد.

حسین‌زاده افزود: ارزش ریالی هر بسته غذایی، مبلغ ۸ میلیون ریال بوده که شامل کنسرو تن ماهی، کنسرولوبیا، شکر، عدس، قند، چایی، پودر لباس شویی است.

 

دیگر خبرها

  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان توسط ستاد اجرایی فرمان امام
  • توزیع ۶۰ بسته‌ معیشتی در رشت
  • توزیع بسته‌های معیشتی در مناطق سیل زده جنوب
  • توزیع بسته‌های معیشتی
  • ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان توزیع شد
  • توزیع ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان
  • توزیع ۲۴۱ بسته معیشتی بین خانواده های کم برخوردار
  • توزیع بسته‌های معیشتی بین خانواده‌های کم برخوردارصومعه سرایی
  • توزیع هزار بسته معیشتی بین نیازمندان بخش شیبکوه
  • اهدای ۱۱۰ سری جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش بنیاد خیریه آبشار عاطفه ها سمنان